Moc děkuji za pěkný názor. Taky jsem se na to koukal, ale nevím jestli bych sehnal motor. No zelený RZ by byla výhoda, ale jak řikáš... Nevím zda by pak byla možnost, když bych měl zelené RZ přehlasit zpět na původní papíry. Dneska jsem dostal nabídku na jednu 525e v manuálu v roce 90 dotažena z DE. Příští týden se na ní jedu mrknout a uvidím.haCR píše:Tohle ti schvaluju, auta z 80tých a 90tých let jsou nejlepší. Tady mám tip...když bys koupil tohle + si k tomu sehnal motor, myslím že v e28 byl m20b20 stejnej jak v e30 a e34, tak by to byla jedna s možností.Je jich mraky protože skoro každej s dvacítkou, ho chce swapnout za 25..
S veterán klubem mám zkušenosti, když máš originální stav, bez tuningových sráčů, v pohodě ti to projde na zelený RZ...
Ale zase jedna nevýhoda je ta, že pokud veterán, tak musíš odhlásit původní papíry. A když bys chtěl, aby auto postupně nabývalo na ceně a chtěl ho jednou prodat, má větší cenu s origo papírama...Popřemýšlej
Tady je ten link: http://auto.bazos.cz/inzerat/17551494/1 ... motoru.php
Přeji hodně zdaru
I když jsem chtěl pořád 525i...uvidíme... v čem se liší označení 525e krom výkonu ?
