Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E28

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od jiriik »

Ahoj klubáci,

přemyšlím o koupi BMW E28 a postupně renovovat.

našel jsem par inzerátu, ale přemyšlím a proto se ptám vás.

http://auto.bazos.cz/inzerat/16950729/B ... 3i-lpg.php

ptal jsem se na tento a je to 520i s motorem b23

druhá, kterou jsem našel je bez tp

http://auto.bazos.cz/inzerat/17599113/B ... -125kw.php

přemyšlím jestli to nevadí, že ta první je 520i s jiným motorem (aby to pak nevadilo, že to není originál, ale je to předělané)

a druhá volba je ta 525i ale kde na ní sehnat papíry aby se dala přihlásit.

budu rád za vaše názory, nápady a nejlépe někdo, kdo se v tom vyzná.
Pokud víte o jiné E28... tak šup sem
Uživatelský avatar
ada540i
Registrovaný
Příspěvky: 550
Registrován: pon 16.04.2012 00:00
Klubové ID: 3957

#2 Příspěvek od ada540i »

Pokud chceš z toho auta udělat opravdovou leštěnku, tak lepší bude vždycky originál.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od jiriik »

ada540i píše:Pokud chceš z toho auta udělat opravdovou leštěnku, tak lepší bude vždycky originál.
to bych rád, ale zatím nemužu nikde nic najít
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od KKKuba »

Tu 525i bys mohl hodit na veteránský značky, na to TP není třeba. Ovšem to má i svoje nevýhody..
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od jiriik »

KKKuba píše:Tu 525i bys mohl hodit na veteránský značky, na to TP není třeba. Ovšem to má i svoje nevýhody..
A jaký?:)
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od KKKuba »

Kód: Vybrat vše

http://blog.pneu-ukopeckych.cz/2009/11/zelene-veteranske-spz/
S tou atestací to asi nebude tak horký, ale pro představu to stačí...
Krasavec
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 15.02.2011 01:00

#7 Příspěvek od Krasavec »

Ahoj, doporučuji prohlédnout rajveteranu.cz


http://www.rajveteranu.cz/3120-bmw-5-e28-opava
Krasavec
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 15.02.2011 01:00

#8 Příspěvek od Krasavec »

jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od jiriik »

Krasavec píše:http://auto.bazos.cz/inzerat/17650501/bmw-e28.php

Taky jsem viděl, ale právě já bych raději benzín... naftu ne-e. Ještě nejlépe něco s manualní převodovkou. Ale ten z Opavy nevypadá zle.
Krasavec
Registrovaný
Příspěvky: 152
Registrován: úte 15.02.2011 01:00

#10 Příspěvek od Krasavec »

Já si to říkal, že raději benzín. Ale když už jsem na něj narazil tak jsem jej poslal.

Jinak bych doporučil se poptat na vrakovišti v Kladně tam pán má E28 na drifty, tak možná by mohl vědět o nějakých :-)
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od jiriik »

Krasavec píše:Já si to říkal, že raději benzín. Ale když už jsem na něj narazil tak jsem jej poslal.

Jinak bych doporučil se poptat na vrakovišti v Kladně tam pán má E28 na drifty, tak možná by mohl vědět o nějakých :-)
to není špatný nápad... člověk se poptá, ale aby něco bylo k mání :-) hledal jsem na google a zatim nic...když najdu i něco jiného jak E28 může být :-) hlavně, že to bude staré :-)
ARMAN
Registrovaný
Příspěvky: 1429
Registrován: ned 29.01.2006 01:00
Bydliště: la Praga

#12 Příspěvek od ARMAN »

dej normalni inzerat do sekce tady na forum.e30.cz na http://forum.zraloci.net/ a pod
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od jiriik »

ARMAN píše:dej normalni inzerat do sekce tady na forum.e30.cz na http://forum.zraloci.net/ a pod
Moc díky... hned jdu na to

Ještě někdo, kdo by poradil něco ?
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#14 Příspěvek od Misanek »

jiriik píše: Ještě někdo, kdo by poradil něco ?
Jo, rád ti něco poradím - nedělej to :twisted:
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od jiriik »

Misanek píše:
jiriik píše: Ještě někdo, kdo by poradil něco ?
Jo, rád ti něco poradím - nedělej to :twisted:
pročpak ? :lol:
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#16 Příspěvek od Misanek »

Protože sám tak nějak aspoň trochu tuším o čem to je. A dílů na E28 hodně poslední dobou ubývá
jiriik
Registrovaný
Příspěvky: 655
Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
Bydliště: Jeseník
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od jiriik »

Misanek píše:Protože sám tak nějak aspoň trochu tuším o čem to je. A dílů na E28 hodně poslední dobou ubývá

To máš sice pravdu, ale pořád se dá něco sehnat.

Dělala se vůbec 525i s man převodovkou ?
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#18 Příspěvek od Misanek »

Ano, dělala. U e28 se všechny motorizace dělaly s manuální převodovkou
jezour
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: pát 26.12.2008 01:00
Bydliště: Písek

#19 Příspěvek od jezour »

Já měl 524d 66kw. Žádnej závoďák, ale neskutečnej držák. Nebejt to bouraný na předek po předchozím majiteli, kde to pak začlo reznout, tak bych ho neprodal.
haCR
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Bydliště: Kousek u Brna
Klubové ID: 3390

#20 Příspěvek od haCR »

Tohle ti schvaluju, auta z 80tých a 90tých let jsou nejlepší. Tady mám tip...když bys koupil tohle + si k tomu sehnal motor, myslím že v e28 byl m20b20 stejnej jak v e30 a e34, tak by to byla jedna s možností.Je jich mraky protože skoro každej s dvacítkou, ho chce swapnout za 25..
S veterán klubem mám zkušenosti, když máš originální stav, bez tuningových sráčů, v pohodě ti to projde na zelený RZ...
Ale zase jedna nevýhoda je ta, že pokud veterán, tak musíš odhlásit původní papíry. A když bys chtěl, aby auto postupně nabývalo na ceně a chtěl ho jednou prodat, má větší cenu s origo papírama...Popřemýšlej

Tady je ten link: http://auto.bazos.cz/inzerat/17551494/1 ... motoru.php

Přeji hodně zdaru :)
Odpovědět