Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 zamena DME

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#1 Příspěvek od darklord »

Zdravicko, riesim problem pri zamene riadiacej jednotky v svojej E34 - M50B25TU (vanos). Original jednotka je na 90% zla, objednal som preto skrz ebay inu na rovnaky motor (s EWS II) avsak "nova" jednotka je pre auto s DWA (alarmom) a moje auto alarm nema. Cez DIS sparujem jednotku s imobilizerom, ale auto pri startovani nenaskoci a do jendotky motoru nabehne chyba ohladom signalu z DWA (predpokladam ze auto nestartuje pri absencii/aktivovanom alarme). Moja otazka znie ako tento problem vyriesit? Da sa DWA nejako obist alebo musim zhanat inu jednotku? Da sa pripadne jednotka nejak prekodovat aby nebrala do uvahy DWA? Mam k dispozicii DIS/Progman, ale neviem si s tym rady...
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#2 Příspěvek od darklord »

Takze, stacilo odpojit pin 66 z konektora jednotky a motor bezi. Co uz je horsie, ze ot nevyriesilo moj problem takze prachy za jednotku vyhodene zbytocne :/
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#3 Příspěvek od ljakubicka »

a co řešiš za problém???
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od darklord »

Slaby vykon motoru na volnobeh (padaju otacky pri toceni volantom) a cukanie cca do 2300 otacok v zabere.
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#5 Příspěvek od ljakubicka »

to co popisuješ má známý na oplu omega 525 td, uplně ta samá závada, už měnil čerpadlo, koupil jinou jednotku nechal předělat, a pak mu elekrikář řekl že má snad někde problém ve svazku co vede do jednotky, tak na to hodil bobek a jezdi s tim. A ještě jeden poznatek ode mě sice mám tds e34, ale občas mi nejde rychloměr tím spadne i ukazatel spotřeby, otáčkoměr jde a taky to škube jak sviňin... :D
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#6 Příspěvek od daewoo333 »

Cau a co takhle, cidla vacky a kliky?
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od darklord »

No, to som si myslel tiez. Neviem co dalej, viz:

http://www.bmwklub.sk/bmw5-e28-e34/525i ... 66036.html
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#8 Příspěvek od daewoo333 »

Po tom co sem si precet co vsechno si vymenil, me napada zkontrolovat rozvody a jeste vstriky.
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#9 Příspěvek od darklord »

Sak som pisal ze som tam mal inu komplet vstrekovaciu listu... Rozvody v nedelu, a v pondelok to bud bude jazdit alebo to necham zosrotovat.
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od matiz »

sesrotovat neeee :cry:
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od darklord »

Pol kralovstva a princeznu tomu kto tento problem rozlusti a vyriesi... Ani regulatorom tlaku to neni. Kurvafix uz s tym
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#12 Příspěvek od ljakubicka »

No a při výměně pal. pumpy nedival si se do nadrže jestli tam není bordel? mohla to na sát a zasrat filtr, a pak se to mohlo stát znova i s novou pumpou a filtrem, a nebo palivové potrubí někde scvaknuté že je maly průtok paliva. to už jsem taky viděl. A ještě mě napadlo pokud to má něco společného se zatížením zkusit zhazovat řemeny postupně řemeny, od klimy a od serva a altiku. zkoušet projiždět bez řemenu může tam výt nějaka spojitost kterou ani diagnostika nevyhazuje. To je nejhorší hledat takové závady. :wink:
Odpovědět