Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Koupe E60 530i (+ montaz LPG) - zkusenosti?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#21 Příspěvek od roti »

jo a jeste k tem automatu. Me se nezda, ze by u 525 resp. 530i E60 odchazely automaty. Zatim jsem teda nic neslysel. Podle me vic odchazej u 530d, 730d popr. 740d nebo 745i
Pletu se?
M4we
Registrovaný
Příspěvky: 267
Registrován: čtv 09.12.2010 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 3303

#22 Příspěvek od M4we »

Tak podle mě N52 190kw víc pojede než M54. Papírově to má myslím lepší zrychlení. Ale osobní zkušenost nemám.
Motor bude asi lehčí. Ale co vím, tak s N52 jsou právě docela problémy.
Je to tu někde na fóru dost probraný.
Sonny
Registrovaný
Příspěvky: 194
Registrován: ned 17.07.2005 00:00
Bydliště: Brno

#23 Příspěvek od Sonny »

Ja teda porad ctu o tom, jak N52 jsou problemovy, ale krom par stripku - nikde nic. Zato porad ctu o dieslech...

N52 v E60 s automatem - spotreba temer jenom Brno - 11L. Urcite to pojede lip jak 170kW - o tom zadna. Obecne se domnivam, ze oba motory jsou velice povedeny ve srovnani s konkurenci, jak vykonem, spotrebou, spolehlivosti. Je to ale porad motor slozenej z xy casti a semtam se proste neco vysere. Je najivni si myslet, ze se nic nestane ;)
robosek
Registrovaný
Příspěvky: 58
Registrován: sob 08.03.2008 01:00
Bydliště: Zlin/E60 N52B30

#24 Příspěvek od robosek »

Jezdil jsem s obema motory. Dynamiku si netroufam porovnavat, protoze M54 byla v E46 a N52 mam v E60, coz nejaky hmotnostni rozdil bude; s N52 mam najeto 80 kkm, olej menim pravidelne co 15 kkm a zatim jsem za celou dobu mimoradne dolil jen 0,5l oleje, coz u M54 byl jev mnohem mnohem castejsi :wink: V kazdem pripade dle meho jsou oba dva tyto motory to nejlepsi ve sve tride...

Vice jsme se o tom bavili treba zde:

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ht=m54+n52
ondras91
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pon 13.08.2012 00:00

#25 Příspěvek od ondras91 »

Tak sám mám nájezd přez 50tkm/rok a zhruba před rokem sem se rozhodl podobně jako mistr v uvodu že si pořídím 530i 170kW a nechám přestavět na LPG a dodnes si mnu ruce jak to byl brilantní nápad :D s vuz když sem ho koupil měl najeto kolem 100tkm tudíš ted má něco přez 150tkm a šlape jako hodinky s LPG nebyl dosud žádný problem vše běhá jak má a to mě přestavba vyšla jenom na 30 000kč. Je tedy pravda že tomu motoru chutná olej víc než ostatním vozum ale neni to tak hrozné jak si každý myslí.... Pruměrnou spotřebu mám kolem 10l/100km LPG podle stylu jízdy a 1litr LPG kupuju ted už jenom za 14,90 takže v přepočtu kč/km se držím mnohem méně než kdybych měl koktávku 1,9tdi.... Dynamika vozu je parádní a v zatáčkách sedí velice slušně zrovna před pár dny sem se honil s Porsche panamera turbo S na okresce a chlapec byl neštastný že mě nemohl setřást .... takže gratuluju ke správnému rozhodnutí a at vuz slouží ;)
kubassszx
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.06.2011 00:00

#26 Příspěvek od kubassszx »

ondras91 píše:Tak sám mám nájezd přez 50tkm/rok a zhruba před rokem sem se rozhodl podobně jako mistr v uvodu že si pořídím 530i 170kW a nechám přestavět na LPG a dodnes si mnu ruce jak to byl brilantní nápad :D s vuz když sem ho koupil měl najeto kolem 100tkm tudíš ted má něco přez 150tkm a šlape jako hodinky s LPG nebyl dosud žádný problem vše běhá jak má a to mě přestavba vyšla jenom na 30 000kč. Je tedy pravda že tomu motoru chutná olej víc než ostatním vozum ale neni to tak hrozné jak si každý myslí.... Pruměrnou spotřebu mám kolem 10l/100km LPG podle stylu jízdy a 1litr LPG kupuju ted už jenom za 14,90 takže v přepočtu kč/km se držím mnohem méně než kdybych měl koktávku 1,9tdi.... Dynamika vozu je parádní a v zatáčkách sedí velice slušně zrovna před pár dny sem se honil s Porsche panamera turbo S na okresce a chlapec byl neštastný že mě nemohl setřást .... takže gratuluju ke správnému rozhodnutí a at vuz slouží ;)
pokud tě nemohl setrást s panamerou turbo S tak to byl buď amatér nebo tě zřejmě vůbec nechtěl setřást :))
ondras91
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pon 13.08.2012 00:00

#27 Příspěvek od ondras91 »

Je to jasné že to byl amater kterej na to šlapal jenom na rovinkách a já ho dohnal v zatáčkách jinak to auto je samozřejmě už někde jinde jenom to mělo popsat ovladatelnost v zatáčkách... ;)
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#28 Příspěvek od roti »

ondras91 píše:Tak sám mám nájezd přez 50tkm/rok a zhruba před rokem sem se rozhodl podobně jako mistr v uvodu že si pořídím 530i 170kW a nechám přestavět na LPG a dodnes si mnu ruce jak to byl brilantní nápad :D s vuz když sem ho koupil měl najeto kolem 100tkm tudíš ted má něco přez 150tkm a šlape jako hodinky s LPG nebyl dosud žádný problem vše běhá jak má a to mě přestavba vyšla jenom na 30 000kč. Je tedy pravda že tomu motoru chutná olej víc než ostatním vozum ale neni to tak hrozné jak si každý myslí.... Pruměrnou spotřebu mám kolem 10l/100km LPG podle stylu jízdy a 1litr LPG kupuju ted už jenom za 14,90 takže v přepočtu kč/km se držím mnohem méně než kdybych měl koktávku 1,9tdi.... Dynamika vozu je parádní a v zatáčkách sedí velice slušně zrovna před pár dny sem se honil s Porsche panamera turbo S na okresce a chlapec byl neštastný že mě nemohl setřást .... takže gratuluju ke správnému rozhodnutí a at vuz slouží ;)
kolik to tak zere toho oleje? Kdybych dolejval 1L na 2000km, tak by me to docela stvalo, to bych delal obtyden :(
Jinak muzes doporucit nekoho na montaz LPG?
A jak je to s tou uhnivajici elektrikou v E60??
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Patrik »

panove osobne ji nemam ale otec ma E60 530i 12/2003 auto má přes 2 roky a o motoru neví že tam je je to tedy manál ale sem dávali automaty ZF převodovky co vydrží bez problémů vše při udržbě jak má být a M54 je absolutně spolehlivej motor a co se týká spotřeby oleje jestli to nebude kilometrama protože otec nedolejvá výměna po 15000 km.... LPG jednozačně namontovat až po koupi auta MATES to děla kolem 30 osobně sem měl 728iA a LPG od něj motor M52 luxuska.........

nafty v 530D bych se nebál ale spotřeba jako s tim LPG nebude reálně 7-8L a kdo říká mín at nečumí na BC já mam nájezd 60+ mam 525D manuál (spořivka - usporná) samo že poctivka E39 ta E60 je taková plastová jak VW prumer mam 7,1 - 80 % město měřeno realně ne BC

jediné co mě sere na LPG sou omezené pumpy, redukce tankování, bez rezervy, všší spotřeba a váha navíc

jo a jinak 530i E60 neni úplně trhač asfaltu (pokud se to netočí) - pak to zas žere dost tak nevim.....u mě vítěz Diesel, LPG už nechci jenom sraní okolo toho...a s tou audi bys to taky vyhrál žere to jak tank (doslova) a pokud ti nkdo rika ze 10L benalu je 10L LPG tak tomu něvěř a poud uvěříš pak pocítíš osobně......
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#30 Příspěvek od roti »

a jakej je dojezd na LPG u 530i? Jakou max. nadrz tam dam?
Patrik
Registrovaný
Příspěvky: 304
Registrován: ned 08.01.2006 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Patrik »

roti píše:a jakej je dojezd na LPG u 530i? Jakou max. nadrz tam dam?
pokud to bude v rezerve tak mam pocit ze 80L strop co se dela
tankovani nejde na max 80L musi mít fora s trochou stesti das 72L LPG pokud to tak nechas udelat....ofic asi plneni max 80 procent......

nevim jak je dira u E60 a nerek si jestli kombi nebo sedan predpokladam dle foto že sedan ...

pocitej ze na dalku pojedes za 10L LPG takze najezd v pripade 80ky ndrze v rezerve je 700km s trochou stesti pokud tam pujde jen 70ka pak mas 60L plynu a najezd do 600 km......

me u 728iA sla 80L nadrž a strop sem najel 600km venku ono to kdyz ti lpg uz dochazi prepina do benzinu ve vysších otackach :-)

pak este valec pres pul kufru na 120L ale nemas kufr vubec....

http://forum.e30.cz/prestavby-na-lpg-le ... 75018.html

omrkni tema na E30 klubu
roti
Registrovaný
Příspěvky: 209
Registrován: čtv 23.02.2006 01:00
Bydliště: Praha, München

#32 Příspěvek od roti »

jen limcu (E60) a toroid misto rezervy.
600-700km by bylo na dalnici hodne slusny. V 330i je prej dojezd jen 350km :(
ondras91
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pon 13.08.2012 00:00

#33 Příspěvek od ondras91 »

roti píše:a jakej je dojezd na LPG u 530i? Jakou max. nadrz tam dam?
Tak mam tam nádrž místo rezervy na 55l ale plní se jenom z 80% asi takže reálně tam dám 42l a dojezd mám kolem 350 pruměrně... Jinak problem a sraní s pumpama tak o tom nic nevím... :D všude je pump jako hnoje a bezproblemu ;)
ondras91
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: pon 13.08.2012 00:00

#34 Příspěvek od ondras91 »

roti píše:
ondras91 píše:Tak sám mám nájezd přez 50tkm/rok a zhruba před rokem sem se rozhodl podobně jako mistr v uvodu že si pořídím 530i 170kW a nechám přestavět na LPG a dodnes si mnu ruce jak to byl brilantní nápad :D s vuz když sem ho koupil měl najeto kolem 100tkm tudíš ted má něco přez 150tkm a šlape jako hodinky s LPG nebyl dosud žádný problem vše běhá jak má a to mě přestavba vyšla jenom na 30 000kč. Je tedy pravda že tomu motoru chutná olej víc než ostatním vozum ale neni to tak hrozné jak si každý myslí.... Pruměrnou spotřebu mám kolem 10l/100km LPG podle stylu jízdy a 1litr LPG kupuju ted už jenom za 14,90 takže v přepočtu kč/km se držím mnohem méně než kdybych měl koktávku 1,9tdi.... Dynamika vozu je parádní a v zatáčkách sedí velice slušně zrovna před pár dny sem se honil s Porsche panamera turbo S na okresce a chlapec byl neštastný že mě nemohl setřást .... takže gratuluju ke správnému rozhodnutí a at vuz slouží ;)
kolik to tak zere toho oleje? Kdybych dolejval 1L na 2000km, tak by me to docela stvalo, to bych delal obtyden :(
Jinak muzes doporucit nekoho na montaz LPG?
A jak je to s tou uhnivajici elektrikou v E60??
Toho oleje dolejvám zhruba po 5000 půl litru. Na montáž LPG mohu doporučit firmu v roudnici nad labem kde to bylo přestavěno mě a nemám s tím žádný problem dosud takže mohu doporučit jinak nevím kde ještě bych si to nechal udělat... ;)
Dyx
Registrovaný
Příspěvky: 323
Registrován: sob 22.02.2014 01:00

#35 Příspěvek od Dyx »

roti píše:jen limcu (E60) a toroid misto rezervy.
600-700km by bylo na dalnici hodne slusny. V 330i je prej dojezd jen 350km :(
pokud se domluvis s montaznikem LPG tak ti to nastavi na plneni na 100% ovsem pouze neoficielne.
Jediny na co si musis pamatovat, ze pokud natankujes UPLNE plnou, bud bys mel pokracovat v ceste a ujet aspon 100km a vic a nebo zaparkovat v stineny garazi. Neni zrovna moc dobry napad natankovat 100% a nechat auto stat na palivym slunicku jako dneska nekolik hodin :-)
Nez tu nekdo zacne "vyskakovat a vyhrozovat" tak mam to osobne vyzkouseny dlouhodobe (PRIUS olej neni treba dolevat vubec behem 20tis km) a samozrejme cela rada montazniku LPG to naprosto bezne delaji na svych vlastnich autech i autech kamosu a pribuznych atd., akorat to nikomu nevesi na nos a nemuzou oficielne nikomu montovat z celkem pochopitelnych duvodu zaruky atd....
alfonzo
Registrovaný
Příspěvky: 123
Registrován: čtv 26.03.2015 01:00
Bydliště: Beroun

#36 Příspěvek od alfonzo »

Zdar,
Já mám E90 330i s N52. 80L nádrž LPG, vydrží mi palivo cca 700 km +/- 50 km
Těch 300 km věřím, ale jen po městě. Do města bych zvolil nějakej malinkej motor. :-)
Vypínací plovák v nádrži bych určitě nepřenastavoval.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#37 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Občas se to dělá, že se plovák přenastaví nebo vyhne. Za mě klidně LPG do 530i (kromě přímovstřiku N53), i menší toroid udělá službu. Pro doplnění - firem a zkušeností více v sekci o LPG: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=30130 :wink:
Odpovědět