Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koupe E60 530i (+ montaz LPG) - zkusenosti?
Ja teda porad ctu o tom, jak N52 jsou problemovy, ale krom par stripku - nikde nic. Zato porad ctu o dieslech...
N52 v E60 s automatem - spotreba temer jenom Brno - 11L. Urcite to pojede lip jak 170kW - o tom zadna. Obecne se domnivam, ze oba motory jsou velice povedeny ve srovnani s konkurenci, jak vykonem, spotrebou, spolehlivosti. Je to ale porad motor slozenej z xy casti a semtam se proste neco vysere. Je najivni si myslet, ze se nic nestane
N52 v E60 s automatem - spotreba temer jenom Brno - 11L. Urcite to pojede lip jak 170kW - o tom zadna. Obecne se domnivam, ze oba motory jsou velice povedeny ve srovnani s konkurenci, jak vykonem, spotrebou, spolehlivosti. Je to ale porad motor slozenej z xy casti a semtam se proste neco vysere. Je najivni si myslet, ze se nic nestane

Jezdil jsem s obema motory. Dynamiku si netroufam porovnavat, protoze M54 byla v E46 a N52 mam v E60, coz nejaky hmotnostni rozdil bude; s N52 mam najeto 80 kkm, olej menim pravidelne co 15 kkm a zatim jsem za celou dobu mimoradne dolil jen 0,5l oleje, coz u M54 byl jev mnohem mnohem castejsi
V kazdem pripade dle meho jsou oba dva tyto motory to nejlepsi ve sve tride...
Vice jsme se o tom bavili treba zde:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ht=m54+n52

Vice jsme se o tom bavili treba zde:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... ht=m54+n52
Tak sám mám nájezd přez 50tkm/rok a zhruba před rokem sem se rozhodl podobně jako mistr v uvodu že si pořídím 530i 170kW a nechám přestavět na LPG a dodnes si mnu ruce jak to byl brilantní nápad
s vuz když sem ho koupil měl najeto kolem 100tkm tudíš ted má něco přez 150tkm a šlape jako hodinky s LPG nebyl dosud žádný problem vše běhá jak má a to mě přestavba vyšla jenom na 30 000kč. Je tedy pravda že tomu motoru chutná olej víc než ostatním vozum ale neni to tak hrozné jak si každý myslí.... Pruměrnou spotřebu mám kolem 10l/100km LPG podle stylu jízdy a 1litr LPG kupuju ted už jenom za 14,90 takže v přepočtu kč/km se držím mnohem méně než kdybych měl koktávku 1,9tdi.... Dynamika vozu je parádní a v zatáčkách sedí velice slušně zrovna před pár dny sem se honil s Porsche panamera turbo S na okresce a chlapec byl neštastný že mě nemohl setřást .... takže gratuluju ke správnému rozhodnutí a at vuz slouží 


pokud tě nemohl setrást s panamerou turbo S tak to byl buď amatér nebo tě zřejmě vůbec nechtěl setřástondras91 píše:Tak sám mám nájezd přez 50tkm/rok a zhruba před rokem sem se rozhodl podobně jako mistr v uvodu že si pořídím 530i 170kW a nechám přestavět na LPG a dodnes si mnu ruce jak to byl brilantní nápads vuz když sem ho koupil měl najeto kolem 100tkm tudíš ted má něco přez 150tkm a šlape jako hodinky s LPG nebyl dosud žádný problem vše běhá jak má a to mě přestavba vyšla jenom na 30 000kč. Je tedy pravda že tomu motoru chutná olej víc než ostatním vozum ale neni to tak hrozné jak si každý myslí.... Pruměrnou spotřebu mám kolem 10l/100km LPG podle stylu jízdy a 1litr LPG kupuju ted už jenom za 14,90 takže v přepočtu kč/km se držím mnohem méně než kdybych měl koktávku 1,9tdi.... Dynamika vozu je parádní a v zatáčkách sedí velice slušně zrovna před pár dny sem se honil s Porsche panamera turbo S na okresce a chlapec byl neštastný že mě nemohl setřást .... takže gratuluju ke správnému rozhodnutí a at vuz slouží

kolik to tak zere toho oleje? Kdybych dolejval 1L na 2000km, tak by me to docela stvalo, to bych delal obtydenondras91 píše:Tak sám mám nájezd přez 50tkm/rok a zhruba před rokem sem se rozhodl podobně jako mistr v uvodu že si pořídím 530i 170kW a nechám přestavět na LPG a dodnes si mnu ruce jak to byl brilantní nápads vuz když sem ho koupil měl najeto kolem 100tkm tudíš ted má něco přez 150tkm a šlape jako hodinky s LPG nebyl dosud žádný problem vše běhá jak má a to mě přestavba vyšla jenom na 30 000kč. Je tedy pravda že tomu motoru chutná olej víc než ostatním vozum ale neni to tak hrozné jak si každý myslí.... Pruměrnou spotřebu mám kolem 10l/100km LPG podle stylu jízdy a 1litr LPG kupuju ted už jenom za 14,90 takže v přepočtu kč/km se držím mnohem méně než kdybych měl koktávku 1,9tdi.... Dynamika vozu je parádní a v zatáčkách sedí velice slušně zrovna před pár dny sem se honil s Porsche panamera turbo S na okresce a chlapec byl neštastný že mě nemohl setřást .... takže gratuluju ke správnému rozhodnutí a at vuz slouží

Jinak muzes doporucit nekoho na montaz LPG?
A jak je to s tou uhnivajici elektrikou v E60??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
panove osobne ji nemam ale otec ma E60 530i 12/2003 auto má přes 2 roky a o motoru neví že tam je je to tedy manál ale sem dávali automaty ZF převodovky co vydrží bez problémů vše při udržbě jak má být a M54 je absolutně spolehlivej motor a co se týká spotřeby oleje jestli to nebude kilometrama protože otec nedolejvá výměna po 15000 km.... LPG jednozačně namontovat až po koupi auta MATES to děla kolem 30 osobně sem měl 728iA a LPG od něj motor M52 luxuska.........
nafty v 530D bych se nebál ale spotřeba jako s tim LPG nebude reálně 7-8L a kdo říká mín at nečumí na BC já mam nájezd 60+ mam 525D manuál (spořivka - usporná) samo že poctivka E39 ta E60 je taková plastová jak VW prumer mam 7,1 - 80 % město měřeno realně ne BC
jediné co mě sere na LPG sou omezené pumpy, redukce tankování, bez rezervy, všší spotřeba a váha navíc
jo a jinak 530i E60 neni úplně trhač asfaltu (pokud se to netočí) - pak to zas žere dost tak nevim.....u mě vítěz Diesel, LPG už nechci jenom sraní okolo toho...a s tou audi bys to taky vyhrál žere to jak tank (doslova) a pokud ti nkdo rika ze 10L benalu je 10L LPG tak tomu něvěř a poud uvěříš pak pocítíš osobně......
nafty v 530D bych se nebál ale spotřeba jako s tim LPG nebude reálně 7-8L a kdo říká mín at nečumí na BC já mam nájezd 60+ mam 525D manuál (spořivka - usporná) samo že poctivka E39 ta E60 je taková plastová jak VW prumer mam 7,1 - 80 % město měřeno realně ne BC
jediné co mě sere na LPG sou omezené pumpy, redukce tankování, bez rezervy, všší spotřeba a váha navíc
jo a jinak 530i E60 neni úplně trhač asfaltu (pokud se to netočí) - pak to zas žere dost tak nevim.....u mě vítěz Diesel, LPG už nechci jenom sraní okolo toho...a s tou audi bys to taky vyhrál žere to jak tank (doslova) a pokud ti nkdo rika ze 10L benalu je 10L LPG tak tomu něvěř a poud uvěříš pak pocítíš osobně......
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 304
- Registrován: ned 08.01.2006 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
pokud to bude v rezerve tak mam pocit ze 80L strop co se delaroti píše:a jakej je dojezd na LPG u 530i? Jakou max. nadrz tam dam?
tankovani nejde na max 80L musi mít fora s trochou stesti das 72L LPG pokud to tak nechas udelat....ofic asi plneni max 80 procent......
nevim jak je dira u E60 a nerek si jestli kombi nebo sedan predpokladam dle foto že sedan ...
pocitej ze na dalku pojedes za 10L LPG takze najezd v pripade 80ky ndrze v rezerve je 700km s trochou stesti pokud tam pujde jen 70ka pak mas 60L plynu a najezd do 600 km......
me u 728iA sla 80L nadrž a strop sem najel 600km venku ono to kdyz ti lpg uz dochazi prepina do benzinu ve vysších otackach

pak este valec pres pul kufru na 120L ale nemas kufr vubec....
http://forum.e30.cz/prestavby-na-lpg-le ... 75018.html
omrkni tema na E30 klubu
Toho oleje dolejvám zhruba po 5000 půl litru. Na montáž LPG mohu doporučit firmu v roudnici nad labem kde to bylo přestavěno mě a nemám s tím žádný problem dosud takže mohu doporučit jinak nevím kde ještě bych si to nechal udělat...roti píše:kolik to tak zere toho oleje? Kdybych dolejval 1L na 2000km, tak by me to docela stvalo, to bych delal obtydenondras91 píše:Tak sám mám nájezd přez 50tkm/rok a zhruba před rokem sem se rozhodl podobně jako mistr v uvodu že si pořídím 530i 170kW a nechám přestavět na LPG a dodnes si mnu ruce jak to byl brilantní nápads vuz když sem ho koupil měl najeto kolem 100tkm tudíš ted má něco přez 150tkm a šlape jako hodinky s LPG nebyl dosud žádný problem vše běhá jak má a to mě přestavba vyšla jenom na 30 000kč. Je tedy pravda že tomu motoru chutná olej víc než ostatním vozum ale neni to tak hrozné jak si každý myslí.... Pruměrnou spotřebu mám kolem 10l/100km LPG podle stylu jízdy a 1litr LPG kupuju ted už jenom za 14,90 takže v přepočtu kč/km se držím mnohem méně než kdybych měl koktávku 1,9tdi.... Dynamika vozu je parádní a v zatáčkách sedí velice slušně zrovna před pár dny sem se honil s Porsche panamera turbo S na okresce a chlapec byl neštastný že mě nemohl setřást .... takže gratuluju ke správnému rozhodnutí a at vuz slouží
Jinak muzes doporucit nekoho na montaz LPG?
A jak je to s tou uhnivajici elektrikou v E60??

pokud se domluvis s montaznikem LPG tak ti to nastavi na plneni na 100% ovsem pouze neoficielne.roti píše:jen limcu (E60) a toroid misto rezervy.
600-700km by bylo na dalnici hodne slusny. V 330i je prej dojezd jen 350km
Jediny na co si musis pamatovat, ze pokud natankujes UPLNE plnou, bud bys mel pokracovat v ceste a ujet aspon 100km a vic a nebo zaparkovat v stineny garazi. Neni zrovna moc dobry napad natankovat 100% a nechat auto stat na palivym slunicku jako dneska nekolik hodin

Nez tu nekdo zacne "vyskakovat a vyhrozovat" tak mam to osobne vyzkouseny dlouhodobe (PRIUS olej neni treba dolevat vubec behem 20tis km) a samozrejme cela rada montazniku LPG to naprosto bezne delaji na svych vlastnich autech i autech kamosu a pribuznych atd., akorat to nikomu nevesi na nos a nemuzou oficielne nikomu montovat z celkem pochopitelnych duvodu zaruky atd....
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Občas se to dělá, že se plovák přenastaví nebo vyhne. Za mě klidně LPG do 530i (kromě přímovstřiku N53), i menší toroid udělá službu. Pro doplnění - firem a zkušeností více v sekci o LPG: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=30130 
