Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 525d kouří

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
fikusfiala
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: úte 07.09.2010 00:00
Bydliště: BMW Land

#1 Příspěvek od fikusfiala »

kluci začalo mi e39 525d 2002 nějak kouřit a zvětšila se spotřeba.
Řekl bych že i výkon mi padá ,ale to je možná pocitový.
Jak poznám jestli mi auto padá do nouzáku a co by mělo auto udělat když odpojím váhu vzduchu?
Není někdo z okolí Loun kdo tomu rozumí?
jararak
Registrovaný
Příspěvky: 448
Registrován: ned 20.07.2008 00:00
Bydliště: Malacky

#2 Příspěvek od jararak »

vylov odlucovac oleja a preplachni ho v benzine/nafte, snad by mohlo pomoct tomu dymeniu
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00
Klubové ID: 2455

#3 Příspěvek od StepanMatl »

Jestli ti auto padá do nouzáku poznáš na palubní desce. :) A taky by ti to jelo jako 1.3 Felda.
Odlučovač kup rovnou novej, stojí kolem 8 stovek.
A jinak bych začal diagnostikou a pomalu se připravoval na repas turba.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#4 Příspěvek od beny-maser »

a taky dej hledat!těhle témat je tu mraky,
záleží jakej kouř z toho jde,pokud máš větší spotřebu můžeš mít taky vstřik či víc KO.
začal bych odlučovačem, vzduchový filtr je starej jak?dál udělej kontrolou turba(,žere to olej?) a kotrolou vstřiků, potom řeš dál.
fikusfiala
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: úte 07.09.2010 00:00
Bydliště: BMW Land

#5 Příspěvek od fikusfiala »

tak odlučovač mě taky napadl,je fatk že já ho nedělal ,takže je tam určitě cca 50tis km,ale k tomu asi nejde ta spotřeba.
Vzduchový filtr je tam od výměny oleje takže asi 10 tis km.
Na palubce mi nic neukazuje ,takže do nouzáku asi nejdu ale nejede to.
Diagnostika ukazuje toto
4704 KONTROLA PŘEDŘADNÉHO PODÁVACÍHO TLAKU POD PROVOZNÍM TLAKEM
4496 KONTROLA TLAKU ROZVODU PALIVA ODCHYLKA REGULACE
6630 SPÍNAČ TLAKU OLEJE PŘERUŠEN
13573ŘÍZENÍ DOBY ŽHAVENÍ ZÁVADA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY ŽHAVENÍ256 MĚŘIČ HMOTNOSTI VZDUCHU PŘÍLIŠ MALÝ SIGNÁL

to je koupi nového auta ne
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#6 Příspěvek od starynovy »

rozhodne bych přešetřil tlak paliva, a váhu vzduchu, duplem když to píše diag.
fikusfiala
Registrovaný
Příspěvky: 232
Registrován: úte 07.09.2010 00:00
Bydliště: BMW Land

#7 Příspěvek od fikusfiala »

tak závada byla prasklá hadice co jde k eger ventilu
ale když už jsem měnil hadici tak jsem vyčistil ten eger ventil a když už tak už jsem vyčistil i sání a vyměnil separátor oleje a EJHLE
když startuju je to zvuk jak svinnnnn
normálně to klepne asi tak 2 až 3 a potom to normálně běží,nevíte co jsem mohl opomenout či udělat špatně?
Nějaké tipy
vše jsem myl benzínem a nějakým sprejem na ten ventil
Odpovědět