kluci začalo mi e39 525d 2002 nějak kouřit a zvětšila se spotřeba.
Řekl bych že i výkon mi padá ,ale to je možná pocitový.
Jak poznám jestli mi auto padá do nouzáku a co by mělo auto udělat když odpojím váhu vzduchu?
Není někdo z okolí Loun kdo tomu rozumí?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 525d kouří
-
StepanMatl
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
- Klubové ID: 2455
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
fikusfiala
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land
tak odlučovač mě taky napadl,je fatk že já ho nedělal ,takže je tam určitě cca 50tis km,ale k tomu asi nejde ta spotřeba.
Vzduchový filtr je tam od výměny oleje takže asi 10 tis km.
Na palubce mi nic neukazuje ,takže do nouzáku asi nejdu ale nejede to.
Diagnostika ukazuje toto
4704 KONTROLA PŘEDŘADNÉHO PODÁVACÍHO TLAKU POD PROVOZNÍM TLAKEM
4496 KONTROLA TLAKU ROZVODU PALIVA ODCHYLKA REGULACE
6630 SPÍNAČ TLAKU OLEJE PŘERUŠEN
13573ŘÍZENÍ DOBY ŽHAVENÍ ZÁVADA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY ŽHAVENÍ256 MĚŘIČ HMOTNOSTI VZDUCHU PŘÍLIŠ MALÝ SIGNÁL
to je koupi nového auta ne
Vzduchový filtr je tam od výměny oleje takže asi 10 tis km.
Na palubce mi nic neukazuje ,takže do nouzáku asi nejdu ale nejede to.
Diagnostika ukazuje toto
4704 KONTROLA PŘEDŘADNÉHO PODÁVACÍHO TLAKU POD PROVOZNÍM TLAKEM
4496 KONTROLA TLAKU ROZVODU PALIVA ODCHYLKA REGULACE
6630 SPÍNAČ TLAKU OLEJE PŘERUŠEN
13573ŘÍZENÍ DOBY ŽHAVENÍ ZÁVADA ŘÍDÍCÍ JEDNOTKY ŽHAVENÍ256 MĚŘIČ HMOTNOSTI VZDUCHU PŘÍLIŠ MALÝ SIGNÁL
to je koupi nového auta ne
-
fikusfiala
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land
tak závada byla prasklá hadice co jde k eger ventilu
ale když už jsem měnil hadici tak jsem vyčistil ten eger ventil a když už tak už jsem vyčistil i sání a vyměnil separátor oleje a EJHLE
když startuju je to zvuk jak svinnnnn
normálně to klepne asi tak 2 až 3 a potom to normálně běží,nevíte co jsem mohl opomenout či udělat špatně?
Nějaké tipy
vše jsem myl benzínem a nějakým sprejem na ten ventil
ale když už jsem měnil hadici tak jsem vyčistil ten eger ventil a když už tak už jsem vyčistil i sání a vyměnil separátor oleje a EJHLE
když startuju je to zvuk jak svinnnnn
normálně to klepne asi tak 2 až 3 a potom to normálně běží,nevíte co jsem mohl opomenout či udělat špatně?
Nějaké tipy
vše jsem myl benzínem a nějakým sprejem na ten ventil
