Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Posilovač brzd
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Je to na e39? Nejspíše Ti zatekla voda k brzdovému válci. Zkontroluj si správné nasazení pravého vzduchového filtru a odtoky vody u něj (na straně u řidiče). Těch odtoků tam je více - gumová trubička a pak široký, který vede k jakoby k podběhu. Pod tímto filtrem je ten válec, zkus celý box oddělat a zkontrolovat, jestli se Ti tam ta voda nedrží... Je to práce na chvilku...
Velvetek píše:Je to na e39? Nejspíše Ti zatekla voda k brzdovému válci. Zkontroluj si správné nasazení pravého vzduchového filtru a odtoky vody u něj (na straně u řidiče). Těch odtoků tam je více - gumová trubička a pak široký, který vede k jakoby k podběhu. Pod tímto filtrem je ten válec, zkus celý box oddělat a zkontrolovat, jestli se Ti tam ta voda nedrží... Je to práce na chvilku...
Je to E39. Podívám se na to. A ta voda jde z toho posilovače dostat ven?
Velvetek píše:Ten válec je uložený tak, že pokud se k němu dostane voda, válec se v něm trochu koupe (což způsobuje to bublání). Viděl jsem to. Celé jsem to rozdělal a tu vodu z okolí vysál. Pak přestalo to bublání. S rozděláváním válce zkušenosti nemám... Pokud někdo poradí více... Tímto bych ale začal.
Tak jo děkuju.
Už jsem chtěl sem napsat ten samý dotaz ale koukám,že nejsem sám
Ted, jak jsou ty průtrže jsem jel v noci v tom největším lijáku a ráno jsem měl ten samý problém s "bublajícím" brzdovým pedálem. Už jsem měl strach, že je brzd.pedál v háji. Když jsem ho prošlapal a následně po rozjetí ten problém zmizel. A všiml jsem si, že pod autem byla kaluž vody.
Tak děkuji za objasnění a hned se jdu na to podívat a vylovit ten válec z vody...

Ted, jak jsou ty průtrže jsem jel v noci v tom největším lijáku a ráno jsem měl ten samý problém s "bublajícím" brzdovým pedálem. Už jsem měl strach, že je brzd.pedál v háji. Když jsem ho prošlapal a následně po rozjetí ten problém zmizel. A všiml jsem si, že pod autem byla kaluž vody.
Tak děkuji za objasnění a hned se jdu na to podívat a vylovit ten válec z vody...

chlapi to bublání bych nepodcenoval dostane se podtlakem do sání a pokud je ji dost v motoru to při startu jen cinkne a je vymalováno ve válci se voda nestlačí a ojnice krásně praskne a udělá díru do bloku.První příznak bublání v pedálu a bílá pára z výfuku.Nanic nečekat odstavit oddělat hadičku z podtlaku vzít nějakou průhlednou hadičku strčit tou dirkou dovnitř a vodu vysát do mrtě.Pak podposilovačem vyčistit napadaný sajrajt a profouknout tu odtokovou dirku .Tod vše a auto bude jezdit dál v poho.tuneerr
Ahoj,
přikládám pár fotek jak může taky vypadat posilovač uvnitř, když se při sešlápnutí brzdového pedálu ozívá bublání a po nějaké době ježdění už jen sičení.
...nechápu, kde se vzal ten bordel mezi brzdovým válcem a druhou membránou.
[[/img]
přikládám pár fotek jak může taky vypadat posilovač uvnitř, když se při sešlápnutí brzdového pedálu ozívá bublání a po nějaké době ježdění už jen sičení.
...nechápu, kde se vzal ten bordel mezi brzdovým válcem a druhou membránou.
[[/img]
- Přílohy
-
- posilovač_003.jpg (186.29 KiB) Zobrazeno 411 x
-
- posilovač_001.jpg (176.36 KiB) Zobrazeno 414 x
-
- posilovač_002.jpg (174.96 KiB) Zobrazeno 411 x