Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34 2.5Tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
TataReymond
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 29.01.2012 01:00
Bydliště: Rakovnik

#1 Příspěvek od TataReymond »

Ahoj mam jeden dotas koupil jsem bmw e34 tds 2.5. ale zda se mi ze to ma mali vykon protze kdys jedu trebas do kopce tak to zbydou pobere 3jka takze musim podravid vytocit to dat za 3 a pak hned zase ubira zase podrazuju nevim mam po prve diesla nevyznam se . mam totis od svodu a z do koncovky jen 60tku trubku bez jakyh koliv tlumicu a pred tlumicu ma to docela dost dlouhy starty a pak to pekne zahuli nevim co stim poradimi nekdo ? diky
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od MattyX Moderátor »

no zacal bych rozhodne origo vyfukem :lol: zmeril trebas tlaky na motoru jaky ma , a pak se pidíl dal :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#3 Příspěvek od ljakubicka »

čau, vypada to že si koupil trupa, ale u toho vykonu zkus kouknout na podtlakové hadičky můžou být steřelé, jinak zkus hledat o tds jsou toho tady mraky stránek
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#4 Příspěvek od HIDEN »

No a co třeba ta hadička co vede ze spod do sání? Třeba jí máš taky odpadlou. Jeden člen to tady nedávno taky řešil.
daewoo333
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: sob 06.11.2010 01:00

#5 Příspěvek od daewoo333 »

Jo jukni, na tu hadicku. Pak si nech nastavit vacku, predvstrik a davku.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#6 Příspěvek od Misanek »

MattyX píše:no zacal bych rozhodne origo vyfukem :lol: zmeril trebas tlaky na motoru jaky ma , a pak se pidíl dal :)
Tak origo výfuk je opravdu to nejmenší, co toto může způsobovat. Spíš jinak - origo nebo neorigo výfuk s tímto (a ani s ostatníma závadama co se TDS týče) nemá absolutně žádnou souvislost. Rady typu dej všechno origo a auto se ti samo spraví jsou úplně k hovnu :wink:

Můj osobní tip je vadné vstřikovací čerpadlo. A to na základě dlouhýc9h startů a následného zahulení. Takto se projevuje buďto špatná elelktronická řídící hlavice anebo už vychozený válec v rozdělovací hlavě čerpadla
oldaf
Registrovaný
Příspěvky: 564
Registrován: pát 05.10.2007 00:00
Bydliště: Česká Lípa

#7 Příspěvek od oldaf »

Kašli na vejfuk. TDSo právě jen s trubkou jede líp jak s jakýmkoliv vejfukem. Zkontroluj čerpadlo, podtlaky, čidla, a změř tlak turba jestli to nepřeplňuje a nejede to v nouzáku.
TataReymond
Registrovaný
Příspěvky: 11
Registrován: ned 29.01.2012 01:00
Bydliště: Rakovnik

#8 Příspěvek od TataReymond »

Ok diik moc zarady az sem stoho debil skusim to nechat prekontrolovat a uvidim dal no :lol:
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#9 Příspěvek od starynovy »

uplne první věc na kterou se třeba kouknout je čidlo plnícího tlaku, a jeho hadička.
Odpovědět