Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
motor má tak 20 koní - 530d E61
Na kluky z konstrukce BMW se vůbec není proč zlobit! Kdo jste napoprvé všechno vymyslel dokonalý?
Uvědomme si všichni jaký pokrok znamená každý nový model. A kolik z těch novinek je super a kolik se nepovede? Nedokážeme si nikdo představit ten nekonečnej boj s každym gramem hmotnosti.
Tady se holt nepovedly svody. Ty se přece daji snadno vyměnit.
No a že se zanáší DPF? Z části je to stylem jízdy a z části samotnou myšlenkou. U kterýho auta to nezlobí? Za 10 let to bude úplně běžný a nikdo ho řešit nebude.
Já jsem rád, že tam DPF mám. Alespoň se za mnou nehulí jako za Avií když dam plnej plyn.
Podívejte se třeba na slepou uličku VW se systémem čerpadlo-tryska..... kolik miliard je stál vývoj a všechno k prdu.
Pořád jsem rád, že mám BMW!!!!!!!!! Ta radost z řízení je neopakovatelná.
Vím o čem mluvím..... Včera jsem jel 300 km manželčinou Kiou.
Uvědomme si všichni jaký pokrok znamená každý nový model. A kolik z těch novinek je super a kolik se nepovede? Nedokážeme si nikdo představit ten nekonečnej boj s každym gramem hmotnosti.
Tady se holt nepovedly svody. Ty se přece daji snadno vyměnit.
No a že se zanáší DPF? Z části je to stylem jízdy a z části samotnou myšlenkou. U kterýho auta to nezlobí? Za 10 let to bude úplně běžný a nikdo ho řešit nebude.
Já jsem rád, že tam DPF mám. Alespoň se za mnou nehulí jako za Avií když dam plnej plyn.
Podívejte se třeba na slepou uličku VW se systémem čerpadlo-tryska..... kolik miliard je stál vývoj a všechno k prdu.
Pořád jsem rád, že mám BMW!!!!!!!!! Ta radost z řízení je neopakovatelná.
Vím o čem mluvím..... Včera jsem jel 300 km manželčinou Kiou.
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
tak samozřejmně máš pravdu akorát nevím proč zrovna šetřit nějaké gramy na výfukovém potrubí které je z jakéhosi plechu když ty litinové na starších modelech např.E39 tak skvěle fungovaly a nikdy jsem nečetl že by je někdo měnil kolem 200tis.km.To mi připadá u takového modelu jako je 530d které si kupují lidé kteří asi chtějí najezdit trochu více km jako celkem blbost 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
myslím že za E60 se mužem klidně zlobit na BMW.
se podívej na ostatní modely, E60 je provedením plastů, interierů, zatíkáním, vrzáním volantu, hnití kabelu, hoření kabelů a dalších vrozených vad suvereně nejhorší.
proč do E90 (E65) neteče? proč v E90 nevržou volanty jako v E60?
proč v e91 nehnijou káble? proč se v E65 nesere nivo kompesor? měchy?
jako když nepočítám motor samotnej kterej je pro všechny auta stejnej, tak je E60 nejhorší provedením z novych BMW co znám.
když mi sem přijede E90 co ma najeto 250 tak tam nic nevrže, neskřípe, E60 ve stejnych kilometrech vrže jak tramvaj.
a co se týče DPF, to není vina automobilky, ale majitele, všude se píše a každej vám řekne že nafta není do města ale na dlouhy trasy a pokud jezdí auto s DPF dlouhy trasy, konkrétně BMW tak je živnotnost filtru uplně neskutečná, kolem 300tkm, narozdil do koncernu kde jsou rádi za 100tkm. a to že to díky DPF má aspon zelenou známku a muže do města stejně jako moje 20 let stará E36, která má díky LPG nejvyšší bílou známku. proto mi vadí lidi co vyndávaj katy z benzínu a DPF z nafty, jen z toho pak jdou pěkny sračky.
BMW naftovy motory sou jedny z nejlepších. komu se tady zadřel motor na klice? komu se rozpadly šálky? komu o CR motoru praskla palice?
prostě motor jako takovej je naprosto bezproblemovej držák, průser je v turbech, čepradlech, vstřikách, svodech, odlučovačích, žhavících jednotkách apod které dělají z každého byt sebelepšího dieselového motoru poruchovou potvoru.
a když je tu možnost LPG,tak není co řešit.
jinak když už naftu tak aspon tu 3.5d, ta turbodíra u 3.0d mě strašně sere. u 3.5d si připadam že to aspon jede normálně. tchán měl 535d a ted ma 530D a nadava si jak je to nahovno proti 3.5ce.
sice má dvě turba a muže s tím byt víc problému, ale zase jak píše Vlasta je pokoj od svodů, vstřiků to ma stejně, čerpadel taky.
ale stejně 4,5i LPG jezdí za min a ujede tomu jak nic
se podívej na ostatní modely, E60 je provedením plastů, interierů, zatíkáním, vrzáním volantu, hnití kabelu, hoření kabelů a dalších vrozených vad suvereně nejhorší.
proč do E90 (E65) neteče? proč v E90 nevržou volanty jako v E60?
proč v e91 nehnijou káble? proč se v E65 nesere nivo kompesor? měchy?
jako když nepočítám motor samotnej kterej je pro všechny auta stejnej, tak je E60 nejhorší provedením z novych BMW co znám.
když mi sem přijede E90 co ma najeto 250 tak tam nic nevrže, neskřípe, E60 ve stejnych kilometrech vrže jak tramvaj.
a co se týče DPF, to není vina automobilky, ale majitele, všude se píše a každej vám řekne že nafta není do města ale na dlouhy trasy a pokud jezdí auto s DPF dlouhy trasy, konkrétně BMW tak je živnotnost filtru uplně neskutečná, kolem 300tkm, narozdil do koncernu kde jsou rádi za 100tkm. a to že to díky DPF má aspon zelenou známku a muže do města stejně jako moje 20 let stará E36, která má díky LPG nejvyšší bílou známku. proto mi vadí lidi co vyndávaj katy z benzínu a DPF z nafty, jen z toho pak jdou pěkny sračky.
BMW naftovy motory sou jedny z nejlepších. komu se tady zadřel motor na klice? komu se rozpadly šálky? komu o CR motoru praskla palice?
prostě motor jako takovej je naprosto bezproblemovej držák, průser je v turbech, čepradlech, vstřikách, svodech, odlučovačích, žhavících jednotkách apod které dělají z každého byt sebelepšího dieselového motoru poruchovou potvoru.
a když je tu možnost LPG,tak není co řešit.
jinak když už naftu tak aspon tu 3.5d, ta turbodíra u 3.0d mě strašně sere. u 3.5d si připadam že to aspon jede normálně. tchán měl 535d a ted ma 530D a nadava si jak je to nahovno proti 3.5ce.
sice má dvě turba a muže s tím byt víc problému, ale zase jak píše Vlasta je pokoj od svodů, vstřiků to ma stejně, čerpadel taky.
ale stejně 4,5i LPG jezdí za min a ujede tomu jak nic

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
nezapomen že petka je braná u jako mainstream, jako auto který BMW bude nejvíc živit servisem, né jako sedma která je živí nejvíc pořizovací cenou, nebo trojka s kterou zas tak moc km lidi nenalítaj. něco se tam srát musí, a výměna svodů je idealní práceSweden píše:tak samozřejmně máš pravdu akorát nevím proč zrovna šetřit nějaké gramy na výfukovém potrubí které je z jakéhosi plechu když ty litinové na starších modelech např.E39 tak skvěle fungovaly a nikdy jsem nečetl že by je někdo měnil kolem 200tis.km.To mi připadá u takového modelu jako je 530d které si kupují lidé kteří asi chtějí najezdit trochu více km jako celkem blbost

- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
JaraX píše:myslím že za E60 se mužem klidně zlobit na BMW.
se podívej na ostatní modely, E60 je provedením plastů, interierů, zatíkáním, vrzáním volantu, hnití kabelu, hoření kabelů a dalších vrozených vad suvereně nejhorší.
proč do E90 (E65) neteče? proč v E90 nevržou volanty jako v E60?
proč v e91 nehnijou káble? proč se v E65 nesere nivo kompesor? měchy?
jako když nepočítám motor samotnej kterej je pro všechny auta stejnej, tak je E60 nejhorší provedením z novych BMW co znám.
když mi sem přijede E90 co ma najeto 250 tak tam nic nevrže, neskřípe, E60 ve stejnych kilometrech vrže jak tramvaj.
a co se týče DPF, to není vina automobilky, ale majitele, všude se píše a každej vám řekne že nafta není do města ale na dlouhy trasy a pokud jezdí auto s DPF dlouhy trasy, konkrétně BMW tak je živnotnost filtru uplně neskutečná, kolem 300tkm, narozdil do koncernu kde jsou rádi za 100tkm. a to že to díky DPF má aspon zelenou známku a muže do města stejně jako moje 20 let stará E36, která má díky LPG nejvyšší bílou známku. proto mi vadí lidi co vyndávaj katy z benzínu a DPF z nafty, jen z toho pak jdou pěkny sračky.
BMW naftovy motory sou jedny z nejlepších. komu se tady zadřel motor na klice? komu se rozpadly šálky? komu o CR motoru praskla palice?
prostě motor jako takovej je naprosto bezproblemovej držák, průser je v turbech, čepradlech, vstřikách, svodech, odlučovačích, žhavících jednotkách apod které dělají z každého byt sebelepšího dieselového motoru poruchovou potvoru.
a když je tu možnost LPG,tak není co řešit.
jinak když už naftu tak aspon tu 3.5d, ta turbodíra u 3.0d mě strašně sere. u 3.5d si připadam že to aspon jede normálně. tchán měl 535d a ted ma 530D a nadava si jak je to nahovno proti 3.5ce.
sice má dvě turba a muže s tím byt víc problému, ale zase jak píše Vlasta je pokoj od svodů, vstřiků to ma stejně, čerpadel taky.
ale stejně 4,5i LPG jezdí za min a ujede tomu jak nic
naprostej souhlas až na ten konec,ale kdo zná Jardu tak mu to promine,ale to co napsal nahoře je naprosto přesné a výstižné

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Tak to mně nedělá žádnej problém, akorát v tom městě to až tak nejde, nebo spíš je to v tomhle připadku zbytečný. Ten interval regenerace by měl bejt zhruba tak 1 tis. km, při jízdě ve městě častější, já ho protáhnu tak jednou za 1500 - 2000 km.JaraX píše:...to jsem musel jet hodně jako prase
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
O tom mně povídej, loni jsem musel měnit turbo na Transitu, díky tomu, že je to součást litinovejch svodů, a byly na přírubě propálený a prorezlý.Sweden píše:tak samozřejmně máš pravdu akorát nevím proč zrovna šetřit nějaké gramy na výfukovém potrubí...
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
okresky nahovno, to stejně musíš nejlíp večer a tady v těch našich končinách to je o to, aby sis dovezl domů u spolujezdce srnu. Uplně ideální na regeneraci je trasa ol-ov od 10hod večer 190 tempomat a je to
...jinak jak píše vlasta ta nedokončená regenerace nebo snad probíhající mě osobně smrdí jako připálenej plast...když jsem to čuchal poprvé tak jsem chodil okolo kol a zkoušel jestli není v pí..ložisko nebo tak..každopádně to i značně duní...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
já bych to možná přirovnal spíš k savu.. nevim jestli je to přímor regenerace, ale určitě to tak nesmrdí pokaždé..rooc píše:okresky nahovno, to stejně musíš nejlíp večer a tady v těch našich končinách to je o to, aby sis dovezl domů u spolujezdce srnu. Uplně ideální na regeneraci je trasa ol-ov od 10hod večer 190 tempomat a je to...jinak jak píše vlasta ta nedokončená regenerace nebo snad probíhající mě osobně smrdí jako připálenej plast...když jsem to čuchal poprvé tak jsem chodil okolo kol a zkoušel jestli není v pí..ložisko nebo tak..každopádně to i značně duní...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
jo ještě k těm prasklejm svodum co tu někdo psal.. včera jsem si o tom trochu počet.. nemám to ověřený.. ale na slovenským foru někdo psal, že snad pasujou z e39 a jsou i podstatně levnější.. kdyby to někdo aktuálně řešil.. možná je to lepší řešení než svářet nebo kupovat nový..
někdo tu taky nadával na mnichovský techniky bmw, dodal bych že výroba včetně konstrukce a vývoje se v případě nafty od bmw odehrává v Rakousku - Steyr
někdo tu taky nadával na mnichovský techniky bmw, dodal bych že výroba včetně konstrukce a vývoje se v případě nafty od bmw odehrává v Rakousku - Steyr

- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
tady je přímo odkaz kde tam dává právě litinový z e39 530d
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15 ... cs-t86668/
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15 ... cs-t86668/
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Tak už to mám konečně hotový. Čekal jsem na těsnění.
Auto zase šlape jako dřív. Zase je to BMW!!! Už jsem se bál, že to čištění nepomohlo. Chztlo se to až tak po 5 km.
Byl to tedy ucpaný DPF!!! Byl totálně zas... Nalil jsem do něj koncentrovanej louh. Celou noc v tom stála hladina. Až ráno to začalo pomalu ubývat. Tak jsem to začal proplachovat. Nakonec to tím už protékalo dobře. Vzal jsem to ještě na vapku, ale šlo to už jen čistý.
Snejk mi říkal, že musí být vidět skrz. Vrtalo mi to hlavou tak jsem vzal drát a zkoušel ho prošťouchnout. Vždycky jsem narazil cca 2 cm před koncem. Pak jsem si porovnal mřížky. Ten filtr není průchozí. Dirky jsou souřadnicově posunutý. Tedy kanálek kde nahoře je otevřený je dole uzavřený a zase naopak. Možná že ten muj starej DPF má jinou konstrukci než ty nový.
Auto zase šlape jako dřív. Zase je to BMW!!! Už jsem se bál, že to čištění nepomohlo. Chztlo se to až tak po 5 km.
Byl to tedy ucpaný DPF!!! Byl totálně zas... Nalil jsem do něj koncentrovanej louh. Celou noc v tom stála hladina. Až ráno to začalo pomalu ubývat. Tak jsem to začal proplachovat. Nakonec to tím už protékalo dobře. Vzal jsem to ještě na vapku, ale šlo to už jen čistý.
Snejk mi říkal, že musí být vidět skrz. Vrtalo mi to hlavou tak jsem vzal drát a zkoušel ho prošťouchnout. Vždycky jsem narazil cca 2 cm před koncem. Pak jsem si porovnal mřížky. Ten filtr není průchozí. Dirky jsou souřadnicově posunutý. Tedy kanálek kde nahoře je otevřený je dole uzavřený a zase naopak. Možná že ten muj starej DPF má jinou konstrukci než ty nový.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 655
- Registrován: čtv 09.09.2010 00:00
- Bydliště: Jeseník
- Kontaktovat uživatele:
Sweden píše:tady je přímo odkaz kde tam dává právě litinový z e39 530d
http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f15 ... cs-t86668/
Ahoj, jaké těsnění bude pak potřeba při výměně svodů ? E60 3.0d. Popřípadně odkaz kde to koupím.
díky.