Jsem v Černé Hoře a tady na tom připojení není reálné něco hledat.
Můj problém:
Po cestě na dovolenou motor začal ztrácet výkon. Začalo to tak, že po dálnici max. 150, pak postupně míň a míň. Vše v rozmezí tak 500 - 700 km. Z počátku škubání jako když houpu nohou na plynu. Nyní už prakticky nejede vůbec, ale nezhoršuje se to!! Doufám. Tankoval jsem meyi tím 2x v-power a pak i nějaká aditiva.
Po rovině dám kolem 100, ale v kopci padám i na 70. Na volnoběh točí max 3 tis.
Motor nekouří, startuje normálně, volnoběh pravidelný, zvuk normální.
Po odpojení naftové hadičky a zapnutí klíčku z ní teče nafta proudem.
Před odjezdem na diagnostice u Snejka - prasklé svody, plný DPF a nejde turbo.

Něco podobnýho (ne tak strašnýho!!) se mi už jednou stalo ale pak to po cca 4 - 5 nádržích odeznělo.
Zkusil jsem:
odpojit váhu - chod motoru beze změny - tedy vadná?
odpojit EGR hned na svodech - nic, stejné chování
přijde mi, že se při přidání plynu nehýbe klapka v sání. Po odpojení kabelu s ní hnu volně, ale nic to nedělá (rozsvítila se kontrolka chyba motoru).
Napadá někoho co s tím? Hlavně mi neraďte diagnostiku.... jsem v Černé Hoře. Místním bych nesvěřil ani holící strojek.
Předem všem díky za nápady.
Z.P.