Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
líný e34 TDS při rozjezdu
tak to je rozhodne něco v prdeli, buďto tam nemám tlak, nebo je KO to čidlo, zhruba 2,5V se mi na něm objeví když to potlačím do omezovače. Zdá se že to TDSo jede tak napul
kompresor, kompresor..
Ale vzhledem k skutečnosti že tam máte naprázdno o 0,4V více, bych to videl na to čidlo.. Ty si taky měřil to novší?
Ale vzhledem k skutečnosti že tam máte naprázdno o 0,4V více, bych to videl na to čidlo.. Ty si taky měřil to novší?
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Já mám novější ale tak jako nesázel bych jen na čidlo chtělo by to čidlo zkusit půjčit za funkční nebo ho prohodit do motoru kterej jede jak má. Pokud se něco změní je to čidlem.
Jinak nemáš netěsnost na sání ? Těsní ti intercooler děravá hadice ? Protože já mám trhnutý těsnění mezi sáním a hlavou ještě jsem ho nevyměnil, ale vím o tý dírce proto mi to ukazuje cca -0.8V dole.
Zejtra si nainstaluju drát do interiéru a budu sledovat hodnoty který budou za jízdy.
A ještě jedna věc při stojícím autě ti to turbo nafouká úplný hovno auto musí bejt v zátěži aby něco vůbec nafoukalo.
Takže buď píchnout na diag a sledovat live hodnoty nebo si natáhnout drát dovnitř auta napojit to na voltmetr a někde to ukostřit a jezdit a sledovat napětí při otáčkách a hlavně v zátěži kopce atd to turbo fouká nejvíc 
Jinak nemáš netěsnost na sání ? Těsní ti intercooler děravá hadice ? Protože já mám trhnutý těsnění mezi sáním a hlavou ještě jsem ho nevyměnil, ale vím o tý dírce proto mi to ukazuje cca -0.8V dole.
Zejtra si nainstaluju drát do interiéru a budu sledovat hodnoty který budou za jízdy.
A ještě jedna věc při stojícím autě ti to turbo nafouká úplný hovno auto musí bejt v zátěži aby něco vůbec nafoukalo.
Jo, jasný bez zátěže to moc nepude, musím sehnat ten kompresor, a nanutit tomu ten Bar, sání jsem měl ted dolú, a tesnení jsou jako nové, hadice ohmatem taky, IC nevim - jak se vybírá? Možná by stala za to dýmová skouška těsnosti, a potlačit subjektivní dojem změřením 0-100, to dá celkem odhad jak to auto jede. Trochu odbočím, když byl na Filete problém s kyslíkovou sondou, tak s nezapojenou to delalo pod 17s, a se zapojenou 20+, takže lecos poznat jde.
mam ten samej problém,když bych potřeboval od někoho něco pujčit,tak s TDS tu nikoho neznám,moji dva kámoši maj 530d 
naštěstí se mi nic nikdy neposralo,máme forum ať české či ruské,takže hledat a ptát se jde.Ale lepší by bylo kolikrát zkusit či porovnávat s druhym autem.
já taky zkusim to čidlo proměřit za jízdy,ale dřív jak o víkendu to asi nebude
naštěstí se mi nic nikdy neposralo,máme forum ať české či ruské,takže hledat a ptát se jde.Ale lepší by bylo kolikrát zkusit či porovnávat s druhym autem.
já taky zkusim to čidlo proměřit za jízdy,ale dřív jak o víkendu to asi nebude
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak ještě bych to udělal jinak, hadičku bych vyndal z čidla koupil si kousek tý hadičky + Téčko na tyhle hadičky na ten vývod téčka bych zapojil nějak manometr třeba na měření gum zkusil na místě prošlápnout do omezovače a kolik by mi to ukázalo na manometru v tu samou chvíli bych si pohlídal napětí. To už máme 2 hodnoty z kterejch se dá dopočítat jak bude probíhat křivka (tlak v 4000ot s napětím a tlak na volnoběh s napětím), za jízdy bych si natáhnul do interiéru drát a ten zapojil do voltmetru a přikostřil někde uvnitř, už bych viděl na voltmetru hodnoty zapsal bych si je podle otáček a taknějak odhadnul jestli to auto vůbec dobře tlačí nebo jestli dělá paseku to čidlo 
čistě teoreticky ano, za předpokladu že by byla vyrobena z materialu který má nulový odpor, což ocel rozhodne nemá
taky za předpokladu že nebude zapnuté nic energii požírající, desítky-stovky W, tak to pojede i jak řikás, s kostrou v aute.
Pro zajímavost mužes někdy skusit dát voltmetr na svorku k baterii, a druhý hrot priložit na motor třeba. Zastartuj, a uvidíš jaká jedna kostra to je
Pro zajímavost mužes někdy skusit dát voltmetr na svorku k baterii, a druhý hrot priložit na motor třeba. Zastartuj, a uvidíš jaká jedna kostra to je
