Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

hučení za jízdy BMW E34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#1 Příspěvek od starynovy »

Mám následovný problém, při jízdě nad 50km/h žačne v aute hučet, kolísavě, a neustává to s rychlostí, spojka, záběr ani plyn na to nemá vpliv. Ložiska kol? když strhnu volantem sebevíc na stranu tak to vubec nemění charakter ani intenzitu, tekže to asi kola nebudou, nebo? Tak co Vás ještě napadá? nerad bych měnil pul auta, snad má někdo přímou skusenosť. Pocitově to jde ze zadu.

Děkuju.
mocuryamater
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
Bydliště: kladno

#2 Příspěvek od mocuryamater »

a nechybí ti jenom náhodou na spodku ty gumy do ktejejch se strká hever? mě jedna chybí a na dálnici si připadám jako když přistává letadlo.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#3 Příspěvek od libovka »

Didferák,stredové uložení kardanu,převodovka,pneumatiky
chaluha71
Registrovaný
Příspěvky: 33
Registrován: sob 27.06.2009 00:00
Bydliště: Mělník

#4 Příspěvek od chaluha71 »

Tak ja mam stejny problem! Mne se to "huceni" ale s rychlosti zvysuje a jde to urcite ze zadu, od zadni napravy. Tak si myslim,ze to bude diferak, protoze mam po GO zadni napravy a obe loziska kol jsou uplne nova.

Kdyz si necham stazenou roletku v kufru (touring) tak je to slyset podstatne vice. A kdyby to bylo stredove lozisko kardanu, tak by ten zvuk sel vice z pod auta a ne tak vyrazne ze zadu.

Myslim si, ze u me pneu trochu susti, nejsou zrovna nove :-) ale to je jiny zvuk. Dale jsem postrehl, ze kdyz v rychlosti prejedu nejaky hup a auto se jakoby nadlehci, tak to huceni v tom momente prestane nebo spise o hodne ztichne. Ale jakmile auto dosedne, tak je to nanovo. Mam podezreni na lozisko na "hrusce". To je jen muj dojem, pac ten diferak jsem rozebrany nemel. To je jenom ma dloholeta zkusenost jako ridice nakladaku :-).

Existuje moznost levne opravy (vymeny toho loziska) a nebo je lepsi se tady poohlednou rovnou po jinem diferaku? Jde o to aby ten jiny, pouzity neby to same...

Co myslite Vy?
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#5 Příspěvek od starynovy »

chaluha> to je přesně ono, když se odlehčí tak ticho, a pak zase valivý hukot.. diferak, hmm to mne netesi, ale tak to bejva, celozivotni napln na 150 tisic km, a auto ma 400..
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#6 Příspěvek od libovka »

starynovy píše:chaluha> to je přesně ono, když se odlehčí tak ticho, a pak zase valivý hukot.. diferak, hmm to mne netesi, ale tak to bejva, celozivotni napln na 150 tisic km, a auto ma 400..


A kdo ti řekl že E34 má v diferáku celoživotní nápln??? :roll:
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#7 Příspěvek od starynovy »

tak to píše manuál, no všichni víme co je doživotní náplň, a long-life oleje (aditíva jsou v čudu po 17k, a výměnný interval je 35k :? ) .. ja bych to urcite měnil, tak 60 tisíc. Ale jsem zvědav jak to pořeší Chalucha, protože má to stejné.
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#8 Příspěvek od starynovy »

tak zjištěna obrovská sbíhavost zadních kol, silenty ramen na karosérii strženy, tlumiče KO, až to po výplate vyměním, snad hučení zmizí :roll:
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#9 Příspěvek od libovka »

starynovy píše:tak to píše manuál, no všichni víme co je doživotní náplň, a long-life oleje (aditíva jsou v čudu po 17k, a výměnný interval je 35k :? ) .. ja bych to urcite měnil, tak 60 tisíc. Ale jsem zvědav jak to pořeší Chalucha, protože má to stejné.


U E34 doživotní nápn rozhodně nebyla.Tyhle auta jsem servisoval ještě když jsem dělal v Autecu a olej v diferáku se měnil při inspection II.At už to byla např. E30,34,36,32.
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#10 Příspěvek od ljakubicka »

mi to taky dělá stejně jak vám, určitě si jsem jisty že to bude diferak, protože všechno kolem je ok, ale dělalo to už jak jsem to koupil a určitě to ještě dlouho hučet bude, protože se mi do toho nechce :D
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#11 Příspěvek od starynovy »

2:0 pro diferák.. ach jo :D

edit: že je to ono > http://www.youtube.com/watch?v=kBAwU4Ue ... re=related :roll:
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#12 Příspěvek od ljakubicka »

starynovy píše:2:0 pro diferák.. ach jo :D

edit: že je to ono > http://www.youtube.com/watch?v=kBAwU4Ue ... re=related :roll:


To bych viděl spíše na ložisko v kole, mi to dělá jinak a začíná to až kolem 90km/h, ale da se s tim jezdit
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#13 Příspěvek od starynovy »

tak jsem po dnešní dlouhé jízde skusil teplotu zadních náboju, studené, tedy ložiska budou ok, po zvednutí žádné vule, toči se lehce.. tak jsem šel kouknout diferák, na dotek teplý, tak 40°C, otevřel jsem nápustný šroub, je plný oleje, pěkného čisteho, musel být měnený, po 400t by asi vypadal jak bláto kdyby byl origo.. TAK CO DO PRDELE HUČÍ!? :evil:
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW

#14 Příspěvek od cmelak »

A jak se jistojistě pozná, že to je ložisko? Mě zas začíná hučet PP kolo, do pravotočivý zatáčky to přidá na intenzitě (je rychlá a střídavá) tak to odhaduju na ložisko ale taky to jistě nevím.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#15 Příspěvek od starynovy »

no prave tak poznáš že je to ono, mění intenzitu v náklonu.. mne to nemení takže to asi ložiska nebudou, diferák má dobrý olej.. prosím co tam ještě je? uložení kardanu?
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#16 Příspěvek od Misanek »

To, že má diferák čistý olej ještě automaticky neznamená, že by neměl hučet :wink: Jinak pak už je tam jenom středové uložení kardanu jak řikáš
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#17 Příspěvek od starynovy »

když schodím kardan z diferáku tak hu vytáhnu ven? jěšte jsem to nedelal tak zda nemusím rozdelat pul podvozku, to středové uložení je horký kandidát, nakolik ten hluk se těžko identifikuje.. je jakoby všude ale v zadu..ve středu? stereo? no muže to být pěkne tam vzadu v středu :D
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#18 Příspěvek od Misanek »

Ne ne, jenom shozením kardanu s diferáku se k uložení nedostaneš. Musíš kardan shodit celý, rozpůlit (NEZAPOMENOUT NA POZNAČENÍ VZÁJEMNÝCH POLOH půlek kardanů vůči sobě), pak odjistit segrovku a vyklepnout ložisko :wink: Neni to žádná věda a přijdeš na to :wink:
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#19 Příspěvek od starynovy »

jsem rozhodne zneklidnen, a nepotešen 8O ale to hučení mi jde na nervy více..
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#20 Příspěvek od Misanek »

starynovy píše:jsem rozhodne zneklidnen, a nepotešen 8O
Pokud je to kvůli tomu uložení, tak neklid rozhodně neni na místě ¨:wink: Fakt takováto oprava neni moc náročná, ale chce to aspoň jamu, aby se to dělalo pohodlně
Odpovědět