Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
hučení za jízdy BMW E34
Mám následovný problém, při jízdě nad 50km/h žačne v aute hučet, kolísavě, a neustává to s rychlostí, spojka, záběr ani plyn na to nemá vpliv. Ložiska kol? když strhnu volantem sebevíc na stranu tak to vubec nemění charakter ani intenzitu, tekže to asi kola nebudou, nebo? Tak co Vás ještě napadá? nerad bych měnil pul auta, snad má někdo přímou skusenosť. Pocitově to jde ze zadu.
Děkuju.
Děkuju.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 183
- Registrován: čtv 17.01.2008 01:00
- Bydliště: kladno
Tak ja mam stejny problem! Mne se to "huceni" ale s rychlosti zvysuje a jde to urcite ze zadu, od zadni napravy. Tak si myslim,ze to bude diferak, protoze mam po GO zadni napravy a obe loziska kol jsou uplne nova.
Kdyz si necham stazenou roletku v kufru (touring) tak je to slyset podstatne vice. A kdyby to bylo stredove lozisko kardanu, tak by ten zvuk sel vice z pod auta a ne tak vyrazne ze zadu.
Myslim si, ze u me pneu trochu susti, nejsou zrovna nove
ale to je jiny zvuk. Dale jsem postrehl, ze kdyz v rychlosti prejedu nejaky hup a auto se jakoby nadlehci, tak to huceni v tom momente prestane nebo spise o hodne ztichne. Ale jakmile auto dosedne, tak je to nanovo. Mam podezreni na lozisko na "hrusce". To je jen muj dojem, pac ten diferak jsem rozebrany nemel. To je jenom ma dloholeta zkusenost jako ridice nakladaku
.
Existuje moznost levne opravy (vymeny toho loziska) a nebo je lepsi se tady poohlednou rovnou po jinem diferaku? Jde o to aby ten jiny, pouzity neby to same...
Co myslite Vy?
Kdyz si necham stazenou roletku v kufru (touring) tak je to slyset podstatne vice. A kdyby to bylo stredove lozisko kardanu, tak by ten zvuk sel vice z pod auta a ne tak vyrazne ze zadu.
Myslim si, ze u me pneu trochu susti, nejsou zrovna nove


Existuje moznost levne opravy (vymeny toho loziska) a nebo je lepsi se tady poohlednou rovnou po jinem diferaku? Jde o to aby ten jiny, pouzity neby to same...
Co myslite Vy?
starynovy píše:tak to píše manuál, no všichni víme co je doživotní náplň, a long-life oleje (aditíva jsou v čudu po 17k, a výměnný interval je 35k) .. ja bych to urcite měnil, tak 60 tisíc. Ale jsem zvědav jak to pořeší Chalucha, protože má to stejné.
U E34 doživotní nápn rozhodně nebyla.Tyhle auta jsem servisoval ještě když jsem dělal v Autecu a olej v diferáku se měnil při inspection II.At už to byla např. E30,34,36,32.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
2:0 pro diferák.. ach jo :D
edit: že je to ono > http://www.youtube.com/watch?v=kBAwU4Ue ... re=related
edit: že je to ono > http://www.youtube.com/watch?v=kBAwU4Ue ... re=related

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 185
- Registrován: úte 26.07.2011 00:00
- Bydliště: bohumin
starynovy píše:2:0 pro diferák.. ach jo :D
edit: že je to ono > http://www.youtube.com/watch?v=kBAwU4Ue ... re=related
To bych viděl spíše na ložisko v kole, mi to dělá jinak a začíná to až kolem 90km/h, ale da se s tim jezdit
tak jsem po dnešní dlouhé jízde skusil teplotu zadních náboju, studené, tedy ložiska budou ok, po zvednutí žádné vule, toči se lehce.. tak jsem šel kouknout diferák, na dotek teplý, tak 40°C, otevřel jsem nápustný šroub, je plný oleje, pěkného čisteho, musel být měnený, po 400t by asi vypadal jak bláto kdyby byl origo.. TAK CO DO PRDELE HUČÍ!? 
