Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e34 525 tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
R_O_B
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: sob 22.01.2011 01:00
Klubové ID: 2663

#1 Příspěvek od R_O_B »

Zdravim poridil jsem tuto petku s timto motorem a potreboval bych par rad. Motor odspoda vubec netahne jako kdyby umrelo turbo ale pritom auto vubec nehuli a taky mam dlouhe teple starty. Pred par dny jsem mel vse rozdelane turbo jsem vycistil, komplet potrubi + cooler + sani a vysledek je takovy ze to jede jeste hur uz si s tim nevim rady. Dekuji za kazdou pomoc.
darklord
Registrovaný
Příspěvky: 481
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 2970

#2 Příspěvek od darklord »

To bude skorej na repas cerpadla ak to dlho startuje, skus pohladat tu na fore, celkom casto sa to riesi
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#3 Příspěvek od radokrno »

starty stopro čerpadlo,netahne?třeba jenom ta hadička,která je spod sání napíchlá na snímač tlaku vzduchu,a tu jsi musel určitě odpojit když jsi sundaval sání..
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#4 Příspěvek od radokrno »

čerpadlo ti nerosí?ani malinko?kápni božskou..
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.
starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#5 Příspěvek od starynovy »

poprosil bych vlozit :wink:
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#6 Příspěvek od Lucifer »

radokrno píše:čerpadlo ti nerosí?ani malinko?kápni božskou..
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.
A kde si tohle sehnal ? 8O 8O ta cena a to jednání i kdyby to bylo na moravě tak by se mi vyplatilo přes celou čr jet kdyby náhodou mi kleklo čerpadlo :)
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#7 Příspěvek od Tompo »

Jsou to pořád rakety za starý mrchy i po těch letech. Já teď kupoval čerpadlo jiné, povedlo se mi sehnat 2roky staré, před tím ho majitel kupoval nové, měl to v pěkný leštěnce a pak to rozbil. I tak jsem za něj dával 8000,-, takže 2500,- za přetěsnění i s pístkem je supr kauf :D
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#8 Příspěvek od beny-maser »

v Bosch diesl servisu tohle vyjde na 6-7tis
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#9 Příspěvek od Lucifer »

Tak jestli jste viděli co všechno je v tom čerpadle schovanýho tak tu cenu chápu.

Viz tady

http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... r-m51.html
http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... uctif.html
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#10 Příspěvek od radokrno »

Lucifer píše:
radokrno píše:čerpadlo ti nerosí?ani malinko?kápni božskou..
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.
A kde si tohle sehnal ? 8O 8O ta cena a to jednání i kdyby to bylo na moravě tak by se mi vyplatilo přes celou čr jet kdyby náhodou mi kleklo čerpadlo :)
tady u nás na Vysočině... chlápek dělal prý v mercedesu,a dal mi fakt plnej pytlík těnění a takovej váleček.. těsnění sehnal,vyměnil komplet zakrytoval,dal lejstro a vzal si 2500kč a to do týdne.čerpadlo jsem nasadil nastavil předvstřik,a volnoběžný otáčky a dobrý...dokonce mina tom víčku při štelování zůstala sedmička oříšek tak silně,že jsem ho tam na tý jedný divný hlavičce šroubu nechal a je tam dodnes kdyby něco 8) kontakt kdyby někdo chtěl tak dodám po optání zda-li mohu.
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#11 Příspěvek od radokrno »

Tompo píše:Jsou to pořád rakety za starý mrchy i po těch letech. Já teď kupoval čerpadlo jiné, povedlo se mi sehnat 2roky staré, před tím ho majitel kupoval nové, měl to v pěkný leštěnce a pak to rozbil. I tak jsem za něj dával 8000,-, takže 2500,- za přetěsnění i s pístkem je supr kauf :D
já poprvé nechal přetěsnit u jednoho pána a potom jsem sehnal dvě,jedno za 6000kč a druhý za výměnu prvního a obě na hovno..po odvolání o vrácení jsem přišel o 2400kč a trvalo to půl roku tahanic a i tak mi nikdo nevěřil,že 1 bylo ucpaný od spoda adruhý mrtvý na ru hlavičku elektronickou.
po druhým přetěsnění mi bylo řečeno ,že ten co to přetěsnoval poprvý tak je jelito narval tam jiný oringy s jinýma rozměrama a to jen dva,pod víčkemnějaký starý a dole na boku u pístku nějakou samodomo.prostě nedá sevěřit nikomu...ale tenhle člověk si na nic nehrál přijel si pro něj,ve starým fiatu punto a pak mi ho ve 22:00 večer i dovezl,ve flanelový košily a obvázanou rukou fáčem :P
Archon
Registrovaný
Příspěvky: 98
Registrován: úte 08.05.2007 00:00
Bydliště: Čáslav okr Kutna Hora

#12 Příspěvek od Archon »

Dobrý den já jsem sehnal jine cerpadlo a prave bych potreboval sehnat nekoho kdo by mi ho pretesnil a vymenil ten zpetny ventilek, nez ho budu dava zpet do auta, tak bych chtel poprosit jestli byste mi poskytl kontakt na toho pána který to delá za 2500 :) moc by mi to pomohlo. A náhodou nejaky návod na výmenu cerpadla by se asi nikde nenasel?
haCR
Registrovaný
Příspěvky: 261
Registrován: stř 29.02.2012 01:00
Bydliště: Kousek u Brna
Klubové ID: 3390

#13 Příspěvek od haCR »

Čerpadlo vytáhneš tak, že vytáhneš polstrování z kufru (to co kryje i rezervu) a tam vidíš černou záslepku, odšroubuješ 4 šrouby s křížovou hlavou, sundáš ji, odpojíš konektor u elektriky a hadičky; u benzínovýho motoru mám 2, nevím jak ty u ropáka. Pak vyšroubuješ velkou plastovou matku a celý to zařízení(je tam čerpadlo i plovák) a vytáhneš ven z nádrže. Dál už je to na tobě.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše
Klubové ID: 1762

#14 Příspěvek od Tompo »

On myslel vstřikovací čerpadlo:-). Jinak to celkem jde, lepší shodit celé sání, odpojit vysokotlaké trubky od čerpala ke vstřikům. Nejhorší bývá polevit celý ten bazmek, co vede skrz k plochému řemenu, který se teda taky musí sundat...
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#15 Příspěvek od radokrno »

bohužel se mi nedaří vyhledat diskuzi o výměně hlavy,kteropujsemprodělal tam byla diskuze io čerpadlu,nechce mi to ukázat starší příspěvky,ale jen jednu stránku se staršími příspěvky.na sundání je lepší stahovák,alejde to i bez něj,,nebo já to tak odtrhnul,ale museljsemsi dvakrát zavolat jestli za to mám fakt vzít nebo jak teda.každopádně je potřeba si zaaretovat spodek,nebo aspon je to lepší.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#16 Příspěvek od beny-maser »

stahovák není potřeba jen je třeba do toho jedním jebem praštit přes měděnou tyčku
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#17 Příspěvek od radokrno »

poprosil bych Archona aby sdělil svou zkušenost s tim kontaktem tady na vysočině.děkuji,jen pro pořádek.
Lucifer
Registrovaný
Příspěvky: 3213
Registrován: stř 26.10.2011 00:00
Bydliště: Sokolov
Klubové ID: 3086

#18 Příspěvek od Lucifer »

starynovy
Registrovaný
Příspěvky: 561
Registrován: úte 12.06.2012 00:00
Bydliště: Sever

#19 Příspěvek od starynovy »

http://forum.e30.cz/naftove-cerpadlo-bosch-t28940.html asi si myslel toto.. ´´Ty sis cerpadlo pretesnoval sam? Na to jsou spec. firmy, cerpadlo se po takovemto zasahu musi seridit na stolici. Do toho bych se tedy nepoustel ....´´ ->z takych ludi ziju servisy :D
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#20 Příspěvek od beny-maser »

to je blbost :!:
seřízení na stolici je pěkná věc,ale doma to dáš taky a pokud si s tím vyhraješ pojede to lépe. Pokud se někdo nebojí to čerpadlo rozebrat tak nastavení již není nic složitého na co by nestačil klíč, kaldivo a tyčka např.z goly.
Odpovědět