Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e34 525 tds
Zdravim poridil jsem tuto petku s timto motorem a potreboval bych par rad. Motor odspoda vubec netahne jako kdyby umrelo turbo ale pritom auto vubec nehuli a taky mam dlouhe teple starty. Pred par dny jsem mel vse rozdelane turbo jsem vycistil, komplet potrubi + cooler + sani a vysledek je takovy ze to jede jeste hur uz si s tim nevim rady. Dekuji za kazdou pomoc.
čerpadlo ti nerosí?ani malinko?kápni božskou..
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
A kde si tohle sehnal ?radokrno píše:čerpadlo ti nerosí?ani malinko?kápni božskou..
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak jestli jste viděli co všechno je v tom čerpadle schovanýho tak tu cenu chápu.
Viz tady
http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... r-m51.html
http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... uctif.html
Viz tady
http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... r-m51.html
http://www.darkgyver.fr/reparation-BMW- ... uctif.html
tady u nás na Vysočině... chlápek dělal prý v mercedesu,a dal mi fakt plnej pytlík těnění a takovej váleček.. těsnění sehnal,vyměnil komplet zakrytoval,dal lejstro a vzal si 2500kč a to do týdne.čerpadlo jsem nasadil nastavil předvstřik,a volnoběžný otáčky a dobrý...dokonce mina tom víčku při štelování zůstala sedmička oříšek tak silně,že jsem ho tam na tý jedný divný hlavičce šroubu nechal a je tam dodnes kdyby něcoLucifer píše:A kde si tohle sehnal ?radokrno píše:čerpadlo ti nerosí?ani malinko?kápni božskou..
dlouhý starty jsem měl i já ,ale rosilo mi čerpadlo...pekloval jsem se s tim fakt dlouho a všelijak to obcházel,a ve finále jsem na tom provařil zhruba 3000kč,pak jsem ho nechal komplet přetěsnit za 2500kč i s papírem a veškerým těsněním a nějakým válečkem,a paráda,profesionální přístup pána ze vsi,čerpadlo vrátil zaslepený s origo záslepkama,špatnýma tískama,a papírem na kterém je záruka 2 roky na těsnost..
po výměně hlavy,mi to taky netahlo,třeba do kopce jsem se nad 3000 otáček nemohl dostat a dělala to ta odpojená hadička,byl jsem ztoho v prdeli,ale bylo to tim....je to tady někde na foru,když budeš chtít dohledám tu diskuzy a odkaz ti sem vložim.![]()
ta cena a to jednání i kdyby to bylo na moravě tak by se mi vyplatilo přes celou čr jet kdyby náhodou mi kleklo čerpadlo

já poprvé nechal přetěsnit u jednoho pána a potom jsem sehnal dvě,jedno za 6000kč a druhý za výměnu prvního a obě na hovno..po odvolání o vrácení jsem přišel o 2400kč a trvalo to půl roku tahanic a i tak mi nikdo nevěřil,že 1 bylo ucpaný od spoda adruhý mrtvý na ru hlavičku elektronickou.Tompo píše:Jsou to pořád rakety za starý mrchy i po těch letech. Já teď kupoval čerpadlo jiné, povedlo se mi sehnat 2roky staré, před tím ho majitel kupoval nové, měl to v pěkný leštěnce a pak to rozbil. I tak jsem za něj dával 8000,-, takže 2500,- za přetěsnění i s pístkem je supr kauf
po druhým přetěsnění mi bylo řečeno ,že ten co to přetěsnoval poprvý tak je jelito narval tam jiný oringy s jinýma rozměrama a to jen dva,pod víčkemnějaký starý a dole na boku u pístku nějakou samodomo.prostě nedá sevěřit nikomu...ale tenhle člověk si na nic nehrál přijel si pro něj,ve starým fiatu punto a pak mi ho ve 22:00 večer i dovezl,ve flanelový košily a obvázanou rukou fáčem

Dobrý den já jsem sehnal jine cerpadlo a prave bych potreboval sehnat nekoho kdo by mi ho pretesnil a vymenil ten zpetny ventilek, nez ho budu dava zpet do auta, tak bych chtel poprosit jestli byste mi poskytl kontakt na toho pána který to delá za 2500
moc by mi to pomohlo. A náhodou nejaky návod na výmenu cerpadla by se asi nikde nenasel?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 261
- Registrován: stř 29.02.2012 01:00
- Bydliště: Kousek u Brna
- Klubové ID: 3390
Čerpadlo vytáhneš tak, že vytáhneš polstrování z kufru (to co kryje i rezervu) a tam vidíš černou záslepku, odšroubuješ 4 šrouby s křížovou hlavou, sundáš ji, odpojíš konektor u elektriky a hadičky; u benzínovýho motoru mám 2, nevím jak ty u ropáka. Pak vyšroubuješ velkou plastovou matku a celý to zařízení(je tam čerpadlo i plovák) a vytáhneš ven z nádrže. Dál už je to na tobě.
bohužel se mi nedaří vyhledat diskuzi o výměně hlavy,kteropujsemprodělal tam byla diskuze io čerpadlu,nechce mi to ukázat starší příspěvky,ale jen jednu stránku se staršími příspěvky.na sundání je lepší stahovák,alejde to i bez něj,,nebo já to tak odtrhnul,ale museljsemsi dvakrát zavolat jestli za to mám fakt vzít nebo jak teda.každopádně je potřeba si zaaretovat spodek,nebo aspon je to lepší.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
http://forum.e30.cz/naftove-cerpadlo-bosch-t28940.html asi si myslel toto.. ´´Ty sis cerpadlo pretesnoval sam? Na to jsou spec. firmy, cerpadlo se po takovemto zasahu musi seridit na stolici. Do toho bych se tedy nepoustel ....´´ ->z takych ludi ziju servisy 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov