Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw E34 - motory
V6 motor od BMW? Taky sa nemontoval do ziadnej E34, a boh vie ci sa vobec nejaka V6 niekedy v BMW vyrabala. Pokial mas R6 2.0 vanos, tak uvazuj len o R6 motoroch, kvoli V8 by si musel prekopat cely motorovy priestor. Asi najlepsie co sa da urobit s minimom uprav je nahodit M52B28 z E39 a naskladat na to sanie a elektriku z M50B25TU. Davat miesto M50 starsi motor typu M30 mi pride nerozumne.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 432
- Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Čip na atmosferickej benzín jsou vyhozený peníze, co tam chceš ladit? Plnící tlak asi těžko, bohatost směsi ti nepomůže když tam stejně nedokážeš narvat víc vzduchu a posunutí omezovače pomůže trochu max při řazení, ale jinak to vliv nemá na nic..
Jak už je tu psáno, nejlevnější zvýšení výkonu je koupě silnějšího auta, pokuď chceš jezdit za rozumný peníze tak jdi do vanosový 525i, pokuď chceš výkon za každou cenu tak 535i, popř nějakej osmiválec..
Sám mám 525i s motorem M50 a jede to hezky, díky dlouhý převodovce tam v 90ti lupneš trojku, plyn na podlahu a předjíždíš zaraženej v sedačce, a to není zdaleka nejsilnější motorizace co se dá sehnat...
Jak už je tu psáno, nejlevnější zvýšení výkonu je koupě silnějšího auta, pokuď chceš jezdit za rozumný peníze tak jdi do vanosový 525i, pokuď chceš výkon za každou cenu tak 535i, popř nějakej osmiválec..
Sám mám 525i s motorem M50 a jede to hezky, díky dlouhý převodovce tam v 90ti lupneš trojku, plyn na podlahu a předjíždíš zaraženej v sedačce, a to není zdaleka nejsilnější motorizace co se dá sehnat...
U e34 520i je čip opravdu k ničemu.
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
No s tím se u atmosféry moc souhlasit nedá,většina lidí ti řekne že bez úprav motoru je chip vyhozenej peníz.
Reálný nárůst výkonu u atmosféry je sotva 5%,na jízdě to prakticky nepoznáš,snad jen to posunutí omezovače,ale to je u takovýho auta k ničemu...
Prostě jak říkáš,objem nenahradíš
.
Jednou mi jeden frajer s 1.8L říkal že to má načipovaný na 3.5L
Reálný nárůst výkonu u atmosféry je sotva 5%,na jízdě to prakticky nepoznáš,snad jen to posunutí omezovače,ale to je u takovýho auta k ničemu...
Prostě jak říkáš,objem nenahradíš

Jednou mi jeden frajer s 1.8L říkal že to má načipovaný na 3.5L

Jestli to auto máš rád a chceš jen pár koní navíc a neni ti líto dá se říct vyhozených peněz, tak bych spíš investoval do svodů, výfuku, hlavy válců apodobně, a potom to třeba chipnout na míru od profíka. Nebo jestli si šikovnej a s autama to umíš, tak přehodit motor neni zas takovej hardcore. Někdo to má třeba jako koníčka...
BMW M3 F80 - 2018, Mineral gray, manuál, competition paket
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=98295
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 432
- Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
V tomhle případě bych asi doporučil swap za 2.5 R6, motory jsou to vzhledově prakticky identický a když trošku "pomůžeš" tomu aby byl nečitelnej typ motoru tak máš velkou šanci že STK projdeš naprosto legálně, samozřejmě za předpokladu že bude zbytek auta v cajku a že si nebudeš na techniky otvírat hubu... 
