Jednak doporučuji v případě náhradních dílů kontaktovat v první řadě origo, celkem často je origo díl levnější než druhovýroba, u 10 let starého auta...
Převodovka, pokud nekope při řazení, je vše OK. Nedoporučuji u 2,8my používat KICK DOWN, podřadí o dva kvalty a to je motor v červeným, tedy kontraproduktivní... V okamžiku potřeby akcelerace doporučuji buď před mírným sešlápnutím plynu hodit S_režim nebo pedál plynu prudce sešlápnout PŘED KICK DOWN. Je třeba dosáhnout 3500 otáček, odtud ten motor nejvíce zabírá... Při troše cviku se dá na automatu krásně "řadit" plynem a řazením S_režimu podle vlastního uvážení, je jen potřeba trošku cviku...
Další poznatek: ve městě doporučuji na stálo S_režim, zjistil jsem, že mám na něj nižší spotřebu...
Atd, vychytávek je hromada, už nechci manuál...
PS: převodovka si "pamatuje styl jízdy" jen posledních cca 50 - 100 km...

.
Proč většinou zvítězí hloupá myšlenka? Protože moudřejší přece vždycky ustoupí...
.