Nemá někdo z vás postup jak vytáhnout na E34 stěrače? Potřebuju máznout celý ten mechanizmus. Koukal jsem na to když se sundají ty plastové mřížky ale tudy cesta asi nevede.
takže se to vytahuje směrem k motoru? Nebo vrchem? Protože když sem měl dole ty plasty co sou pod oknem tak troufám si říct že bych to těma dírkama ven nedostal.
takže se musí rozhodit i ventilace? Jinak mam M50ku a sice si teď ten motorák nedovedu moc přesně vybavit ale řek bych že tam zrovna moc mista kolem toho krytu nebude abych jej sundal.
tak to máš dobrý,většinou to dře o kapotu,protože je vyběhané pouzdrou,tak až to bostaneš ven,tak to rozeber otatrně ať to pouzdro neroztáhneš,originál myslím nejde sehnat nebo alespoň mě se to nepovedlo.
Klasika. Se zadřenýma stěračema jsem se setkal už u dvou svých E34. Zadírají se ty "čepy" na přepákování. Na jednom autě se mi to už nepovedlo zachránit, tam to bylo moc v prdeli a stěrače už pomalu vůbec nefungovaly až do doby, kdy se zastavily úplně, ale na současném povozu jsem to ještě zachránil. Začalo mi to blbnout tuto zimu a projevovalo se to přesně těma divně vrzajícíma zvukama a čím dál tím tužším chodem při prvních cyklech. Už jsem věděl o co jde, tak jsem koupil WDčko a pořádně prostříkal za běhu všechny čepy na přepákování. Pak jsem tento postup asi za tři týdny musel opakovat ještě jednou ale od té doby je klid. Sice to sem tam trošku zavrže, ale opravdu jen sporadicky a hlavně funkčnost je 100 %... ...zatim teda
já vím, neni to řešení na furt ale pro mě osobně je to furt lepší než se srat s výměnou celého mechanismu
Tak to je přesně můj případ. Začalo to tuhle zimu, začne pršet zapnu stěrače, a vrz vrz, po chvíli přestane. No WDčkem sem to zatím nefixoval, ale jestli půjdou ven tak to zkusim celé nějak fixnout aby to nebylo jen polovičaté
Nevim jestli ty čepy jdou nějak rozdělat, to bych kecal... Ale co jsem se na to jenom tak z vrchu, tak to vypadá na klasické jakoby čepy v plastových pouzdrech, protože se mně zdá, že je tam vidět plastový kroužek pod čepem. Ale těžko říct jestli je to celé futro, které se právě časem vydere a čep se začne zadírat s tou (asi) hliníkovou částí táhla nebo jsou to jenom plastové podložky. Jak řikám, když to neni ještě úplně v prdeli a stěrače se hýbou, tak WDčko funguje