Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 530dA - automat
Tak mi doslouzil automat. Radil perfektne az do okamziku smrti 430 tis. km bez problemu. Zavada se zacala projevovat tak, ze auto zacalo cukat a vynechavat, vypadalo to, jako by vynechaval motor, po ujeti cca 500 km se auto uz nerozjelo, ani dopredu ani dozadu. Zustalo viset v nemecku a nechal jsem tam ten automat opravit, az to bude opraveno, napisu zkusenosti.
Premyslel jsem, zda se to jeste oplati, u BMW by oprava byla za cca 4500 az 5000 Eur, samotny automat je za 3700 Eur. Nekonec jsem ho netahal do cech, protoze v Cechach mi nebyli schopni rici, odhad konecne ceny opravy a odtah by to mohl jen prodrazit.
Oprava automatu v jine specializovane dilne cca 1800 Eur s odtahem 25 km 1900 Eur - zatim jen odhad.
Pearl Jam
Premyslel jsem, zda se to jeste oplati, u BMW by oprava byla za cca 4500 az 5000 Eur, samotny automat je za 3700 Eur. Nekonec jsem ho netahal do cech, protoze v Cechach mi nebyli schopni rici, odhad konecne ceny opravy a odtah by to mohl jen prodrazit.
Oprava automatu v jine specializovane dilne cca 1800 Eur s odtahem 25 km 1900 Eur - zatim jen odhad.
Pearl Jam
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
- Klubové ID: 2455
Takze prvni zkusenosti s opravou automatu v Nemecku. Auto melo byt opraveno v pondeli nejpozdeji v utery. V utery jsem zjistil, ze auta se jeste ani nikdo nedotkl a stoji na parkovisti, v 11 dopoledne v dilne nikdo. Po rozhovoru s nejakym chlapikem (zrejme turek) jsme zjistili, ze pracuji az odpoledne. Po tom co se nam podarilo vecer dostat do dilny a promluvit s nejakym turkem, ktery se vylhal na to, ze nemel na to dily nam bylo na 100% slibeno, ze auto bude v patek. Takze jsem tady a cekam do patku jak to dopadne. Pokud auto neopravi, tak jim ho tady necham k zesrotovani. Nikdo nam ani nezavolal, ze auto neni hotovo. Proste Nemecko Turecky bordel. Snad to auto alespon dobre opravi. Takze chlapi drzte palce.
Pearl Jam
Pearl Jam
Takze chlapi jsem zpet doma i s autem. Turek slibil, ze to bude do patku, ale ve ctvrtek vecer uz auto bylo hotove. Vyplaznul jsem 1800 Eur i s vymenou momentoveho menice za novy a automat zase radi jak za mlada. Turek mi dal rok zaruku a ze pry, kdyz budu jezdit opatrne tak vydrzi 200 tis. km. Divil se, ze automat poprve odesel po 425 tis. km. Takze jsem zvedavy, jak dlouho bude fungovat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned 21.09.2003 00:00
- Bydliště: Opava - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
a kdes to nechal?
Já to řeším taky. Auto už mám dotažené v česku, jen teď řeším koupě repasu v SRN (1450 + 350 měnič) a pak v BMW demont+montáž.
Najeto na automatu 300 000km. Říkali mi ve firmě ze které budu mít tu repasovanou, že automaty najedou ca.150-170 000km pak jsou na odpis. CO najede víc, tak je zázrak.
Já to řeším taky. Auto už mám dotažené v česku, jen teď řeším koupě repasu v SRN (1450 + 350 měnič) a pak v BMW demont+montáž.

Najeto na automatu 300 000km. Říkali mi ve firmě ze které budu mít tu repasovanou, že automaty najedou ca.150-170 000km pak jsou na odpis. CO najede víc, tak je zázrak.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 575
- Registrován: ned 21.09.2003 00:00
- Bydliště: Opava - Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
hm, tak mi to zatím nacenili na stejnou částku, ale s tím, že si to nechám měnit tady v čr. Tak jim zkusím napsat, jestli mi to v té ceně nevymění s tím, že jim tam to auto dovezu
Já to mám zas u firmy někde u München
A řekli ti taky, že po 500km máš znova vyměnit olej.filtr a vyčistit magnety v olejové vaně?


A řekli ti taky, že po 500km máš znova vyměnit olej.filtr a vyčistit magnety v olejové vaně?
Měl bych dotaz na Vás, co máte převodovku čerstvě po repasi:
Když tam dáte manuálně 4 nebo 5 na hodně nízké otáčky (1200-1500) a pak plyn na podlahu, tak do kolika otáček vám to měnič pustí?
U mě je to cca 2500 ot, přijde mi to docela dost, ale měli jsem ted na dílně 525d s matem už po repasi a bylo cca stejně.
Minulý týden A6 2,5TDi s tiptronicem a tam nebyl prokluz při manuálním řazení téměř žádný, to jsem docela
a to bylo ještě auto s chipem.
A další otázka, jestli ta převodovka opravdu 100% funguje? Protože jak to tak pozoruju, tak u spousty lidí to není stejně po repasi úplně ono (tomu vypadává P, ten zase má velkou prodlevu mezi 4-5 atd) To by mě asi jeblo, dát 50t za opravu a stejně to pořádně nefunguje...
Když tam dáte manuálně 4 nebo 5 na hodně nízké otáčky (1200-1500) a pak plyn na podlahu, tak do kolika otáček vám to měnič pustí?
U mě je to cca 2500 ot, přijde mi to docela dost, ale měli jsem ted na dílně 525d s matem už po repasi a bylo cca stejně.
Minulý týden A6 2,5TDi s tiptronicem a tam nebyl prokluz při manuálním řazení téměř žádný, to jsem docela

A další otázka, jestli ta převodovka opravdu 100% funguje? Protože jak to tak pozoruju, tak u spousty lidí to není stejně po repasi úplně ono (tomu vypadává P, ten zase má velkou prodlevu mezi 4-5 atd) To by mě asi jeblo, dát 50t za opravu a stejně to pořádně nefunguje...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 325
- Registrován: čtv 15.12.2011 01:00
Andre2: Ja mam 540i a pred tim sem mel A8 4.2. Obe auta maji ZF 5HP24 (audi akorat s quattrem) a chova se to presne jako si psal. Prevodovka je sice stejny typ od stejneho vyrobce ale chovani pri razeni uz si kazda automobilka zvolila svoje. Ten rozdil je hlavne v tom, ze u audi se menic zamkne vzdy od tretiho prevodoveho stupne, nezavisle od rychlosti jakou jedes. Takze kdyz zaradis manualne treba 4, muzes slapat na plyn jak chces a zadny prokluz nebude (mysleno rizeny prokluz menice, ne ten nerizeny mezi lamelamy
). U audi taky muzes v manualnim rezimu tocit motor do omezovace a nikdy nepreradi na vyssi stupen. Naproti tomu u bmw se menic zamkne az nekde kolem 100km/h, pouze pri ustalene jizde i pri mensi rychlosti a kdyz vytocis nejakou rychlost v man. rezimu k omezovaci ,tak prevodovka sama preradi.
Pro me je mnohem prijemnejsi jizda v bmw, protoze ty reakce prevodovky jsou diky tomu prokluzu jakoby okamzite. Pokud jedu treba 50 a slapnu trochu na plyn, motor se vytoci nekam k 2500ot a auto plynule zrychluje bez prodlevy, hned. Kdyz slapnu vic tak podradi. V audi kdyz trochu pridam tak auto bud akceleruje moc pomalu a nebo si to chvilku rozmysli a pak podradi.
K te repasi, mas pravdu. Spousta lidi, vcetne me, ma po ni dal stejne problemy, nebo jako ja uplne nove.. Me se ozval menic, presto prevodovka radila naprosto bezchybne a hladce. Pro svuj klid jsem chtel prevodovku udelat komplet kdyz bude dole. To byla chyba protoze po tomhle zasahu se objevil prokluz mezi 4. a 5. stupnem. S automat. prevodovkama a jejich opravari clovek zazije hodne legrace, ale penezenka zaplace
, a auto uz treba nebude ani pojizdne..

Pro me je mnohem prijemnejsi jizda v bmw, protoze ty reakce prevodovky jsou diky tomu prokluzu jakoby okamzite. Pokud jedu treba 50 a slapnu trochu na plyn, motor se vytoci nekam k 2500ot a auto plynule zrychluje bez prodlevy, hned. Kdyz slapnu vic tak podradi. V audi kdyz trochu pridam tak auto bud akceleruje moc pomalu a nebo si to chvilku rozmysli a pak podradi.
K te repasi, mas pravdu. Spousta lidi, vcetne me, ma po ni dal stejne problemy, nebo jako ja uplne nove.. Me se ozval menic, presto prevodovka radila naprosto bezchybne a hladce. Pro svuj klid jsem chtel prevodovku udelat komplet kdyz bude dole. To byla chyba protoze po tomhle zasahu se objevil prokluz mezi 4. a 5. stupnem. S automat. prevodovkama a jejich opravari clovek zazije hodne legrace, ale penezenka zaplace
