Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 530d dlouho startuje

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
BigZee
Registrovaný
Příspěvky: 297
Registrován: stř 29.03.2006 00:00
Klubové ID: 2282

#1 Příspěvek od BigZee »

mám takovej problém, už jsem koupil baterii novou, ale prostě auto tak 7-10 s trvá než naskočí motor jak studenej tak teplej. Motor točí ale nenaskočí až po te chvílí. Nevíte čím to muže být? díky
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od milo »

v zatahu to jede plynule az do omezovace? nebo to ztrati dech? vyzkousej otocit klicek, nestartovat, 30 sekund pockat, vypnout a tak to 3-4x zopakovat. az potom startovat. pokud potom nastartuje hned, videl bych to na cerpadlo pod ridicem (odchazejici, ale stale trochu fungujici).

diagnostikou samozrejme nic nepokazis...
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Klubové ID: 2687

#3 Příspěvek od cmelak »

Já tohle taky řešil až jsem musel kvůli tomu vyměnit vysokotlaký čerpadlo v motoru. A pak vše OK.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
BigZee
Registrovaný
Příspěvky: 297
Registrován: stř 29.03.2006 00:00
Klubové ID: 2282

#4 Příspěvek od BigZee »

zkusím to diagnostika chybu nehlásí, jako do omezovače jsem to nezkoušel. jako tach to má pěknej a stálej. to čerpadlo pod řidičem se asi s repasovat nedá, to je to podávácí není to to hlavní ne? aby veděl co mám shánět popřípadě na kolik to asi vyjde.
BigZee
Registrovaný
Příspěvky: 297
Registrován: stř 29.03.2006 00:00
Klubové ID: 2282

#5 Příspěvek od BigZee »

předvídalo tomu to že jsem jeden čas jel a nakonec zhasl motor za jízdy a nešlo to nastartovat. ale baterie asi byla špatná. toho se přávě bojím jestli to nebude to vysokotlaké to bude ranec. sakra auto mam měsíc
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od milo »

pomer mrtvych vysokotlakych cerpadel k jinym problemum (cerpadlo v nadrzi/pod ridicem) je tady na klubu tak 1:10.
BigZee
Registrovaný
Příspěvky: 297
Registrován: stř 29.03.2006 00:00
Klubové ID: 2282

#7 Příspěvek od BigZee »

ne jeté nechci je to z bláta do louže jen mě zajímala cena abych veděl na kolik se mám připravit.bud pod řidičem nebo v nádrži
Uživatelský avatar
cmelak
Registrovaný
Příspěvky: 1539
Registrován: úte 29.07.2008 00:00
Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Klubové ID: 2687

#8 Příspěvek od cmelak »

BigZee píše:ne jeté nechci je to z bláta do louže jen mě zajímala cena abych veděl na kolik se mám připravit.bud pod řidičem nebo v nádrži
To pod řidičem Meyle asi 3 tis, v nádrži je to o něco levnější a to vysokotlaký je tak 20 tis, já koupil jetý VTČ za trojku, vyměnil si ho sám a jedu si vesele dál 8)
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
BigZee
Registrovaný
Příspěvky: 297
Registrován: stř 29.03.2006 00:00
Klubové ID: 2282

#9 Příspěvek od BigZee »

tak jsem byl vyzkoušet a opravdu když to nechám déle(15-30s) na kontrolky a potom nastartuju tak to chytne hned. bez problému. takže asi to vypadá na to čerpadlo pod řidičem jsem zvědavej
Odpovědět