Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
5. válec nejede 520i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
je to ten starší typ, je to dědek no, ale tak coE30STORM píše:M20 B 20 je starý typ motoru že?
Takže vstřikovač je v haj*lu , popřípadě nějaká jednotka zapalování - nevím jak to tam je.
Nic jiného to nemůže bejt.

Nějaký rady na co si dát pozor?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
tak hlava se na pohled zdá dobrá, měnil sem různě i kabely a svíčky a pokaždý hází krásnou jiskru, ale svíčka je dost opálená a připadá mi suchá, nevim jak hodně by měla být "mokrá" proto to směřuju na vstřik. Tlak nemám čím proměřit, ale mohli by mi ho tady kluci ze servisu půjčit ten měřák. Zatim jsem ještě ani nevyndal vstřikovače, nejsem mechanik a pomalu shromažďuju info. A dík moc za nápad, kde je palec rozdělovače? ještě mě napadla elektronika k vstřikům??milo píše:1) promer tlaky, at neresis milion veci a nezjistis, ze mas upalenej ventil nebo neco horsiho
2) M20 ma jeste rozdelovac - jak je na tom hlava rozdelovace? co palec?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
palec rozdelovace je v rozdelovaci, stejne tak budou opaleny ty kontakty kolem na kontaktech smerem na jednotlive valce - chce to aspon vycistit, obrousit. pozor pri sundavani hlavy rozdelovace, po letech uz je krehka, at ti to zbytecne nepraskne.
a ty tlaky promer urcite, mozna budes hodne prekvapenej
a ty tlaky promer urcite, mozna budes hodne prekvapenej

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
Tak jsem opatrně sundal hlavu rozdělovače a zjistil jsem že je pekelně popraskaná, ale nějakým způsobem stále drží pohromadě, šmirglem jsem očistil kontakty a nandal zpátky, než seženu novou (btw jesli někdo máte hlavu i palec tak bych to bral).
Ovšem Jiskru to hází jak sviňa, zkusim prohodit vstřiky... Jinak už fakt netušim
Ovšem Jiskru to hází jak sviňa, zkusim prohodit vstřiky... Jinak už fakt netušim
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
Poněvadž se mi do tohodle auta nechce nějak moc investovat, nacpal jsem aditivum do benzínu, nejdřív na vstřiky a potom na celkový ošetření motoru nebo co, vyměnil benzínovej filtr a ejhle, pokud na rovnou nedupnu, ale přidávám plyn pomalu, přiměřeně, jede to na všechny válce a pěkně vrní.
Na e30.cz jsem se dočetl že podobně zloběj motory se špatnejma svíčkama, který jsem tam dal nedávno nový, ale nejlevnější brisk!!!
Takže než začnu kupovat cívku, rozdělovač atd. nejdřív koupim kvalitnější svíce.
Taky tam někdo psal že pro tyhle starý vylítaný motory je lepší dát o stupeň teplejší svíčky, vůbec nevim co to znamená a jaký by to popř. byly. Co vy na to? koupit NGK jak mají bejt, nebo třeba nějaký s větší jiskrou. Protože je možný že mám trochu přicpaný vstřiky, když pomohlo aditivum...
Fuf jsem rád za pokrok a neuspěchaný a drahý opravy... Zatim zdar!
Na e30.cz jsem se dočetl že podobně zloběj motory se špatnejma svíčkama, který jsem tam dal nedávno nový, ale nejlevnější brisk!!!
Takže než začnu kupovat cívku, rozdělovač atd. nejdřív koupim kvalitnější svíce.
Taky tam někdo psal že pro tyhle starý vylítaný motory je lepší dát o stupeň teplejší svíčky, vůbec nevim co to znamená a jaký by to popř. byly. Co vy na to? koupit NGK jak mají bejt, nebo třeba nějaký s větší jiskrou. Protože je možný že mám trochu přicpaný vstřiky, když pomohlo aditivum...
Fuf jsem rád za pokrok a neuspěchaný a drahý opravy... Zatim zdar!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
Vyčištěna klapka sání, a vyměněna hadice, co vede z poza uchycení tý klapky pod sánim do víka ventilů a opět pokrok. Ale jen tak o 50%.
Na volnoběh se pořád 5. válec nechytá, ale cca od 1500 otáček jo. Dokonce se zlepšil zátah, pořád je ale slyšet a cejtit rozdíl v zátahu, záleží na tom jak to auto poslouchám a jak v souvislosti s tim šlapu na plyn.
Vim jak sametovej chod ten motor umí a pořád to není ono. Asi zkusim tu cívku
?
Na volnoběh se pořád 5. válec nechytá, ale cca od 1500 otáček jo. Dokonce se zlepšil zátah, pořád je ale slyšet a cejtit rozdíl v zátahu, záleží na tom jak to auto poslouchám a jak v souvislosti s tim šlapu na plyn.
Vim jak sametovej chod ten motor umí a pořád to není ono. Asi zkusim tu cívku

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: čtv 28.04.2011 00:00
- Bydliště: Havlíčkův Brod, Babice
- Klubové ID: 2759
tak mi to nedalo a ještě jsem jí teď vyndal, prolil vlákna benzínem (páč sprej na brzdy zatim nemám), přitáhl imbus o jeden a půl otáčky a hned je tam znatelnej rozdíl v zátahuDoski píše:S tím chladnem by to mohla dělat i váha vzduchu...

Dík za rady!!
