Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Kdo jezdíte RunFlaty???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
bbeavis
Registrovaný
Příspěvky: 112
Registrován: pon 16.06.2008 00:00
Bydliště: Marianske Lazne
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od bbeavis »

Podle me pneuservisi doporucuji noRTF proto ze to neumi obout. Nebo ne neumi ale nemaj na to vybaveni. Rekl bych ze RTF gumy se maji jednou obout a sundat az kdyz jsou sjety. Auto sem koupil s RTF. A na zimu jsem jsem z rozmeru 245/40/18 presel na 235/45/18 noRTF. Rozdil to byl hroznej. Prislo mi ze to auto zaclo hrozne plavat :-) komfot i tak nic moc.
Ale pokud tady chcete komfort poridte si mercedes. Ja chci vlastnosti BMW a tak klidne i RTF gumy. 8)

Senzory tlaku myslim nejsou u E60 potreba. Auto pomerne spolehlive pozna z prumeru kola ze se neco deje a muzete si to pak zkontrolovat sami.

Nekdo se ptal zda de zmenit z 275/35/18 na 245/40/18. Jde ale potrebujete jine disky. Na 275 je sirokej 9" a na 245 je 8".
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

#22 Příspěvek od Marda »

bbeavis píše:
Nekdo se ptal zda de zmenit z 275/35/18 na 245/40/18. Jde ale potrebujete jine disky. Na 275 je sirokej 9" a na 245 je 8".
Mám oba disky 8,5" (u replik je problém sehnat ideální šířku za daného ET) a předek je 245, zadek 275. Je to v pohodě, nelze to poznat. U zimních origo mám samozřejmě předek 8", zadek 9".
Co se týče RFT, prostě to k BMW patří, alespoň k novějším a vyšším třídám.
A v 6er nemám ani místo na rezervu, lepící sady se bojím, nikdy jsem ji naštěstí nemusel použít...
Uživatelský avatar
janbrasna
Registrovaný
Příspěvky: 544
Registrován: sob 25.02.2012 01:00
Bydliště: PRG-NYC-SFO

#23 Příspěvek od janbrasna »

Filozof píše:Jde mi jen ze zvědavosti jakej tam je rozdíl když to jede na 275/40 R19 a na klasických standartních pneu…
Tak ono se to blbě porovnává, protože 7er nebo 6er nikdy na "standardních" pneu nebyly obuté, všechno jsou relativně divoké rozměry ;) Já mam třeba na 645Ci předek 245/40R19 a zadek 275/35R19 a tam spíš rozdíl (spotřeba, komfort) dělá letní vs. zimní obutí. V zimě je to fakt za trest, tvrdé, nepřesné, navíc o skoro 2L vyšší spotřeba…
bbeavis píše:Ale pokud tady chcete komfort poridte si mercedes.
Můžu potvrdit ;) Mam tady dvě podobná auta vedle sebe ve skoro stejném rozměru (jen to AMG má asi o 10mm širší předek) a v Mercedesu to je jak sedět na gauči v obýváku a hrát před sebou na televizi GranTurismo na PlayStationu… prostě netušíte co se pod vámi děje ;) Pro někoho plus, pro mě dost velký mínus…
Marda píše:A v 6er nemám ani místo na rezervu, lepící sady se bojím, nikdy jsem ji naštěstí nemusel použít...
Upřímně, co přežije runflat, to spraví i dobrá gelová sada. Bohužel většina mých defektů je taková, že všechen gel vytek ven, ale ani RFT by to nedala…

Prostě když vám Rumunský gang prořízne na R35 gumu, tak prostě bez rezervy == odtahovka, runflaty nerunflaty ;[
richieee
Registrovaný
Příspěvky: 1
Registrován: čtv 24.01.2013 01:00

#24 Příspěvek od richieee »

Zdravim, chcel by som sa spytat, ci tu ma niekto na e60 s dynamic drive obute neRFT. Docital som sa, ze ten podvozok rozladuje vyvazenie neRFT kol = trasenie volantom.
Chcem kupit e60, rad by som mal dynamic drive, 18-19" kola a z hladiska trpenia podvozku asi radsej neRFT, len nechcem mat roztrasene auto a chodit stale vyvazovat kola.

Vdaka
Odpovědět