Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna oleje v diferáku 530D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od PetanE60tka »

Řešil jste někdo? Chtěl bych preventivně vyměnit, tak jaký olej a jestli si dát na něco bacha. Díval jsem se, že na diferáku je jen jeden šroub, musí se olej vysýt? Vypadá to jako nápušťák, je zboku lehce pod polovinou.Díky za info
PearlJam
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 16.01.2008 01:00

#2 Příspěvek od PearlJam »

Ja mam 1998 E39, 530 dA a olej nebyl nikdy meneny. Najeto 420 tis. km. Nemenil jsem ani olej v prevodovce.

Pearl Jam
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od milo »

ja v diferaku olej menil, srouby tam mam 2. daval jsem nejaky olej od firmy FUCHS, presny typ uz ale nedohledam...

uprimne to bylo mozna zbytecny, diferak u bmw vetsinou auto prezije (pokud s tim nekdo neprasi) i s puvodnim olejem... huceni od zadni napravy bylo u me loziskama.

uff nemenit olej v automatu ani po 420tkm? hodne stesti...
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#4 Příspěvek od libovka »

PearlJam píše:Ja mam 1998 E39, 530 dA a olej nebyl nikdy meneny. Najeto 420 tis. km. Nemenil jsem ani olej v prevodovce.

Pearl Jam
tak to se máš čím chlubit.Pak ty auta maj nějak vypadat. :roll:
PearlJam
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 16.01.2008 01:00

#5 Příspěvek od PearlJam »

Chlapci to je o tom, jak s tim autem jezdite.
PearlJam
Registrovaný
Příspěvky: 200
Registrován: stř 16.01.2008 01:00

#6 Příspěvek od PearlJam »

libovka píše:
PearlJam píše:Ja mam 1998 E39, 530 dA a olej nebyl nikdy meneny. Najeto 420 tis. km. Nemenil jsem ani olej v prevodovce.

Pearl Jam
tak to se máš čím chlubit.Pak ty auta maj nějak vypadat. :roll:
No a myslis si, ze ma cenu ten olej menit ? Kazdy servisak ti rekne, ze to je uz nesmysl. Chtel jsem ho vymenit v 250 tis. a rekli mi, ze se ten automat stejne brzo rozsype, ze to nema uz cenu a vymeni se to v ramci repase a automat drzi uz dalsich 170 tis. km.
libovka
Registrovaný
Příspěvky: 2752
Registrován: pát 09.11.2007 01:00
Bydliště: praha-západ

#7 Příspěvek od libovka »

A má vlastně cenu měnit třeba olej v motoru když se za chvíli stejně rosype.Všechny ty věci se serou z 90% zanedbaným servisem.Jasně že převodovka zdechne když v ní neměníš olej.Stejně tak je na tom diferák a motor.
PetanE60tka
Registrovaný
Příspěvky: 275
Registrován: čtv 23.02.2012 01:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od PetanE60tka »

snazim se olej menit v automatu kazdych 80 000 km. auto nestalo sto litru, tak nechci zbytecne na necem setrit. pobavilo mne, proc v bmw rikaj, ze v automatu je dozivotni napln. prptoze zivotnost prevodovky pocitaj 100 000 km :-) co se tyka oleje v diferaku, tak dvohka za vymenu mne nevytrhne a rikam si, ze budu zase klidnejsi. ono preci jen nejaky ten kroutak tam ty kola prenasej...
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 2290
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od noname »

Pořád ta samá písnička, když někdo nechápe základni pricipy... jen je škoda, že takto skurvené auto z nájezdem půl mega někdo stočí na 220 a další majitel se diví, že se mu to při tomto nájezdu rozesere jako u rencka...
zažil jsem, kdy náplně nešly ani vypustit... :wink:
StepanMatl
Registrovaný
Příspěvky: 582
Registrován: pát 05.03.2010 01:00
Klubové ID: 2455

#10 Příspěvek od StepanMatl »

PearlJam píše:Chlapci to je o tom, jak s tim autem jezdite.
Můžeš s ním jezdit sebeopatrněji, ale v tý almaře při jízdě stejně vzniká tření, u tebe navíc ještě podpořený zasraným filtrem, a při tření zase vznikají špony. Máš neuvěřitelný štěstí (a pravděpodobně automat od ZF), že ještě jezdíš.
noname píše:...stočí na 220...
Neblázni, to je moc, spíš 170 :D
Odpovědět