Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 528i dlouho přepíná LPG

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
LukyMaster
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 01.09.2010 00:00
Bydliště: Písek
Klubové ID: 2643

#1 Příspěvek od LukyMaster »

Mam trochu starost o moji 528LPGi , asi před měsícem mi měnili termostat a od té doby mi přepíná plyn fakt dost pozdě , dříve to bylo hned za modrym polem a ted je to přesně na půlce a až po jaký době to přepne , při teplym motoru je to OK , najedu ted tak o 50km víc na nádrži , další je věc je že se mi čim dal časteji začíná při přepnutim plynu dostávat teplota vody k červenému poli ,vždy jen na pár seknud a pak to zase hned spadne zpět na půlku.Dříve to dělalo jednou za pár dní , teď už několikrat za den . :roll:
Tak bych potřeboval poradit , jesli za to muže novej termostat nebo je to nahoda a dojet na seřízení plynu,od montaže mam najeto cca 35tkm a jezdim pravidelně na revize.
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Klubové ID: 788
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od eric »

LukyMaster píše:Mam trochu starost o moji 528LPGi , asi před měsícem mi měnili termostat a od té doby mi přepíná plyn fakt dost pozdě , dříve to bylo hned za modrym polem a ted je to přesně na půlce a až po jaký době to přepne , při teplym motoru je to OK , najedu ted tak o 50km víc na nádrži , další je věc je že se mi čim dal časteji začíná při přepnutim plynu dostávat teplota vody k červenému poli ,vždy jen na pár seknud a pak to zase hned spadne zpět na půlku.Dříve to dělalo jednou za pár dní , teď už několikrat za den . :roll:
Tak bych potřeboval poradit , jesli za to muže novej termostat nebo je to nahoda a dojet na seřízení plynu,od montaže mam najeto cca 35tkm a jezdim pravidelně na revize.
Mě se to přepíná taky až těsně před tím,než je ručička teploty v půlce už od začátku,co LPG mám a s tou teplotou se mi děje to samý jako tobě,né každej den,ale skoro každej,na chvíli to vystoupá a pak to hned klesne.Je to vše až po montáži LPG,taky by mě zajímalo,čím to je,termostat měněnej nemám a jak vidím,tak tím to nebude,když tys ho vyměnil a dělá ti to paradoxně ještě víc.No je to zajímavý!? :ja_nic: :
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1663
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

#3 Příspěvek od ACDC »

Pořádně odvzdušnit...
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Huska »

tak tak .. máš to zavzdušněný - taky jsem měl auto na LPG a je potřeba to prohnat vývěvou ... standardní postup většinou nechá bublinu v horní hadici.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
LukyMaster
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 01.09.2010 00:00
Bydliště: Písek
Klubové ID: 2643

#5 Příspěvek od LukyMaster »

Díky za odpovědi vyzkoušim ,snad to bude tím. :wink:
Odpovědět