Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 2.5TDs nejede!
Dneska normálně nastartuju, jedu na nákup cca 5km, natankuju, jedu domů opět cca 5km, vypnu motor odnesu nákup, nastartuju, ujedu asi 700m, zastavím na semaforech a pomalu začali klesat otáčky, až to uplně chcíplo, povedlo se mi to ještě nakopnout, abych uhnul s těch semaforů a zase to chcíplo. Když jsem to zkusil znovu, tak dlouho točí a když chytne tak jde nepravidelně (hádá se) a pak zase chcípne. prosím poraďte
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
No to mě taky napadá, zkus vyškubnout hadičku před nebo za filtrem hodit petku a otočit klíčkem na žhavení, do flašky by ti měla cáknout nafta.
Pak ještě projdi netěsnosti na vstřikách nebo mezi čerpadlama jestli se nepřečerpává z jedný půlky nádrže do druhý nafta, tak nefunguje to přečerpávání je tady o tom hodně napsanýho a je to právě tou netěsností hadic mezi levou a pravou podávačkou
Pak ještě projdi netěsnosti na vstřikách nebo mezi čerpadlama jestli se nepřečerpává z jedný půlky nádrže do druhý nafta, tak nefunguje to přečerpávání je tady o tom hodně napsanýho a je to právě tou netěsností hadic mezi levou a pravou podávačkou
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Pardon podle ETK je u e39 nalevo plovák a napravo je čerpadlo, jsou propojený injektorem nebo taknějak se tomu nadává a ten injektor přečerpává z jedný nádrže do druhý naftu, aby byla v obou nádržích vyrovnaná hladina, injektor je prý funkční dokonale nemá se co porouchat na tom, jen jedinný co je k tomu potřeba je těsnost všech trubic mezi levou a pravou nádrží
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1316
- Registrován: sob 19.11.2005 01:00
- Bydliště: Krkonoše
- Klubové ID: 1762
A teď to chytá jak? Když to chytí, tak se to rozjede, nebo to nemá výkon?VildaCZ píše:za studena to chytalo na drc a za tepla trošku dýlTompo píše:jakou levou a pravou podávačkou? Čerpadlo v nádrži je jen jedno. Další věc je taky možnost, že skočil řetěz, jak to chytá, resp. jak to chytalo před problémem a teď?
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
- Klubové ID: 2687
Tak tam nalej dalších 20 litrů nafty a poznáš hned jestli to je tím podávacím čerpadlem v nádrži nebo ne. Mohlo taky odejít středotlaké pod řidičem. To zase zjistíš tak, že teda, až to dotankuješ, tak se dívej na tu průhlednou palivovou hadičku co vede z filtru paliva do VTČ jestli v ní při startování kolují bublinky. Když ano je v háji to středotlaké.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak to je to čerpadlo v nádrži...dá se zrepasovat když je člověk hodně šikovnej, já to ještě nědělal ale někdo se tu tím chlubil, že to jde opravit ale musí si člověk hodně s tim pohrát a trpělivost 
Ale ještě bych taky zkusil sundat zadní lavici a zapojit čerpadlo napřímo na baterku nebo 12V jestli nejsou přelomený kabely
pokud ani tak neplivne do flašky tak je to ta podávačka

Ale ještě bych taky zkusil sundat zadní lavici a zapojit čerpadlo napřímo na baterku nebo 12V jestli nejsou přelomený kabely
