Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 528 AUTOMAT pomoc!

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
pata39
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: pát 27.01.2012 01:00

#1 Příspěvek od pata39 »

zdravím, po pár kilometrech se mi automat hodí do nouzáku... za studena to nedělá jen co se ohřeje, tak jsem vymenil převodovku, filtr a olej a porad to dělá, někdy to z toho nouzáku za jizdy i vypadne že zase řadí, nebo když zastavim a přeřadím z N zase do D tak se postupne všechny kvalty zase zařadí.....nevíte někdo co stím?..prosím, už jsem z toho bezradnej :(
-iceman-
Registrovaný
Příspěvky: 619
Registrován: úte 28.10.2008 01:00
Bydliště: Praha

#2 Příspěvek od -iceman- »

A co chladič oleje jste čistili? Může to způsobovat přehřívaní almary...
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#3 Příspěvek od rooc »

je tam toho oleje dost?
pata39
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: pát 27.01.2012 01:00

#4 Příspěvek od pata39 »

oleje je dostatek...... a jak vyčistit chladič oleje abych ho nepoškodil?
pata39
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: pát 27.01.2012 01:00

#5 Příspěvek od pata39 »

a ta špajska má svoje teplotní čidlo že by to bylo tím přehříváním???
pata39
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: pát 27.01.2012 01:00

#6 Příspěvek od pata39 »

prosím pomozte... jsem bezradnej..:-(
pata39
Registrovaný
Příspěvky: 24
Registrován: pát 27.01.2012 01:00

#7 Příspěvek od pata39 »

ok.. vzdávám to tady...:-(
tanner540i
Registrovaný
Příspěvky: 325
Registrován: čtv 15.12.2011 01:00

#8 Příspěvek od tanner540i »

Zacni teplotou oleje, skontrolujes pres diag. Pokud ti dve ruzne prevodovky delaji totez, musi byt problem bud v olejovem chladici, nebo rj prevodovky.
party_boy
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: pát 14.05.2010 00:00

#9 Příspěvek od party_boy »

Nechtěl jsem zakládat nové téma, když už tu takové je. Idkyž problém mám jiný. Mám e39 530d se steptronicem a stává se, že při vyšších rychlostech 100+ tam hůře padá 4 a 5 stupeň, spíš jen ten 5. Nejedná se o pravidlo. Když jedu na pohodu, vozidlo v klídečku tam tu pětku hodí. Při potřebě zrychlit v pohodě podřadí na 4, ale po puštění plynu tam 4ka zůstává, občas pomůže lehce sešlápnout pedál a pětka tam padne. Ještě jsem s tim kudlu příliš nejel, takže nevím co to dělá za jiných okolností. Nesetkal se s tím někdo? Převodovka na odchodu nebo problém jinde? Doufám, že to není nějak chaotický popis. Díky.
Odpovědět