Mám problém - vždy po ostrější jízdě ve voze cítím zápach ve voze a po zastavení kouř po kapotu. Je To bílý kouř ale mohu najet 100 km v kuse klidnou jízdou a vše ok nic nesmrdí a nekouří čím to muže být ?? Moc Vás prosím o radu!! Nemůže to být starej olej ve spojce, jinak je to automatická spojka. Děkuji za rady.
Mám problém - vždy po ostrější jízdě ve voze cítím zápach ve voze a po zastavení kouř po kapotu. Je To bílý kouř ale mohu najet 100 km v kuse klidnou jízdou a vše ok nic nesmrdí a nekouří čím to muže být ?? Moc Vás prosím o radu!! Nemůže to být starej olej ve spojce, jinak je to automatická spojka. Děkuji za rady.
nepali se ti tam neco co je blizko motoru naka guma nebo neco?jak to smrdi?ma to nejaky pach ?
Hlavně je divné zě to smrdí a kouří jen po agresinější jízdě brzda plyn, myslím že to bude něco se spojkou. Ale když jedu klidnou pomalou jízdu je to ok, vážně to nechápu.
a nemáš prasklý svody? když otevřeš kapotu je to taky cítit? je to relativně častej problém..
jinak mě se před vánoci stalo něco podobnýho.. já jsem jenom cítil něco jako kouř.. nevim jestli něco někde shořelo, nebo to někde jenom blbě nasálo např. kouř z webasta.. každopádně se mi zapsala chyba vyhřívání trysek ostřikovače.. nekontroloval jsem to.. je možný že mi vyhřívání trysek nefunguje..
jinak pár lidí tady na foru (četl jsem o tom i na německym foru) mělo problém s odpáleným modulem rádia.. pokud máš touringa.. klidně se ti můžou kostřit kabely pátých dveří a výsledek je to co se ti děje.. (neni to náhodou při zaplým výhřevu zadního okna)
Děkuji za info, ale nemám zapnutý výhřev zadního okna. Jinak vše funguje ok. Ale jak jsem již psal stane se to jen při ostrější jízdě, když auto musi řadit a rychle podřazovat a zase řadit. Jak poznám prasklé svody jak se to projevuje?
Začal bych dílem č.15, který je schovaný pod dílem 11 na obrázku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 . Tohle téma je tady dost rozpracované pod názvem odlučovač oleje. Kdy jsi to měnil (kontroloval) naposledy?
Kolik takový díl stojí? Pokud to nebude ta to závada? Je jiná možnost? Ale když otevru kapotu tak mne přijde že jde kouř ze spodní časti vozu, ne motoru.
Jirkae61 píše:Děkuji za info, ale nemám zapnutý výhřev zadního okna. Jinak vše funguje ok. Ale jak jsem již psal stane se to jen při ostrější jízdě, když auto musi řadit a rychle podřazovat a zase řadit. Jak poznám prasklé svody jak se to projevuje?
no prasklé svody se můžou taky tak projevovat.. ale jinak je fakt, že jestli jsi neměnil odlučovač oleje, může to způsobovat i ten..
osobně s prasklými svody nemám zkušenost.. ale kamarád jo, a tam to bylo právě něco podobného jako máš ty..
Jeste jsem nad tim dumal zkus vzit za tu hlinikovou trubku co vede do turba musi byt uplne pevna pokud ma vuli je ta guma na houbach. Pak bych se kouknul jestli ti netece olej z prevodovky a z vlastni zkusenosti vim ze jako spalena guma smrdi auto kdyz je ucpanej filtr pevnych castit a na tuto variantu bych si fakt vsadil
Pokud by to byl filtr pevných částic tak by měla svítit kontrola ne? Nebo není špatnej ale jen zanešen, dá se i vyčistit? Ale asi bych volil odstranění filtru pevných částic.