Mám problém - vždy po ostrější jízdě ve voze cítím zápach ve voze a po zastavení kouř po kapotu. Je To bílý kouř ale mohu najet 100 km v kuse klidnou jízdou a vše ok nic nesmrdí a nekouří
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Kouř pod kapotou BMW e61 r.2004
Dobrý den,
Mám problém - vždy po ostrější jízdě ve voze cítím zápach ve voze a po zastavení kouř po kapotu. Je To bílý kouř ale mohu najet 100 km v kuse klidnou jízdou a vše ok nic nesmrdí a nekouří
čím to muže být ?? Moc Vás prosím o radu!! Nemůže to být starej olej ve spojce, jinak je to automatická spojka. Děkuji za rady.
Mám problém - vždy po ostrější jízdě ve voze cítím zápach ve voze a po zastavení kouř po kapotu. Je To bílý kouř ale mohu najet 100 km v kuse klidnou jízdou a vše ok nic nesmrdí a nekouří
nepali se ti tam neco co je blizko motoru naka guma nebo neco?jak to smrdi?ma to nejaky pach ?Jirkae61 píše:Dobrý den,
Mám problém - vždy po ostrější jízdě ve voze cítím zápach ve voze a po zastavení kouř po kapotu. Je To bílý kouř ale mohu najet 100 km v kuse klidnou jízdou a vše ok nic nesmrdí a nekouříčím to muže být ?? Moc Vás prosím o radu!! Nemůže to být starej olej ve spojce, jinak je to automatická spojka. Děkuji za rady.
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
a nemáš prasklý svody? když otevřeš kapotu je to taky cítit? je to relativně častej problém..
jinak mě se před vánoci stalo něco podobnýho.. já jsem jenom cítil něco jako kouř.. nevim jestli něco někde shořelo, nebo to někde jenom blbě nasálo např. kouř z webasta.. každopádně se mi zapsala chyba vyhřívání trysek ostřikovače.. nekontroloval jsem to.. je možný že mi vyhřívání trysek nefunguje..
jinak pár lidí tady na foru (četl jsem o tom i na německym foru) mělo problém s odpáleným modulem rádia.. pokud máš touringa.. klidně se ti můžou kostřit kabely pátých dveří a výsledek je to co se ti děje.. (neni to náhodou při zaplým výhřevu zadního okna)
jinak mě se před vánoci stalo něco podobnýho.. já jsem jenom cítil něco jako kouř.. nevim jestli něco někde shořelo, nebo to někde jenom blbě nasálo např. kouř z webasta.. každopádně se mi zapsala chyba vyhřívání trysek ostřikovače.. nekontroloval jsem to.. je možný že mi vyhřívání trysek nefunguje..
jinak pár lidí tady na foru (četl jsem o tom i na německym foru) mělo problém s odpáleným modulem rádia.. pokud máš touringa.. klidně se ti můžou kostřit kabely pátých dveří a výsledek je to co se ti děje.. (neni to náhodou při zaplým výhřevu zadního okna)
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Začal bych dílem č.15, který je schovaný pod dílem 11 na obrázku http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15 . Tohle téma je tady dost rozpracované pod názvem odlučovač oleje. Kdy jsi to měnil (kontroloval) naposledy?
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no prasklé svody se můžou taky tak projevovat.. ale jinak je fakt, že jestli jsi neměnil odlučovač oleje, může to způsobovat i ten..Jirkae61 píše:Děkuji za info, ale nemám zapnutý výhřev zadního okna. Jinak vše funguje ok. Ale jak jsem již psal stane se to jen při ostrější jízdě, když auto musi řadit a rychle podřazovat a zase řadit. Jak poznám prasklé svody jak se to projevuje?
osobně s prasklými svody nemám zkušenost.. ale kamarád jo, a tam to bylo právě něco podobného jako máš ty..
Jeste jsem nad tim dumal zkus vzit za tu hlinikovou trubku co vede do turba musi byt uplne pevna pokud ma vuli je ta guma na houbach. Pak bych se kouknul jestli ti netece olej z prevodovky a z vlastni zkusenosti vim ze jako spalena guma smrdi auto kdyz je ucpanej filtr pevnych castit a na tuto variantu bych si fakt vsadil
