V katalogovém listu výrobce se mj. píše toto: Obsahuje tzv. depresant, který snižuje bod tuhnutí a filtrovatelnost nafty při nízkých teplotách až o 5°C.Raadii píše:Ono to sice reaguje s naftou, ale neni to aditivum proti zamrzání. Možná to malinko pomáhá, ale neni to přímo k tomu, je to k tomu samýmu jako je to letní aditivum. Používám oboje. S tim zimnim mi nafta nezamrzla, ale ve služební dodávce i Jeepu nafta zamrzla i s tim a to za chodu, takže je to asi dobře vymyšlený u BMW, že se čerpadlo zahřívá a chladí se o tu naftu, čímž jí zahřívá a chrání proti zamrznutí a posílá jí teplou do trubek, takže zajízdy by to nemělo taky zamrznout.
Zabraňuje shlukovatelnosti a vylučování parafínu a tím ucpávání palivového filtru.
5°C sice není mnoho, ale lepší než drátem do voka.