Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E61 dotaz webasto
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Ahoj,jako nový majitel E61 530da 160kw tour m paket jsem po přechodu z E39 530da m paket ze všeho tak nějak vyplesklej
.Nemáte někdo náhodou informace o tom kolik si bere příhřev v podobě webasta??Najel jsem s tím zatím pouze pár km ale spotřeba v podobě 9,5l se mi oproti E39 moc nelíbí a toto šetřím jak se dá.Příhřev jede při každém studeném startu,takže tam je asi vše v pořádku,nedá se vypnout přes i drive nebo se to dělá pouze přes diag.?Jde mi o to že bych si to prostě vypnul když by bylo potřeba a naopak.Jinak tu spotřebu by sem chtěl pořešit,ne že bych byl šetřílek,ale spíš chci aby vše šlapalo tak jak má.Na diagnostice to ne předpodejní prohlídce nic neukázalo,takže vlastně nevím na co se vrhnout prvně,je pravda že jsem zatím neměl ani čas kouknout na základní věci v podobě vzduch.filtru apod.Jinak to jede normálně,za plynem to jde krásně,otáčky v pohodě žádné kolísání a tak. 
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
Miguel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
- Klubové ID: 1507
No to záleží jaké webasto tam máš (pak se tačí podívat do technických parametrů), může to být to cca 0,2-0,5 l/hod. Každopádně by to co to sežere mělo zase trošku ušetřit na spotřebě díky předehřátí. Spotřeba 9,5 je uplně normální (kor v tědle klimatickejch podmínkách) i když v létě se to moc nezlepší.
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
tak webasto mám jak na příhřev i na nezávislé toponí,takže i kdyby to bralo 0,5l/hod tak je to nula nula nic v celkové spotřebě.Jinak nevím proč teda uvádí výrobce u tohodle modelu spotřebu nějakých 6,8 na sto.To co jsem jezdil s E39 za 6,5l teď budu jezdit za 9,5l a to za předpokladu že se budu hodně krotit,tzn.130/90/50.Tak to jsem si teda pěkně nasral do gatí
Ještě se zeptám těch co někdy počítali spotřebu real vs. board,jak to dopadlo??Díky
Ještě se zeptám těch co někdy počítali spotřebu real vs. board,jak to dopadlo??Díky
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
hele nechci tady řešit spotřebu,na to je tady tuším jiné téma,ale s E39 jsem jezdil Pelhřimov-Olomouc dálnice 140km/h většinou na nohu normálně za 6,4 dle BC.Teď to samý s E61 akorát trochu horší mráz jinak nic jiného za 9,4 dle BC,rychlost většinou 135km/h na tempomat.Obě auta automat.
Jinak co jsem někde pročetl kolem spotřeby tak dost majitelů tvrdí že E60/61 dle BC lehce spotřebu přeměřují,cca o 0,5l.
Jinak po E39 je pro mě E61 celkem zklamání,je to bez koulí,bez emocí a hlavně je to auto bez duše,jenom doufám že se náš vztah vylepší.R6 není vůbec slyšet,ikdyž je to chrochták tak v E39 na to byla radost šlápnout,tady na to šlápneš a nic,prostě ticho,automat řadí pořád jak prdlej sem a tam,ale to bude asi způsobeno tím že jsem si ho nechal resetovat.Ze sportovních sedaček mě bolí prdel a záda už po 150km,což jsem u sporťáků u E39 neznal,o komfortu se asi bavit nebudu,až na to že je tam ticho jak v hrobě se při vyrovnávání nerovností ať podélných nebo příčných chová E61 celkem podivně,a to mám podvozek po kontrole a na výměnu je pouze uložení stabíku,které ale není úplně mrtvé ale tak nějak polomrtvé.Zadní nivo tvrdý jako prase jak kdyby tak byl štelovatelnej podvozek,nevím co mám za pneu,musím kouknout zda tam nejsou RFT.Takže sečteno podtrženo kdybych nepotřeboval kvůli rodince ten zadní kufr tak by E39 z domu nešla.ale už se tak stalo a doufám že si na sebe S E61 trochu zvyknem,ale s klidnou duší můžu říct že pokaždý když jí uvidím v garáži kde stávala E39 tak jsem znechucen.
Mno,ale myslím že téme znělo jinak,ale pokud máte někdo stejné pocity tak se mi tady klidně vybrečte,aspoň budu klidnější že v tom nejsem sám........
Jinak co jsem někde pročetl kolem spotřeby tak dost majitelů tvrdí že E60/61 dle BC lehce spotřebu přeměřují,cca o 0,5l.
Jinak po E39 je pro mě E61 celkem zklamání,je to bez koulí,bez emocí a hlavně je to auto bez duše,jenom doufám že se náš vztah vylepší.R6 není vůbec slyšet,ikdyž je to chrochták tak v E39 na to byla radost šlápnout,tady na to šlápneš a nic,prostě ticho,automat řadí pořád jak prdlej sem a tam,ale to bude asi způsobeno tím že jsem si ho nechal resetovat.Ze sportovních sedaček mě bolí prdel a záda už po 150km,což jsem u sporťáků u E39 neznal,o komfortu se asi bavit nebudu,až na to že je tam ticho jak v hrobě se při vyrovnávání nerovností ať podélných nebo příčných chová E61 celkem podivně,a to mám podvozek po kontrole a na výměnu je pouze uložení stabíku,které ale není úplně mrtvé ale tak nějak polomrtvé.Zadní nivo tvrdý jako prase jak kdyby tak byl štelovatelnej podvozek,nevím co mám za pneu,musím kouknout zda tam nejsou RFT.Takže sečteno podtrženo kdybych nepotřeboval kvůli rodince ten zadní kufr tak by E39 z domu nešla.ale už se tak stalo a doufám že si na sebe S E61 trochu zvyknem,ale s klidnou duší můžu říct že pokaždý když jí uvidím v garáži kde stávala E39 tak jsem znechucen.
Mno,ale myslím že téme znělo jinak,ale pokud máte někdo stejné pocity tak se mi tady klidně vybrečte,aspoň budu klidnější že v tom nejsem sám........
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
ještě jsem se chtěl zeptat majitelů E60/61,jak je to ze servisními intervaly v i-drivu,když mám třeba filtr pevných částí na 140tis.km tak po kolika km se to odečítá,jako když najedu 1tis. tak se ten 1tis.odečtě okamžitě nebo se to odečítá dle nějakého vyhodnocení BC???To samé je asi u brzd,oleje,atp.
Omlouvám se že se ptám na asi pro někoho běžnou věc
Omlouvám se že se ptám na asi pro někoho běžnou věc
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
čau, mám sice 535d, ale ta spotřeba cca 9,5l/100km v zimě bude realita. Mně ukazuje BC o cca 0,5-0,8l míň než je podle tankování. Teď v zimě - kombinace 9-10litrů, město cca 11litrů, mimo město cca 9litrů. Ještě by to chtělo kontrolu termostatů, pokud Ti to nezačne topit po 3km tak jsou na výměnu.
V I-drive myslím, že co je nad 100tis km tak skáče dolů po desítkach, brzdy a olej vím že po tisících...
V I-drive myslím, že co je nad 100tis km tak skáče dolů po desítkach, brzdy a olej vím že po tisících...
Já jsem po přechodu z E39 na E60 asi 2 měsíce a ze začátku jsem byl se spotřeby taky vyplesklej ale už jsem si zvyk.E39 byl manuál 142kw a spotřeba byla o proti 160kw automat o dost nižší po městě teď v těch mrazech i klidně 3l/100km. Ale tak to prostě je.E39 je o dost šetrnější ale o spotřebě se tady vede mnoho témat na hoooooodně dlouhý čtení. 
-
Jendix
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
já musim říct, že u mě jsem nějaký výrazný nárust spotřeby v zimě nezaznamenal.. možná tak o 0,2 - 0,3 l.. víc asi ne.. i teď v neděli když jsem tankoval a vynuloval BC ukazoval ještě po 200km v ústí kolem 7,0l (mimochodem, projížděli jsme i centrem prahy).. pak jsem tomu trochu víc začal dupat na dálnici tak se to postatně hnulo.. ale věřím že klidnou jízdou by se nechalo dostat i pod 7...
jinak je fakt, že pokud jezdí člověk město a ještě častěji za studena, leze spotřeba rapidně nahoru...
dlouhodobou podle BC a v podstatě i podle tankování mám 7,6 ale je fakt, že kdyby člověk jezdil okresky.. bude to asi malinko nižší.. na dálnici jedu většinou 140-170 a to už se pohybuje blíže k těm 8, někdy malinko přes..
jinak se jedná o 525d e61 130kw s chipem na 150kw a spotřeba mi dle BC +- sedí (zapisuju si každý tankování) - s e39 nemám bohužel žádný zkušenosti.. dřív jsem měl e36 318i a tam byla spotřeba prakticky stejná.. když se tomu víc šlapalo, lezlo to víc nahoru..
jinak je fakt, že pokud jezdí člověk město a ještě častěji za studena, leze spotřeba rapidně nahoru...
dlouhodobou podle BC a v podstatě i podle tankování mám 7,6 ale je fakt, že kdyby člověk jezdil okresky.. bude to asi malinko nižší.. na dálnici jedu většinou 140-170 a to už se pohybuje blíže k těm 8, někdy malinko přes..
jinak se jedná o 525d e61 130kw s chipem na 150kw a spotřeba mi dle BC +- sedí (zapisuju si každý tankování) - s e39 nemám bohužel žádný zkušenosti.. dřív jsem měl e36 318i a tam byla spotřeba prakticky stejná.. když se tomu víc šlapalo, lezlo to víc nahoru..
ahoj, jestli se můžu podělit, tak já jezdím v E60 525d momentálně za 7,6l/100km, v létě 6,9l/100km. Je pravda, že ted v zimě tomu moc nedávám za uši, než se mi to zehřeje, tak sem zpravidla v cíli. jezdím teda ráno ve dvou a odpo sám......ale 8,5 nebo dokonce 9 se mi zdá dost...to musíte jezdit snad jen město...kolega mi říkal, že jezdí za 8,5 ve trojce 1,9 benzín...takže v porovnání s tímhle jsem hodně spokojený...a ted me neukamenujte 
Gratuluji k nákupu "nového" vozu
. Ano, spotřeba nezávislého topení se v průměru pohybuje cca 0,5 l/hod. Realitou bude i kombinovaná spotřeba PHM, ta je u 3,0d běžně kolem 9 litrů, protože se jedná o starší typ motoru bez piezovstřikovačů a automat to jen umocňuje. Pokud má vůz již vyšší kilometrový průběh, tak se může jednat o opotřebené vstřikovače nebo horší stav částicového filtru (Info na iDrivu není vždy objektivní, často to je pouze servisní hlášení vymazáno, bez nutné výměny - řešil jsem včera u nás na servisu). Zátím se jedná pouze o minimální nárůst, tak bych to ani neřešil. Pokud budeš mít zájem, tak se můžeme mrknout na nezávislé topení i stav částicového filtru dle sycení a počtu regenerací. Více přes SZ. Díky. Top-Car servis HAMPL.
