Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 530d 2001 nedrží teplotu, nový termostat nepomohl
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Cas vymeny byl cca 4hod, nejvetsi voser je sundat tu vrtuli
Cca po 3km ve meste je pri -4st teplota na polovine, ale mel jsem na 15min predtim rano naprogramovamy webasto, jaky vliv ma na teplotu vsak nevim...
Jinak pomerne dulezite info, klesla mi spotreba priblizne o litr na sto, jsem na 7.6 po dalnici Praha-HK-Praha s dojezdem 25km po Praze
EDIT: 16.2 cesta HK-Praha, dálnice tempomat na 130, spotřeba 7.0/100. Jestli na to má vliv vyšší teplota okolí, opravený termostat a nebo aplikace TEC2000 před týdnem ale nevím

Cca po 3km ve meste je pri -4st teplota na polovine, ale mel jsem na 15min predtim rano naprogramovamy webasto, jaky vliv ma na teplotu vsak nevim...
Jinak pomerne dulezite info, klesla mi spotreba priblizne o litr na sto, jsem na 7.6 po dalnici Praha-HK-Praha s dojezdem 25km po Praze

EDIT: 16.2 cesta HK-Praha, dálnice tempomat na 130, spotřeba 7.0/100. Jestli na to má vliv vyšší teplota okolí, opravený termostat a nebo aplikace TEC2000 před týdnem ale nevím

- Pavel525
- Registrovaný
- Příspěvky: 271
- Registrován: sob 03.12.2011 01:00
- Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB
sxko píše:Panove muzu se zeptat jak dlouho vam trvalo vyenit ten hlavni termostat?Nebo kolik hodin to delali v servisu?Ja mam fakturu na 6hodin prace je to normal ze je to tak pracne???
Já jsem to dělal u kamaráda v dílně a výměna mi trvala cca 3h. Nesundaval jsem saharu, ale vyndal jsem ten chladič pro EGR co je ten druhý termostat a může se k tomu docela fajn ze shora.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
taky mam problém s nemožností ohřát motor na provozní teplotu .Hlavní termostat mi pustí vodu do chladiče ve chvíli, kdy je ručička teploměru na třičtvrtě cesty k provozní teplotě . Termostat se má otevřít až když je ručička na stojáka nebo je toto chování normální ?
Druhý dotaz je k výměně hlavního termostatu u e39 530dA 135kW . Jak mám vypustit chladící kapalinu když to přes vypoušťák u chladiče všechno nevyteče ? Pro výměnu je nutno demontovat trubku od sběrného potrubí k sání, aby se dal povolit čtvrtý šroub u termostatu . Je to tak ?
díky za odpověď
Druhý dotaz je k výměně hlavního termostatu u e39 530dA 135kW . Jak mám vypustit chladící kapalinu když to přes vypoušťák u chladiče všechno nevyteče ? Pro výměnu je nutno demontovat trubku od sběrného potrubí k sání, aby se dal povolit čtvrtý šroub u termostatu . Je to tak ?
díky za odpověď
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Haná
Auto se mě pomalu ohřeje. asi po 15 km. ještě není rafička teplota kolmo nahoru.A to ještě pořád někdy i po 20 km valí bufík.
Po přečtení tohoto tématu a vyzkoušení ohřívání hadic jsem zjistil že:
-spodní hadice je studená,když mám teplotu nad modrým čtverečkem těsně.
-slabá hadice od termostatu k egr je ale v ten stejnej okamžik teplá!
Může mě někdo fundovaně vysvětlit k čemu tam ten termostat k egr kua je???
Mám egr odpojenej,co zaslepit,resp.zavřít napevno ten malej termostat??? (když bude k.o.)
Zkoušel to někdo?

-spodní hadice je studená,když mám teplotu nad modrým čtverečkem těsně.
-slabá hadice od termostatu k egr je ale v ten stejnej okamžik teplá!
Může mě někdo fundovaně vysvětlit k čemu tam ten termostat k egr kua je???
Mám egr odpojenej,co zaslepit,resp.zavřít napevno ten malej termostat??? (když bude k.o.)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Haná
Auto se mě pomalu ohřeje. asi po 15 km. ještě není rafička teplota kolmo nahoru.A to ještě pořád někdy i po 20 km valí bufík.
Po přečtení tohoto tématu a vyzkoušení ohřívání hadic jsem zjistil že:
-spodní hadice je studená,když mám teplotu nad modrým čtverečkem těsně.
-slabá hadice od termostatu k egr je ale v ten stejnej okamžik teplá!
Může mě někdo fundovaně vysvětlit k čemu tam ten termostat k egr kua je???
Mám egr odpojenej,co zaslepit,resp.zavřít napevno ten malej termostat??? (když bude k.o.)
Zkoušel to někdo?

-spodní hadice je studená,když mám teplotu nad modrým čtverečkem těsně.
-slabá hadice od termostatu k egr je ale v ten stejnej okamžik teplá!
Může mě někdo fundovaně vysvětlit k čemu tam ten termostat k egr kua je???
Mám egr odpojenej,co zaslepit,resp.zavřít napevno ten malej termostat??? (když bude k.o.)

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 65
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Haná
Auto se mě pomalu ohřeje. asi po 15 km. ještě není rafička teplota kolmo nahoru.A to ještě pořád někdy i po 20 km valí bufík.
Po přečtení tohoto tématu a vyzkoušení ohřívání hadic jsem zjistil že:
-spodní hadice je studená,když mám teplotu nad modrým čtverečkem těsně.
-slabá hadice od termostatu k egr je ale v ten stejnej okamžik teplá!
Může mě někdo fundovaně vysvětlit k čemu tam ten termostat k egr kua je???
Mám egr odpojenej,co zaslepit,resp.zavřít napevno ten malej termostat??? (když bude k.o.)
Zkoušel to někdo?

-spodní hadice je studená,když mám teplotu nad modrým čtverečkem těsně.
-slabá hadice od termostatu k egr je ale v ten stejnej okamžik teplá!
Může mě někdo fundovaně vysvětlit k čemu tam ten termostat k egr kua je???
Mám egr odpojenej,co zaslepit,resp.zavřít napevno ten malej termostat??? (když bude k.o.)
