Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tds zima a nestartuje
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak já zase pro změnu těma mejma pokusama o nakopnutí odkouřil startér, novej je na cestě tak v pondělí je prohodim...chtěl jsem ho zrepasovat ale odešla kotva, vynechává, takže už to má za sebou, ale alespoň u tý příležitosti půjde dolů sání ať se tam líp dostanu a zaslepím EGR a taky vyčistim sání, takovejch sraček co to EGR pouští do sání bych nevěřil
dnes jsem sundal jen ten ventil EGR a celej zarvanej sazema 
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Tak majitel, kterej by to auto koupil by měl alespoň novej startér novou baterku nový žhavičky filtry atd....Ale určitě nemám důvod prodávat svoje auto!!!!
A ještě k tomu že x dalších TDS startuje, tak kde je zbylejch y TDS který nestartujou a stojí někde v garáži nebo u baráku. Sem na klub taky nechodí každej majitel, kterej má TDS. A to jako že já bych autu nedopřával to co nepotřebuje ? Filtr dostalo novej žhavičky taky baterku taky a jediný co tak byla ta letní nafta taky 14dní kvůli tomu autem nejezdím. Čerpadlo je taky ok. A nemám důvod bastlit svoje auto radši nebudu jezdit než abych jezdil s omotanejma vstřikama topnym drátem. Ale koukni se jen sem na bmwklub.cz kolik je zde nově založenejch témat tds zima a nestartuje...
Jinak bych rád věděl co ještě dalšího se teda podle tebe dá odpálit
startér bude funglovka tak co můžu ještě odpálit ? Třeba kabely ?
Když sem jen chodíš odepisovat stylem že mi vyčítáš to že se snažím vyřešit problém jak to nastartovat tak nemám důvod na tvoje příspěvky nějak reagovat.
Ještě k těm drátům ani v jednom příspěvku jsem sem nenapsal že bych to do auta chtěl nainstalovat. Nejdřív jsem se na to šel poptat ale jak jsem psal o pár příspěvků dříve při 12V roste rapdině proud a tim roste i teplota toho topnýho drátu!
A ještě jedna věc, jsem elektrikář a věci ohledně elektriky v autě jsem schopnej si pohlídat, takže i kdybych něco takovýho měl nainstalovanýho na motoru tak určitě neshořim
PS: dík za radu že s čerpadlem nic neudělám když budu sát naftu proti němu

A ještě k tomu že x dalších TDS startuje, tak kde je zbylejch y TDS který nestartujou a stojí někde v garáži nebo u baráku. Sem na klub taky nechodí každej majitel, kterej má TDS. A to jako že já bych autu nedopřával to co nepotřebuje ? Filtr dostalo novej žhavičky taky baterku taky a jediný co tak byla ta letní nafta taky 14dní kvůli tomu autem nejezdím. Čerpadlo je taky ok. A nemám důvod bastlit svoje auto radši nebudu jezdit než abych jezdil s omotanejma vstřikama topnym drátem. Ale koukni se jen sem na bmwklub.cz kolik je zde nově založenejch témat tds zima a nestartuje...
Jinak bych rád věděl co ještě dalšího se teda podle tebe dá odpálit
Ještě k těm drátům ani v jednom příspěvku jsem sem nenapsal že bych to do auta chtěl nainstalovat. Nejdřív jsem se na to šel poptat ale jak jsem psal o pár příspěvků dříve při 12V roste rapdině proud a tim roste i teplota toho topnýho drátu!
A ještě jedna věc, jsem elektrikář a věci ohledně elektriky v autě jsem schopnej si pohlídat, takže i kdybych něco takovýho měl nainstalovanýho na motoru tak určitě neshořim
PS: dík za radu že s čerpadlem nic neudělám když budu sát naftu proti němu
Jo, fakovací smajlíky umíš posílat opravdu dobře, ale to je asi jedna z mála věcí, které opravdu dobře zvládáš
Nemá cenu na tebe dál reagovat, jenom se vyjádřím k jednomu - trošku si protiřečíš když se tu vyjadřuješ že nic jako odporový drát a podobné vyhřívací 3,14čoviny do auta dávat nechceš a přitom jsi to tu minimálně další 4 stránky dozadu zmiňoval a pořád o tom básnil
a o tom, že se vyznáš v elektrice je sice fajn číst, ale to samé si nejspíš mysleli i majitelé teď už kdysi provozuschopných aut proměněných na kus vyhořelého železa
No nic, užij si svůj boj ze startama, vylepšovákama a dalšíma trikama které budou zaručeně lepší lék než omezení tankování sraček v tomto počasí
Nemá cenu na tebe dál reagovat, jenom se vyjádřím k jednomu - trošku si protiřečíš když se tu vyjadřuješ že nic jako odporový drát a podobné vyhřívací 3,14čoviny do auta dávat nechceš a přitom jsi to tu minimálně další 4 stránky dozadu zmiňoval a pořád o tom básnil
a o tom, že se vyznáš v elektrice je sice fajn číst, ale to samé si nejspíš mysleli i majitelé teď už kdysi provozuschopných aut proměněných na kus vyhořelého železa
No nic, užij si svůj boj ze startama, vylepšovákama a dalšíma trikama které budou zaručeně lepší lék než omezení tankování sraček v tomto počasí
-
Lucifer
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Ty smajlíci zastupujou moje reakce který nemůžu vzkázat osobně
řešil jsem tu pár stran s Carpadianem topný dráty ale napsal jsem snad že bych to do auta určitě nandal ? Přečti si to ještě jednou.
A zajímavý ale je, že lidi který tankujou nesračkovou naftu tak taky nenastartujou protože jim to zamrzne, vim o docela dost lidech co maj auto hodně v pořádku dopřávaj mu co motor potřebuje natankovali omv a zamrzli a to tankovali tu jejich do -35 divný že?
řešil jsem tu pár stran s Carpadianem topný dráty ale napsal jsem snad že bych to do auta určitě nandal ? Přečti si to ještě jednou.
A zajímavý ale je, že lidi který tankujou nesračkovou naftu tak taky nenastartujou protože jim to zamrzne, vim o docela dost lidech co maj auto hodně v pořádku dopřávaj mu co motor potřebuje natankovali omv a zamrzli a to tankovali tu jejich do -35 divný že?
ahoj jak by jste postupovali při diagnostice zimním nestartování tds..
Za tepla startuje výborně, na břink.. Pokud je auto zahřáté je to trošičku horší nic strašnýho max 2x otočí, ale s ubývající venkovní teplotou se to začalo jít dost z kopce. V prosinci při teplotách kolem nuly jsem už musel víckrát žhavit a při startovní přidávat plyn. Teď jsem měl auto kvůli zadnímu ložisku 20dnů odstavené a při těch -5 už pomohla jenom horkovzdušná pistole přímo do sání (chytlo skoro hned). Odpoledne vyzkouším žhavičky, pokud budou ok, co dalšího předvstřik? Pokud to s tou horkovzduškou chytlo hned, můžu vyloučit zamrzávající naftu? Mám auto půl roku, po koupi vyměněny filtry (palivovej má najeto 17t, tankována pouze rakouská nafta)
Uklidńuji se, že to budou žhavičky, když jsem už při třech stupních musel 3x dlouho žhavit a šlapat na plyn)
Díky za rady
Za tepla startuje výborně, na břink.. Pokud je auto zahřáté je to trošičku horší nic strašnýho max 2x otočí, ale s ubývající venkovní teplotou se to začalo jít dost z kopce. V prosinci při teplotách kolem nuly jsem už musel víckrát žhavit a při startovní přidávat plyn. Teď jsem měl auto kvůli zadnímu ložisku 20dnů odstavené a při těch -5 už pomohla jenom horkovzdušná pistole přímo do sání (chytlo skoro hned). Odpoledne vyzkouším žhavičky, pokud budou ok, co dalšího předvstřik? Pokud to s tou horkovzduškou chytlo hned, můžu vyloučit zamrzávající naftu? Mám auto půl roku, po koupi vyměněny filtry (palivovej má najeto 17t, tankována pouze rakouská nafta)
Uklidńuji se, že to budou žhavičky, když jsem už při třech stupních musel 3x dlouho žhavit a šlapat na plyn)
Díky za rady
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
Já hlavně nechápu jednu věc - proč se tu někdo s prominutím ptá na takovou 3,14čovinu, proč mu nestartuje TDS za studena, s horkovzduškou chytne, nemá vyměněné žhaviče a ani netuší, kdy je kdo vlastně měnil
Lidi doprdele používejte trochu taky to, co máte v hlavě, než se tu zeptáte na úplnou kravinu. Několikrát je tu na foru napsáno že ať už m21 nebo m51 chytnou horkotěžko bez žhavení v létě, ne tak v zimě a všeobecně u každého dieselu je snad alfa a omega žhavení. Něřeknu, kdyby dotyčný napsal, že žhaviče měnil za nové, napětí na ně jde ale auto stále nechce chytat - to bych nenapsal ani půl slova, ale takhle....

Lidi doprdele používejte trochu taky to, co máte v hlavě, než se tu zeptáte na úplnou kravinu. Několikrát je tu na foru napsáno že ať už m21 nebo m51 chytnou horkotěžko bez žhavení v létě, ne tak v zimě a všeobecně u každého dieselu je snad alfa a omega žhavení. Něřeknu, kdyby dotyčný napsal, že žhaviče měnil za nové, napětí na ně jde ale auto stále nechce chytat - to bych nenapsal ani půl slova, ale takhle....
Dobré no, nikdo nemůže vědět hned všechno, ale od člověka, který cpe do sání horkovzdušku (což samozřejme nechci, aby vyznělo, že to nějak odsuzuju - diagnostika závady je to dobrá) bych čekal, že evidentně ví něco o motorech a automaticky půjde po žhavení aniž by se tu ptal na takové hovadiny
omlouvám se, byl jsem zoufalej, ráno chci odjet na zkoušku a auto jsem nenastartoval, takže jsem zatím zůstal uvězněn v Brně na privátě..
Nejsem zae takovej dement, o motorech něco vím, ale přecejenom je to moje první auto a přiznávám se, předmět spalovací motory mám až příští semestr. Bylo mi jasné, že jako první vyzkouším žhavičky, ale díky pár ochotným lidem jsem se dozvěděl, že mám jít i po relé žhavení atd.. Ani jsem nevěděl, že je lepší svíčku vyndat a zkontrolovat jak se rozžhaví, než to zkoušet se zkoušečkou. Už jsem něco najezdil s escortem, takže na cvaknutí při žavení jsem samozřejmě čekla.
Chtěl bych poděkovat aspoň Lucierovi za odpověď, ostatní si aspoň "vyléčili" nějakej komplex..
Nejsem zae takovej dement, o motorech něco vím, ale přecejenom je to moje první auto a přiznávám se, předmět spalovací motory mám až příští semestr. Bylo mi jasné, že jako první vyzkouším žhavičky, ale díky pár ochotným lidem jsem se dozvěděl, že mám jít i po relé žhavení atd.. Ani jsem nevěděl, že je lepší svíčku vyndat a zkontrolovat jak se rozžhaví, než to zkoušet se zkoušečkou. Už jsem něco najezdil s escortem, takže na cvaknutí při žavení jsem samozřejmě čekla.
Chtěl bych poděkovat aspoň Lucierovi za odpověď, ostatní si aspoň "vyléčili" nějakej komplex..
já osobně vadnou nebo už jetou žhavičku diagnostikuju podle jejího bílého konce. Jestli můj postup správný nebo špatný může říct někdo zainteresovaný, nicméně při ceně žhavek to ani moc neřeším a prostě je všehny rok co rok před zimou měním i s palivákem. Jinak žhavku samozřejmě musíš držet jejím závitem na bloku nebo někde, kde máš kostru, jelikož je přes závit ukostřena
jinak za jakou dobu by se měla rozsvítit netuším. Jak jsem napsal výše - nikdy jsem s tím takto nelaboroval
-
beny-maser
- Registrovaný
- Příspěvky: 1978
- Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
- Bydliště: Duchcov
