Co vím, tak repas vstřikovacího čerpadla výměným způsobem kolem 15 - 20.000Kč. Asi taky záleží na typu a obvyklosti modelu. Přímo u Bosche kolega měnil čerpadlo na 2.2DTi Opel - a nechal tam 30.000Kč - ale to má ještě nějakou super speciální RJ v sobě nebo co.
Nejlevnější varianta bude to všechno obvolat nebo mail. I kdyby to bylo až někde v (_._), tak rozdíl i jen 5.000kč nikdy neprojedeš.
Napsal bych jim přesný typ čerpadla a co má za problém. To by už nějakou konkrétnější cifru měli hodit.
No tak to každopádně, se vyplatí pokud by si tenhle známej řekl málo tak by se ti to furt vyplatilo. On se specializuje na báwka takže by ti cenu řekl, mě řekl 7 i s vymontováním repasí asi myslel nejčastější závadu a to přetěsnění plus montáž se seřízením
a co s tím konkrétně máš, nebo co ti to dělá?
repas za 15 tis je blbost, hlava ti furt zůstává stejná ta stojí asi 30tis.
Jinak pístek stojí asi litr + přetěsnění s pouzdrem celkem asi 7tis s DPH v Bosch diesel servisu, bez demontáže a montáže. Toť má zkušenost. Dneska bych si to, ale už udělal raději sám.
Carpadian píše:15k blbost není, VP-44 je za tuto cenovku bez práce (montáže). Nový stojí kilo.
myslel jsem to tak, že to není GO. Ta cena tomu neodpovídá. S el.hlavou je to moc levný a bezní dost drahý,ale zase záleží co všechno na tom měnili. Běžné opotřebení se dá udělat za těch 7tis bez montáže v Bosch.
Tak jak jsem písal nedrží volnoběch, strašne houpou otačky +- 200ot a při rozjezdu se zas musi držet pod plynem protože jinak chcipne a pokad se dostane do volnobehu z akcelerace tak taky chcípne motor. Prave mi jeden znamej říkal že je to ta hlava toho čerpadla a že to nejaky specialista přes čerpadla dela nekde kolem Prahy a cena se pohybuje kolem 15000
pokud to není jenom špatně seřízený, tak to bude dělat ta hlava,a pokud někdo má kontakt na někoho kdo umí vyměnit ten krokovej motorek v hlavě čili udělat Go tak budu taky vděčnej za kontakt.
Ještě jedna možnost. Co rozvody Vím, že jsou řetězem, ale takovej vytahanej řetěz nadělá pěknou neplechu.
Často bývá taky za tím nějaký blbý čidlo, např. snímač teploty motoru, háže nesmysly a pak to blbne.
Rozvody by meli byt v pořadku ten motor přede jak kočka, jinak by řetez delal randal, každy mi pravě řika ta hlava a ja s tim i počitám tak prave shcanim nekoho kdo by ji sehnal a vymenil a nasledne seřidil. a skoukl i tu mechanickou část čerpadla
pokud je špatný krokový motoerek v el. hlavě tak je nejvíce vymačkaný na samém začátku, tudíš volnoběh a přechod z volnoběhu do zátěže, od 1/3 dál už bývá zcela ok a na funkci to nemá vliv.
Samozřejmě musí být předvstřik i dávka OK a také vstřiky musí být v pořádku. Prostě bych prošel celou vstřikovací soustavu, aby jsi pak nemusel zase řešit vstřik atd. Kontrola + seřízení vstřiků vyjde cca na litr. Pokud bude nějakej špatnej tak plus trysky, nebo se dá koupit starší pokud to bude jenom jeden,dva. Na tds ty vstřiky nejsou až tak citlivé.