Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

řízení e34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od KKKuba »

zdravím, mám dotaz... Má e34 taky tu funkci ztuhnutí řízení při vyšších rychlostech? Moje to očividně nemá, po městě je to labůžo, ale když se s tím pak jede rychle tak je to citlivý až moc...
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#2 Příspěvek od Misanek »

Servotronic, jak se tato funkce správně nazývá, byla u e34 pouze jako příplatková výbava
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#3 Příspěvek od Kail »

Jj,nechá se dodělat,ale nemyslím si že by to za tu pakárnu stálo...

Nasaď na předek 245ky a půjde to ztuha tak akorát :D
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od pazda »

kdyz uz je tu tohle tema, co obnasi to dodelat na V8? :-)
Doski
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: pon 22.09.2008 00:00

#5 Příspěvek od Doski »

Je tam jiná převodka řízení a je potřeba přidat jednotku s kabeláží (dva dráty).
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od pazda »

tak to by nebylo tak hrozny :-) horsi spis asi bude sehnat servotronic prevodku pro V8.
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#7 Příspěvek od ViktorDDD »

veľakrát má auto už predprípravu - konektor na ten servotronic, práve V8 by tú predprípravu mohla mať, takže vtedy len vymeniť domček riadenia - práca na hodinku, sice neviem aký je k tomu prístup pri V8
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#8 Příspěvek od Kail »

Myslím že na V8 by to mělo být stejný jako na ostatní.Třeba 535i servotronic občas nějaká měla.
E34ky mají řízení všechny stejný,alespoň myslím.Až u e39 měl V8 klasiku jak e34ka,a ostatní motorizace hřeben...
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od miloshm »

V8 u e34 mají jinou převodku řízení než ostatní e34. Je to kvůli tomu, že po levé straně motoru je méně místa než u řadových motorů.
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od pazda »

V8 má jinou no, možná i společnou s eMkem, ale to nevím jistě.
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav
Klubové ID: 1612

#11 Příspěvek od Kail »

Tak to sorry,pořád se čověk učí :oha:
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od KKKuba »

aha, no já bych chtěl jít cestou předpisovejch kol, tj 205/65 R15 nazutý na origo pavučinách, prostě pravý retro(akorát to na nich docela plave, ale zas na ty naše cesty...) :D a to řízení jde ukrutně zlehka, což by ve městě vůbec nevadilo, ale při vyšších rychlostech(cca 140+) už je to docela o hubu... Jinak jsem slyšel i názor přitáhnout tu převodku na řízení, ale to se mi nějak nezdá, zas aby se mi někde v zatáčce nezahryzlo řízení...
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#13 Příspěvek od pragdejf »

čau, sam mam servotronic a kamos mel normalni, kdyz sem jel s tim jeho po dalnici, tak to bylo fakt trago.... ale nejsnazsi je si asi zvyknout. na pritahovani rizeni se vykasli, tim se vymezuje vule v rizeni.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#14 Příspěvek od beny-maser »

origo šířka gum je 225,jinak dnes jsem jel s e34 tds 180 a nic mi neplave a řízení mi nepřijde, že by mělo mít větší tuhost. Nemáš tam nějaký bastl ?třeba kolem servopumpy? Tady jsi v čechách a nikdy nevíš co se tam komu podařilo nacpat. Rozhodně není dobrý, že máš divný pocit v rychlosti u mě nejde poznat jestli jedu 130 nebo 160.
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od KKKuba »

aha, no já mám v tp právě 205/65 r15, kdybych tam dal teda ty 225(na 55?) r15 tak by se to zlepšilo? Ona bude taky asi geometrie v háji, to taky udělá dost..
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od pazda »

Me teda taky neprijde ze je to ve vetsi rychlosti nejak moc citlivy, ale Servotronic je paradni vec :-)
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#17 Příspěvek od Misanek »

Fakt? Mně teda nikdy nepřišlo že by mi to nějak extra chybělo, i s normálním posilovačem se mi jezdí příjemně, ať na dálnici nebo při parkování :) Jak moc velká to je změna? Nikdy jsem nic takového neřídil, tak proto se ptám
pazda
Registrovaný
Příspěvky: 3778
Registrován: sob 13.05.2006 00:00
Bydliště: Brno - Kénig
Klubové ID: 1432
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od pazda »

Ve meste je o poznani mekci a pri vyssi rychlosti tuhne :lol: coz je asi jasny, ale lip to popsat nejde. Chce to vyzkouset :-)
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#19 Příspěvek od beny-maser »

KKKuba píše:aha, no já mám v tp právě 205/65 r15, kdybych tam dal teda ty 225(na 55?) r15 tak by se to zlepšilo? Ona bude taky asi geometrie v háji, to taky udělá dost..
aha už jsme doma!
nejdřív to chce mít geometrii ok! Nejdřív si to nech seřídit a pak to řeš,ale nebudeš mít co. když měním čepy a pak to vezu na geometrii tak to taky občas pociťuju podle toho kam se mi to rozjede.

225/60 R15 nebo 225/55 R16 to jsou rozměry stejné pro všechny motory. 205 jsou taky ok pokud nemáš V8. Jinak origo rezerva je právě 225.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

#20 Příspěvek od Misanek »

A v městském provozu je to ještě podstatně měkčí než klasické servo?
Odpovědět