Si moc dobře pamatuju, tak při ranních -31C v obci Jemnice Toyota, kupodivu nenatočila.

. Přes filtr jsem do petky odpumpoval 2 litry nafty z trubek, rosol, jako kráva, a pak teprve se objevila tekutina. 2x jsem nažhavil a po mírných protestech chytla. Měla na krku 350.000km, si dovedeš představit ten kravál.

Blbý je, že u osobáku by to byl asi voprus s přístupem pod filtr.
Lucifer píše:Blbě jsem to napsal ono to dělá pulzy stejně jako u dečky u sedáku a tim se nastavuje ta teplota. Tak ono by taky záleželo na jakou teplotu se ty odporový drátky bez tý regulace dokážou rozpálit, kdyby do ruda tak to je pochopitelný, že tam nějaká regulace být musí. Ale jelikož tam je 12V tak ten odpor bude stačit vzorec bych nějak byl schopnej dát dohromady po dlouhym hledání (teď na to není čas). Pokud by i tak bylo moc sehnal bych si drát kterej má mnohem vyšší odpor a udělal si třeba nějaký spínač pod haupnou, nechal bych to 10min běžet aby se to prohřálo.
Určitě by se to takhle dalo řešit. Ale já na to nemám schopnosti a znalosti, tudíž jsem popsal, co jsem udělal.

každopádně kdybys to zrealizoval, tak by to bylo super. Návod s fotka by jistě mnoha lidem helfnul, včetně mě.
