Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tds zima a nestartuje
Zdravím všechny tak jsem dnes nenatočil.Mám 525 TDS rok 99. A ta bestie ne a ne chytit. Žhavky ok. Od filtru v průhledné trubičce je jedna bublina a na řídícím vstřiku přepadové hadičky rosí. A dotaz u filtru je elektronicka vecička do které vedou dráty a hadičky, jednu hadičku mám ukončenou takovým filtříkem ale tím to končí nikam jinam nevede. Nemá to někde být spojeno. A nač vede trubička od toho bazmeku až úplně dolů jakoby k nápravě. Díky všem. Auto jinak jezdilo skvěle i spotřeba ok
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1548
- Registrován: úte 02.01.2007 01:00
- Bydliště: Kutná Hora
- Klubové ID: 1018
nevím jak si je měřil? každopádně vyzkoušet jestli ti na ně jde vubec při žhavení (při těhle teplotách - po otočení klíčku) napětí!
tzn. objímku žárovky připojíš na kostru a druhý kontakt žárovky připojíš na kabel jdoucí na žhavičku. nebo pokud máš multimetr (měřák)
otočíš klíček na 2 polohu a musí se žárovka rozsvítit : pak by to znamenalo, že ti jde napětí na žhavičky! = to je dobře
pak jde o to zdali sou ty žhavičky dobré.......?
vyzkoušet se to dá také když sou zašroubované v hlavě, ale není to 100%
viz níže řešené téma zalomené svíčky v 525d
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=107793
pročti
dozvíš se jak jí skutečně vyzkoušet
pokud bude vše ok, kokračovat dále tou naftou, atd.
tzn. objímku žárovky připojíš na kostru a druhý kontakt žárovky připojíš na kabel jdoucí na žhavičku. nebo pokud máš multimetr (měřák)
otočíš klíček na 2 polohu a musí se žárovka rozsvítit : pak by to znamenalo, že ti jde napětí na žhavičky! = to je dobře
pak jde o to zdali sou ty žhavičky dobré.......?
vyzkoušet se to dá také když sou zašroubované v hlavě, ale není to 100%
viz níže řešené téma zalomené svíčky v 525d
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=107793
pročti

pokud bude vše ok, kokračovat dále tou naftou, atd.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Dnes jsem zkoušel takovej pokus když hrozí teplotama kolem -20°C
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=107950
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=107950
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Další možnost je, že je filtr KO, v zimě se to projeví velice rychle. Vezmi ráno 2 litry horké vody a pomalu ho polej, aby se prohřál. Jsem takhle improvizoval u pumpy, když mi to zdechlo v -24C a nenatočil. Po této "akci" jsem natočil prakticky ihned. Ale tato výpomoc má se nedá aplikovat stále, tak jsem kolem filtru zbastlil vyhřívání. Náklady 200kč - vyhřívací pás pro astromický dalekohledy, funguje na 12V. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Je to poměrné jednoduché. Zajímám se o astronomii, takže mám k dispozici ŘJ viz foto - cena 2.500kč
, je tam zástrčka do auto zapalovače. Postup na výrobu vyhřívání (já koupil hotový) :
http://www.astro-foto.astronomie.cz/vyhrdal.htm nebo koupit, kdo rozumí elektrice má vyhráno. Já ne, tak platím.
Páskem obalit nádobu filtru a zapojit. Na nádobu jsem ještě dal izolaci na potrubí proti zamrznutí, aby lépe drželo teplo. Aplikoval jsem to na L200, kde místa je v motorovém prostu hodně, filtr je nad LP kolem a ŘJ umístil do kapsy v palubovce na straně řidiče. Kabely mací celkem cca 3m, takže se to dá pěkně schovat.
Určitě by se dalo zařízení koupit někde v bazaru, čímž by se celá věc velmi zlevnila. A velikost tepla se dá regulovat.

http://www.astro-foto.astronomie.cz/vyhrdal.htm nebo koupit, kdo rozumí elektrice má vyhráno. Já ne, tak platím.
Páskem obalit nádobu filtru a zapojit. Na nádobu jsem ještě dal izolaci na potrubí proti zamrznutí, aby lépe drželo teplo. Aplikoval jsem to na L200, kde místa je v motorovém prostu hodně, filtr je nad LP kolem a ŘJ umístil do kapsy v palubovce na straně řidiče. Kabely mací celkem cca 3m, takže se to dá pěkně schovat.
Určitě by se dalo zařízení koupit někde v bazaru, čímž by se celá věc velmi zlevnila. A velikost tepla se dá regulovat.
- Přílohy
-
- 1.jpg (15.47 KiB) Zobrazeno 688 x
-
- 2.jpg (13.21 KiB) Zobrazeno 684 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3213
- Registrován: stř 26.10.2011 00:00
- Bydliště: Sokolov
- Klubové ID: 3086
Já dneska taky ani za boha nemohl nakopnout auto ale je to určitě baterkou protože po 3tim protočení mi spadlo napětí na 10V což je kurňa málo zkoušel jsem jí nabít a zalejt ten filtr horkou vodou a ani hovno žhavičky mám od vánoc. Dneska půjdu ještě zkusit znovu nakopnout baterka je od rána na nabíječce v pátek přijde nová baterka tak uvidíme.