Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip BMW E60 530D

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Hoang
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 14.08.2011 00:00

#1 Příspěvek od Hoang »

Zdravím. Jaký máte názor na chipování BMW E60 530D 160Kw? Nechal bych si to dělat u specializované firmy, ne žádný garážový úpravce. Auto má najeto 125 000 km v perfektním stavu. Udrží to pak spojka, když už teď musí tahat 500Nm?
Díky za názor
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#2 Příspěvek od rooc »

nedělal bych to... :-) pokud auto nemáš odnova... a máš 160kw motor..., kterej má 125l natočeno....podle mě to půjde :mad: :mad: :mad: :mad:
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Jendix »

pokud máš 160kw, tak mám známýho co to má nachiplý na 230kw, ale kupoval auto s málo kilometrama a je automechanik.. takže dokáže odhadnout co motor vydrží.. jestli tomu nerozumíš.. je lepší si s tim nejdřív zajet někam do servisu a nechat si to projít..

jinak kámoš má 160kw v automatu a chipoval na 190kw..

je otázka jestli jsou tvoje kilometry opravdu pravdivý..
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#4 Příspěvek od all »

neboj se toho, jen musíš počítat s tím, že ti vše bude odcházet rychleji.
mě po chipu odešla do 14 dní spojka, turbo bylo zdravé a ted už o poznání rychleji umírá :-) jo a dvouhmota to taky odnesla :-)
osobně bych volil někoho, kdo tomu rozumí a hlavně kdo ti to změří !
takže pěkná dílna, brzda.... a pak bych do toho šel ;-)
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Jendix »

no rychleji odchází.. záleží víceméně jak se k autu člověk chová.. ono jestli to chipneš.. a budeš furt jezdit s pravou nohou na podlaze, bude v podstatě jedno jestli máš chip nebo ne..

hodně taky záleží o kolik chceš chipovat.. pokud jen tak jemně přidat výkon.. neni se čeho bát.. rozhodně bych si ale nechal auto prohlídnout.. dost často má turbo kolem 200 tkm už život na hraně..
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#6 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

A k čemu je to čipování dobrý?
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jendix »

Vlasta píše:A k čemu je to čipování dobrý?


No u tebe a 535D už k ničemu :-D , i když taky vím o jedný 535D s chipem. Jinak se tím samozřejmě nechá ovlivnit dynamika, částečně i spotřeba a samozřejmě radost z jízdy :-D Koneckonců to je taky důvod, proč to automobilky neustále tlačí vejš a vejš.. Jestli se nepletu, nová F10 má už 180 a 210 kw - u 535D pak 230kw..
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#8 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

To já vím, ale co s tím, když bábovka už není na ten krouťák kapacitně odpovídající. V E60 600 Nm, v F10 700Nm
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Jendix »

Vlasta píše:To já vím, ale co s tím, když bábovka už není na ten krouťák kapacitně odpovídající. V E60 600 Nm, v F10 700Nm


Teď nevim co myslíš pod pojmem bábovka :-D No samozřejmě si musí člověk dát bacha aby mu neklouzala spojka. Upřímě jsem o tom ještě u BMW neslyšel. A převodovka by to měla v manuálu vydržet, u automatu většinou chipujou na menší krouťák.

Jinak nejsem si jistej, ale podle mě je např. automatická i manuální př. u 525D a 530D stejná, proto u 525D má člověk teoreticky trochu širší možnosti.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

#10 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Bábovka je hydrodynamickej měnič. Na současnejch almarách až tak nevypadá, ale dřív to bylo jak forma na bábovku
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Hoang
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 14.08.2011 00:00

#11 Příspěvek od Hoang »

Auto bylo kupované v Car tech Group Ostrava se servisní knížkou. Nechal bych si to dělat u TDIfun.cz, zdá se mi jako kvalitní firma. Jinak jsem sedl do jedne E61+chip a velice se mi líbila reakce na plyn + vyšší výkon. Majitel říkal že po chipu mu spadla o 0,5L spotřeba dolů. Bojíím se, že vyšší krouťak spojka neunese. Někde jsem slyšel že u automatu je max. hranice 550Nm.
mara

#12 Příspěvek od mara »

jestli chces dobrej chip na bmw tak mi napis sz.mam kamarada co to dela a predelaval mi to prave po firme ......... kam by jsi chtel jit ,protoze to nebylo moc dobre....
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#13 Příspěvek od rooc »

mimochodem bitpower z jeseníků když už taky nejsou žádní ometláci :-) reference víc než super v mém okolí jezdí snad 8 aut které dělali
sxko
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: stř 11.01.2012 01:00
Bydliště: Milevsko (Miláno)

#14 Příspěvek od sxko »

Jaky mate nazor na chip u me 530d e39 ma najeto 270tis.???Mam to v automatu.Bojim se abych si to neznicil..Mate to nekdo v chipu?diky :wink:
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#15 Příspěvek od rooc »

pánové já vím něco řeknu řeknu a třeba mi dáte za pravdu...kdyby jste měli 81kw tdíčko.., tak proč ne..., ale proč proboha chcete čipovat motory co maj 140 a více kilowat????? nemyslíte si, že ta automobilka moc dobře ví, jakej výkon tomu autu dát???? já myslím, že ano.....chipy si tam dejte.., ale pak sem nepiště jak vám lítaj lopatky tureb do motoru, neřadí převodovky a já nevím co všechno...to´t můj názor... :)
Hoang
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 14.08.2011 00:00

#16 Příspěvek od Hoang »

Jak to tady čtu, tak se na to asi vybodnu... Auto je spolehlivé, jede docela slušně (Mohlo by jet lépe), a to hlavní že ho MÁM RÁD kluka. Nechci aby kvůli pár KW navíc bylo poruchové.
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Jendix »

rooc píše:pánové já vím něco řeknu řeknu a třeba mi dáte za pravdu...kdyby jste měli 81kw tdíčko.., tak proč ne..., ale proč proboha chcete čipovat motory co maj 140 a více kilowat????? nemyslíte si, že ta automobilka moc dobře ví, jakej výkon tomu autu dát???? já myslím, že ano.....chipy si tam dejte.., ale pak sem nepiště jak vám lítaj lopatky tureb do motoru, neřadí převodovky a já nevím co všechno...to´t můj názor... :)


no částečně máš pravdu, je třeba ale myslet na to, že 81kw octávia je taky o 0,5t lehčí.. a to je sakra znát.. a když pak porovnáš např. 125kw verzi octávie.. máš už i e61 se 160kw pomalu co dělat..

ono se stačí podívat na e61 520d a 525d... 525d má malinko navrch.. ale zase až takový rozdíl to taky není.. a právě díky hmotnosti..
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#18 Příspěvek od rooc »

Jendix píše:
rooc píše:pánové já vím něco řeknu řeknu a třeba mi dáte za pravdu...kdyby jste měli 81kw tdíčko.., tak proč ne..., ale proč proboha chcete čipovat motory co maj 140 a více kilowat????? nemyslíte si, že ta automobilka moc dobře ví, jakej výkon tomu autu dát???? já myslím, že ano.....chipy si tam dejte.., ale pak sem nepiště jak vám lítaj lopatky tureb do motoru, neřadí převodovky a já nevím co všechno...to´t můj názor... :)


no částečně máš pravdu, je třeba ale myslet na to, že 81kw octávia je taky o 0,5t lehčí.. a to je sakra znát.. a když pak porovnáš např. 125kw verzi octávie.. máš už i e61 se 160kw pomalu co dělat..

ono se stačí podívat na e61 520d a 525d... 525d má malinko navrch.. ale zase až takový rozdíl to taky není.. a právě díky hmotnosti..



já toho zastánce nejsem...:-) ale ať si každý čipuje jako o život :-) mě 160kw stačí :-)
Hoang
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: ned 14.08.2011 00:00

#19 Příspěvek od Hoang »

Jendix píše:
rooc píše:pánové já vím něco řeknu řeknu a třeba mi dáte za pravdu...kdyby jste měli 81kw tdíčko.., tak proč ne..., ale proč proboha chcete čipovat motory co maj 140 a více kilowat????? nemyslíte si, že ta automobilka moc dobře ví, jakej výkon tomu autu dát???? já myslím, že ano.....chipy si tam dejte.., ale pak sem nepiště jak vám lítaj lopatky tureb do motoru, neřadí převodovky a já nevím co všechno...to´t můj názor... :)


no částečně máš pravdu, je třeba ale myslet na to, že 81kw octávia je taky o 0,5t lehčí.. a to je sakra znát.. a když pak porovnáš např. 125kw verzi octávie.. máš už i e61 se 160kw pomalu co dělat..

ono se stačí podívat na e61 520d a 525d... 525d má malinko navrch.. ale zase až takový rozdíl to taky není.. a právě díky hmotnosti..




To máš pravdu, kámoš má Mercedes C 220 CDi rok výroby 2007 125kw a do 160 mě stíhá bez problému. Ve vyšších rychlostech mu už ujíždím.
Dosty87
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: sob 12.11.2011 01:00

#20 Příspěvek od Dosty87 »

Já bych to nechal v sérii....Výkon BMW jak 142kW, tak 160kW dle mého na dnešní vozový park je více, jak dostatečný ... A ani s RS TDI by určitě nebyl sebemenší problém :).
Odpovědět