Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Chip BMW E60 530D
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
pokud máš 160kw, tak mám známýho co to má nachiplý na 230kw, ale kupoval auto s málo kilometrama a je automechanik.. takže dokáže odhadnout co motor vydrží.. jestli tomu nerozumíš.. je lepší si s tim nejdřív zajet někam do servisu a nechat si to projít..
jinak kámoš má 160kw v automatu a chipoval na 190kw..
je otázka jestli jsou tvoje kilometry opravdu pravdivý..
jinak kámoš má 160kw v automatu a chipoval na 190kw..
je otázka jestli jsou tvoje kilometry opravdu pravdivý..
neboj se toho, jen musíš počítat s tím, že ti vše bude odcházet rychleji.
mě po chipu odešla do 14 dní spojka, turbo bylo zdravé a ted už o poznání rychleji umírá
jo a dvouhmota to taky odnesla
osobně bych volil někoho, kdo tomu rozumí a hlavně kdo ti to změří !
takže pěkná dílna, brzda.... a pak bych do toho šel
mě po chipu odešla do 14 dní spojka, turbo bylo zdravé a ted už o poznání rychleji umírá


osobně bych volil někoho, kdo tomu rozumí a hlavně kdo ti to změří !
takže pěkná dílna, brzda.... a pak bych do toho šel

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
no rychleji odchází.. záleží víceméně jak se k autu člověk chová.. ono jestli to chipneš.. a budeš furt jezdit s pravou nohou na podlaze, bude v podstatě jedno jestli máš chip nebo ne..
hodně taky záleží o kolik chceš chipovat.. pokud jen tak jemně přidat výkon.. neni se čeho bát.. rozhodně bych si ale nechal auto prohlídnout.. dost často má turbo kolem 200 tkm už život na hraně..
hodně taky záleží o kolik chceš chipovat.. pokud jen tak jemně přidat výkon.. neni se čeho bát.. rozhodně bych si ale nechal auto prohlídnout.. dost často má turbo kolem 200 tkm už život na hraně..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Vlasta píše:A k čemu je to čipování dobrý?
No u tebe a 535D už k ničemu


To já vím, ale co s tím, když bábovka už není na ten krouťák kapacitně odpovídající. V E60 600 Nm, v F10 700Nm
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
Vlasta píše:To já vím, ale co s tím, když bábovka už není na ten krouťák kapacitně odpovídající. V E60 600 Nm, v F10 700Nm
Teď nevim co myslíš pod pojmem bábovka

Jinak nejsem si jistej, ale podle mě je např. automatická i manuální př. u 525D a 530D stejná, proto u 525D má člověk teoreticky trochu širší možnosti.
Bábovka je hydrodynamickej měnič. Na současnejch almarách až tak nevypadá, ale dřív to bylo jak forma na bábovku
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Auto bylo kupované v Car tech Group Ostrava se servisní knížkou. Nechal bych si to dělat u TDIfun.cz, zdá se mi jako kvalitní firma. Jinak jsem sedl do jedne E61+chip a velice se mi líbila reakce na plyn + vyšší výkon. Majitel říkal že po chipu mu spadla o 0,5L spotřeba dolů. Bojíím se, že vyšší krouťak spojka neunese. Někde jsem slyšel že u automatu je max. hranice 550Nm.
pánové já vím něco řeknu řeknu a třeba mi dáte za pravdu...kdyby jste měli 81kw tdíčko.., tak proč ne..., ale proč proboha chcete čipovat motory co maj 140 a více kilowat????? nemyslíte si, že ta automobilka moc dobře ví, jakej výkon tomu autu dát???? já myslím, že ano.....chipy si tam dejte.., ale pak sem nepiště jak vám lítaj lopatky tureb do motoru, neřadí převodovky a já nevím co všechno...to´t můj názor... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Kontaktovat uživatele:
rooc píše:pánové já vím něco řeknu řeknu a třeba mi dáte za pravdu...kdyby jste měli 81kw tdíčko.., tak proč ne..., ale proč proboha chcete čipovat motory co maj 140 a více kilowat????? nemyslíte si, že ta automobilka moc dobře ví, jakej výkon tomu autu dát???? já myslím, že ano.....chipy si tam dejte.., ale pak sem nepiště jak vám lítaj lopatky tureb do motoru, neřadí převodovky a já nevím co všechno...to´t můj názor...
no částečně máš pravdu, je třeba ale myslet na to, že 81kw octávia je taky o 0,5t lehčí.. a to je sakra znát.. a když pak porovnáš např. 125kw verzi octávie.. máš už i e61 se 160kw pomalu co dělat..
ono se stačí podívat na e61 520d a 525d... 525d má malinko navrch.. ale zase až takový rozdíl to taky není.. a právě díky hmotnosti..
Jendix píše:rooc píše:pánové já vím něco řeknu řeknu a třeba mi dáte za pravdu...kdyby jste měli 81kw tdíčko.., tak proč ne..., ale proč proboha chcete čipovat motory co maj 140 a více kilowat????? nemyslíte si, že ta automobilka moc dobře ví, jakej výkon tomu autu dát???? já myslím, že ano.....chipy si tam dejte.., ale pak sem nepiště jak vám lítaj lopatky tureb do motoru, neřadí převodovky a já nevím co všechno...to´t můj názor...
no částečně máš pravdu, je třeba ale myslet na to, že 81kw octávia je taky o 0,5t lehčí.. a to je sakra znát.. a když pak porovnáš např. 125kw verzi octávie.. máš už i e61 se 160kw pomalu co dělat..
ono se stačí podívat na e61 520d a 525d... 525d má malinko navrch.. ale zase až takový rozdíl to taky není.. a právě díky hmotnosti..
já toho zastánce nejsem...



Jendix píše:rooc píše:pánové já vím něco řeknu řeknu a třeba mi dáte za pravdu...kdyby jste měli 81kw tdíčko.., tak proč ne..., ale proč proboha chcete čipovat motory co maj 140 a více kilowat????? nemyslíte si, že ta automobilka moc dobře ví, jakej výkon tomu autu dát???? já myslím, že ano.....chipy si tam dejte.., ale pak sem nepiště jak vám lítaj lopatky tureb do motoru, neřadí převodovky a já nevím co všechno...to´t můj názor...
no částečně máš pravdu, je třeba ale myslet na to, že 81kw octávia je taky o 0,5t lehčí.. a to je sakra znát.. a když pak porovnáš např. 125kw verzi octávie.. máš už i e61 se 160kw pomalu co dělat..
ono se stačí podívat na e61 520d a 525d... 525d má malinko navrch.. ale zase až takový rozdíl to taky není.. a právě díky hmotnosti..
To máš pravdu, kámoš má Mercedes C 220 CDi rok výroby 2007 125kw a do 160 mě stíhá bez problému. Ve vyšších rychlostech mu už ujíždím.