Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Jak se Vám zahřívá 525d E61 r.v.v 2004 ???

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#41 Příspěvek od Pavel525 »

Zdar hoši. Kde ty termostaty nakupujete a na kolik přijdou. Já beru dost věcí přes ELIT a tam je nemaji.
Dík.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#42 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

V Elitu a Kelly mají jenom ten na vodní pumpu a je tam dražší, než v BMW. Já mám dodělávaný ACM, takže se mně teplota ukazuje i na obrazovce. V létě, kdy jsem slyšel sepnout větrák, jsem koukal na teplotu a bylo tam 96. Před vánocema se mně to ohřívalo jen na 60 stupňů, neměl jsem moc času, tak jsem nechal vyměnit jenom termostat na EGR, teď se mně to ohřívá na max. 79, tenhle týden nechám vyměnit i ten velkej termostat. Známej na E61 530d má s tím taky problémy, budeme to řešit společně. Ale on má před chladičem nějaký žaluzie, netuším, jak to funguje tam
Jinak, ten na vodní pumpu 1200 a ten na EGR 900, ceny s DPH, bez slevy v BMW
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#43 Příspěvek od Pavel525 »

Ten hlavní u pumpy - může se k němu dobře?, když budu na jámě ,nebo se ještě něco sundavá. Ještě jsem to neviděl jak tam vlastně je.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#44 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

K tomu na vodní pumpě právě moc dobře ne. Ten na EGRu je vyměněnej za 10 minut
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#45 Příspěvek od Pavel525 »

Asi za čtrnáct dní mě čeká servis na olej tak s tím udělám i ten termostat.
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7554
Registrován: sob 20.03.2004 01:00
Klubové ID: 148

#46 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Já tam zajedu zřejmě ve středu nebo v pátek, tak potom napíšu
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#47 Příspěvek od Pavel525 »

OK. Budu rád, když dáš vědět jak to dopadlo. :D
Já zkusím asi nejdřív vyměnit ten hlavní a pak uvidím, když tak vyměním i ten pro EGR. Ten už bude snadnější.
Afekt
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Pardubice

#48 Příspěvek od Afekt »

Pavel525 píše:OK. Budu rád, když dáš vědět jak to dopadlo. :D
Já zkusím asi nejdřív vyměnit ten hlavní a pak uvidím, když tak vyměním i ten pro EGR. Ten už bude snadnější.
V průběhu týdne budu měnit oba, tak uvidíme...Dám vědět :)
Afekt
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Pardubice

#49 Příspěvek od Afekt »

Tak termostaty jsem včera oba vyměnil, a změna je opravdu znát !
Auto se zahřeje rychleji a drží si teplotu..Když jsem dvě čárky pod 4500ot , tak má motor okolo 88- 90 stupnu celsia...takže mně to pomohlo :)
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#50 Příspěvek od Pavel525 »

Tak to je dobrý.
Prosím tě jak se může k tomu hlavnímu termostatu. Kolik jsi za ně dal a kde jsi je kupoval. Dík. :wink:
Afekt
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: pát 08.08.2008 00:00
Bydliště: Pardubice

#51 Příspěvek od Afekt »

Pavel525 píše:Tak to je dobrý.
Prosím tě jak se může k tomu hlavnímu termostatu. Kolik jsi za ně dal a kde jsi je kupoval. Dík. :wink:
dával jsem za oba 2tis..měl jsem lepší cenu přes švagra, kterej dělá díly.
Ten hlavní je na blbým místě..já osobně jsem to neměnil, ale je to cca v levý přední části motoru. . dole..neumím to tak dobře popsat :(
Eks
Registrovaný
Příspěvky: 260
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Klubové ID: 1372

#52 Příspěvek od Eks »

Čau, předminulý týden jsem měnil na E61 530xd vodní pumpu. Snad si to ještě pamatuji. Elektrická sahara s větrákem ven, nejdřív musíš sundat horní koleno sání před EGRem. Smontovat dolní kryt motoru,vypustit chladící kapalinu, Povolit to plastové vodní potrubí, z chladiče EGRu sundat tu spodní hadičku, odsponkovat, povolit a pak při vyndavání termostatu ho podle potřeby opatrně odklonit (ne prachy). Pak sundat hadice z termostatu na vodním čerpadle a povolit termostat. Toť vše. Jestli jsem na něco zapoměl nebo jsem něco sundaval zbytečně tak to ještě doplňte. Nejsem žádný rychlík a ani se tím neživím, všechno před montáží pořádně očistím, a všechno kontroluji dvakrát Chladící kapaliny jsem musel doplnit asi 2dcl. Za 2,5 h bylo hotovo. U E39 530d je to skoro stejné. Nepíšu sundat řemen, kryty, povolit víčko expanzky atd.
Eks
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#53 Příspěvek od Pavel525 »

No já jsem se právě bál toho jestli při výměně termostatu musí ven ta sahara. :( Nebo jestli to jde i bez vyndání sahary.
Thang
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: sob 19.09.2009 00:00

#54 Příspěvek od Thang »

Tyhle problemy resite kazdou zimu? A co startovani? Jak to zde ctu, tak docela koukam... Premysleli jste nekdy o benzinu?:)
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#55 Příspěvek od Jendix »

Thang píše:Tyhle problemy resite kazdou zimu? A co startovani? Jak to zde ctu, tak docela koukam... Premysleli jste nekdy o benzinu?:)
No tak úplně stejný problémy jsou i benzínu. Tam na to palivo nemá naprosto žádný vliv. Nebo ty snad termostat v autě nemáš? Rozdíl bude možná v tom, že zatímco my s naftou to poznáme relativně rychle, protože je motor díky svojí účinosti se zbytkovým teplem dost nahraně, ty s benzínem to nepoznáš, nebo to nebude tak markantní.
Thang
Registrovaný
Příspěvky: 119
Registrován: sob 19.09.2009 00:00

#56 Příspěvek od Thang »

Jasne ze mam :) Vubec nechci rypat do nafty. Jde o to, že v mém okoli je diky -15 problem nastartovat naftaky. A se zahrivanim podobone, max 70stupnu. Tak nevim, jestli i passat od mati, ci alfa Q4 muzou mit taky pokurveny termostat, kdyz maji max 70stupnu..
Carpadian
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: pon 30.01.2012 01:00
Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)

#57 Příspěvek od Carpadian »

Stejný problém jsem měl u Mitsubishi L200 r.v. 2008. V zimě (cca od -5 C) se ohřívalo na provozní teplotu 30km :!: , ve městě se nikdy neohřálo na provozní teplotu netopilo a jezdil jsem, jako trubka v bundě a rukavicích. Pochopitelně jsem byl nakrklej, tak jsem jel do servisu, ať s tím něco udělají.
Nakonec jsem dostal nabídku na bufík. :lol: Šlo o to, že motor má nízké odpadní teplo a tím se eliminují vady z přehřátí - hlavy a těsnění pod hlavou ve vedru nebo jízdě terénem, zkrátka při velké zátěži. Termostat otvíral, jak má, ale při jízdě po městě se nikdy motor na patřičnou teplotu neohřál, i když jsem na zkoušku jezdil 2 hodiny, jen tak. To bylo celkem věrohodné, předtím jsem měl L200 Magnum s klasickým 2.5TD a tam byl přehříváním u dálničného provozu (140km/h už bylo 4.000ot) nebo při zapadnutí a dlouhém hrabání problém. :wink:
Uživatelský avatar
m.deejay
Registrovaný
Příspěvky: 878
Registrován: čtv 10.07.2003 00:00
Bydliště: Ústí nad Orlicí
Klubové ID: 1429

#58 Příspěvek od m.deejay »

...kolik čárek - nebo jak přesně se má E60 u nafty ohřát? protože pozoruju, že každý to má nějak jinak, ale musí být přeci nějaká "přesná hodnota"...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
Uživatelský avatar
Pavel525
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: sob 03.12.2011 01:00
Bydliště: Jižní Čechy kousek od ČB

#59 Příspěvek od Pavel525 »

Dvě čárky pod 4500ot. Otevírací teplota termostatu je 88st. :wink:
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#60 Příspěvek od rooc »

podle těch čárek se neřiď..., já je měl taky cca 2 pod 4500ot a teplota vody byla přitom 50-42st..., po výměně obou termostatů drží krásně 90st...tím pádem se dá věřit už i tem čárkám u otáček
Odpovědět