Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak se Vám zahřívá 525d E61 r.v.v 2004 ???
V Elitu a Kelly mají jenom ten na vodní pumpu a je tam dražší, než v BMW. Já mám dodělávaný ACM, takže se mně teplota ukazuje i na obrazovce. V létě, kdy jsem slyšel sepnout větrák, jsem koukal na teplotu a bylo tam 96. Před vánocema se mně to ohřívalo jen na 60 stupňů, neměl jsem moc času, tak jsem nechal vyměnit jenom termostat na EGR, teď se mně to ohřívá na max. 79, tenhle týden nechám vyměnit i ten velkej termostat. Známej na E61 530d má s tím taky problémy, budeme to řešit společně. Ale on má před chladičem nějaký žaluzie, netuším, jak to funguje tam
Jinak, ten na vodní pumpu 1200 a ten na EGR 900, ceny s DPH, bez slevy v BMW
Jinak, ten na vodní pumpu 1200 a ten na EGR 900, ceny s DPH, bez slevy v BMW
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
dával jsem za oba 2tis..měl jsem lepší cenu přes švagra, kterej dělá díly.Pavel525 píše:Tak to je dobrý.
Prosím tě jak se může k tomu hlavnímu termostatu. Kolik jsi za ně dal a kde jsi je kupoval. Dík.
Ten hlavní je na blbým místě..já osobně jsem to neměnil, ale je to cca v levý přední části motoru. . dole..neumím to tak dobře popsat

Čau, předminulý týden jsem měnil na E61 530xd vodní pumpu. Snad si to ještě pamatuji. Elektrická sahara s větrákem ven, nejdřív musíš sundat horní koleno sání před EGRem. Smontovat dolní kryt motoru,vypustit chladící kapalinu, Povolit to plastové vodní potrubí, z chladiče EGRu sundat tu spodní hadičku, odsponkovat, povolit a pak při vyndavání termostatu ho podle potřeby opatrně odklonit (ne prachy). Pak sundat hadice z termostatu na vodním čerpadle a povolit termostat. Toť vše. Jestli jsem na něco zapoměl nebo jsem něco sundaval zbytečně tak to ještě doplňte. Nejsem žádný rychlík a ani se tím neživím, všechno před montáží pořádně očistím, a všechno kontroluji dvakrát Chladící kapaliny jsem musel doplnit asi 2dcl. Za 2,5 h bylo hotovo. U E39 530d je to skoro stejné. Nepíšu sundat řemen, kryty, povolit víčko expanzky atd.
Eks
Eks
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
No tak úplně stejný problémy jsou i benzínu. Tam na to palivo nemá naprosto žádný vliv. Nebo ty snad termostat v autě nemáš? Rozdíl bude možná v tom, že zatímco my s naftou to poznáme relativně rychle, protože je motor díky svojí účinosti se zbytkovým teplem dost nahraně, ty s benzínem to nepoznáš, nebo to nebude tak markantní.Thang píše:Tyhle problemy resite kazdou zimu? A co startovani? Jak to zde ctu, tak docela koukam... Premysleli jste nekdy o benzinu?:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 195
- Registrován: pon 30.01.2012 01:00
- Bydliště: Brno, Černá Voda (JE)
Stejný problém jsem měl u Mitsubishi L200 r.v. 2008. V zimě (cca od -5 C) se ohřívalo na provozní teplotu 30km
, ve městě se nikdy neohřálo na provozní teplotu netopilo a jezdil jsem, jako trubka v bundě a rukavicích. Pochopitelně jsem byl nakrklej, tak jsem jel do servisu, ať s tím něco udělají.
Nakonec jsem dostal nabídku na bufík.
Šlo o to, že motor má nízké odpadní teplo a tím se eliminují vady z přehřátí - hlavy a těsnění pod hlavou ve vedru nebo jízdě terénem, zkrátka při velké zátěži. Termostat otvíral, jak má, ale při jízdě po městě se nikdy motor na patřičnou teplotu neohřál, i když jsem na zkoušku jezdil 2 hodiny, jen tak. To bylo celkem věrohodné, předtím jsem měl L200 Magnum s klasickým 2.5TD a tam byl přehříváním u dálničného provozu (140km/h už bylo 4.000ot) nebo při zapadnutí a dlouhém hrabání problém. 

Nakonec jsem dostal nabídku na bufík.

