Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jak se Vám zahřívá 525d E61 r.v.v 2004 ???
Nevím jestli to je špatně, ale přijde mi, že se mi auto hodně dlouho zahřívá. Když ráno nastartuju a ujedu cca 10 - 15 km městem a to ještě před jízdou nechám auto cca 2 minuty na volnoběh, tak se zahřeje cca do půlky:( "čárky spadnou tak na 4 300 otáček..trvá hrozně dlouho než se auto zahřeje..někdy kvůli kratší cestě ani zahřát nedovedu...a to není dobře:(
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
koukni tady na foru, nedávno to tu někdo řešil..Afekt píše:Nevím jestli to je špatně, ale přijde mi, že se mi auto hodně dlouho zahřívá. Když ráno nastartuju a ujedu cca 10 - 15 km městem a to ještě před jízdou nechám auto cca 2 minuty na volnoběh, tak se zahřeje cca do půlky:( "čárky spadnou tak na 4 300 otáček..trvá hrozně dlouho než se auto zahřeje..někdy kvůli kratší cestě ani zahřát nedovedu...a to není dobře:(
jinak za mě, mám stejnou motorizaci jako ty.. teď v zimě auto začíná topit po ca. 3-5km, dle terénu.. po 10 km už je motor prakticky ohřátej.. mám ale webasto, takže se motor ohřívá podstatně rychleji než bez..
právě...přijde mi to divný, fakt se špatně ohřívá...pátrám pátrám, ale nemůžu to najít:(Jendix píše:koukni tady na foru, nedávno to tu někdo řešil..Afekt píše:Nevím jestli to je špatně, ale přijde mi, že se mi auto hodně dlouho zahřívá. Když ráno nastartuju a ujedu cca 10 - 15 km městem a to ještě před jízdou nechám auto cca 2 minuty na volnoběh, tak se zahřeje cca do půlky:( "čárky spadnou tak na 4 300 otáček..trvá hrozně dlouho než se auto zahřeje..někdy kvůli kratší cestě ani zahřát nedovedu...a to není dobře:(
jinak za mě, mám stejnou motorizaci jako ty.. teď v zimě auto začíná topit po ca. 3-5km, dle terénu.. po 10 km už je motor prakticky ohřátej.. mám ale webasto, takže se motor ohřívá podstatně rychleji než bez..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
tak jestli to nedělá jeden z termostatů.. koukni do fora.. třeba to tam někdo potom dořešil.. neni to dlouho co se tu o tom naposledy psalo..Afekt píše:právě...přijde mi to divný, fakt se špatně ohřívá...pátrám pátrám, ale nemůžu to najít:(Jendix píše:koukni tady na foru, nedávno to tu někdo řešil..Afekt píše:Nevím jestli to je špatně, ale přijde mi, že se mi auto hodně dlouho zahřívá. Když ráno nastartuju a ujedu cca 10 - 15 km městem a to ještě před jízdou nechám auto cca 2 minuty na volnoběh, tak se zahřeje cca do půlky:( "čárky spadnou tak na 4 300 otáček..trvá hrozně dlouho než se auto zahřeje..někdy kvůli kratší cestě ani zahřát nedovedu...a to není dobře:(
jinak za mě, mám stejnou motorizaci jako ty.. teď v zimě auto začíná topit po ca. 3-5km, dle terénu.. po 10 km už je motor prakticky ohřátej.. mám ale webasto, takže se motor ohřívá podstatně rychleji než bez..
je tam ešte termostat aj pre chladenie EGR, takže keď sa výmenou hlavného termostatu závada neodstráni tak treba skúsiť vymeniť aj ten
http://bmwfans.info/parts/catalog/E61/T ... n_cooling/
číslo 8
http://bmwfans.info/parts/catalog/E61/T ... n_cooling/
číslo 8
To je jasný že se to v zimě neohřeje po pár kilometrech na provozní teplotu. Mě se to neohřeje na provozku kolikrát ani po 50 km, když nepojedu kopce a nebudu to honit a to nejsem blázen abych motor honil když neni úplně ohřátej, nápor studenýho vzduchu to při jízdě holt uchladí. Vystříhni si za ledviny kartón a uvidíš jak se ti to pěkně ohřeje 

aby se motor nezahřál v zimě ani po 50km, tak to je podle mě kravina...od čeho jsou pak v autě termostaty????mari píše:To je jasný že se to v zimě neohřeje po pár kilometrech na provozní teplotu. Mě se to neohřeje na provozku kolikrát ani po 50 km, když nepojedu kopce a nebudu to honit a to nejsem blázen abych motor honil když neni úplně ohřátej, nápor studenýho vzduchu to při jízdě holt uchladí. Vystříhni si za ledviny kartón a uvidíš jak se ti to pěkně ohřeje
tys to takto řešil? vyfoť mi to...díky..taky to tam mám nějaké orošenéJendix píše:jen tak mimochodem.. č.1 mi prosakoval.. takže kdyby se někomu ztrácela voda.. je to potenciální místo důvodu... nechá se nahradit z e36 která tam chladič nemá, jen trubku..rooc píše:já to pocjopil podle nájresu že č1 je ten první termostata č8 ten druhý
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
jak vyfoť mi to..rooc píše:tys to takto řešil? vyfoť mi to...díky..taky to tam mám nějaké orošenéJendix píše:jen tak mimochodem.. č.1 mi prosakoval.. takže kdyby se někomu ztrácela voda.. je to potenciální místo důvodu... nechá se nahradit z e36 která tam chladič nemá, jen trubku..rooc píše:já to pocjopil podle nájresu že č1 je ten první termostata č8 ten druhý


ale rozhodně nebyl důvod neohřátý motor, čistě náhodou se na to přišlo při hrabání v motoru..
jinak si myslim taky, že pokud se auto neohřeje za 50km, není něco v pořáku.. priorita motoru je v první řadě zahřát motor.. pak teprve pouště teplo do chladiče a výměníku pro vytápění interieru..
u mě se motor ohřívá společně s webastem, který nakonec i vypne.. auto topí normálě.. jasně že je znát, když je někde na dálnici nějakej delší sjezd a jede se pár km z kopce, že to přestane malinko topit..
teplota motoru sedí podle ukazatele na stejné hodnotě jako v létě..
Jendix "priorita motoru je v první řadě zahřát motor.. pak teprve pouště teplo do chladiče a výměníku pro vytápění interieru.." Tim si myslel že ti jako auto topí až když je úplně ohřátý jo? Auto přece topí podle teploty motoru ne? Mě to topí po pár minutách, samozřejmě ne naplno když neni naplno ohřátej motor, ale slušně.
Když jedu v mrazu konstantně 90-100 tak se mi prostě motor na 2 čárky pod 4500 ot/min neohřeje ani za 50 km a vůbec to neznamená že je něco v nepořádku (bude to kolem hranice 4500 ale prostě ne úplně), nápor studenýho vzduchu motor uchladí a navíc logicky v zimě v autě topim takže se zbavuju dalšího tepla. Jinak se samozřejmě auto zahřívá normálně. Takže si myslim že tady měníte termostaty zbytečně.
Když jedu v mrazu konstantně 90-100 tak se mi prostě motor na 2 čárky pod 4500 ot/min neohřeje ani za 50 km a vůbec to neznamená že je něco v nepořádku (bude to kolem hranice 4500 ale prostě ne úplně), nápor studenýho vzduchu motor uchladí a navíc logicky v zimě v autě topim takže se zbavuju dalšího tepla. Jinak se samozřejmě auto zahřívá normálně. Takže si myslim že tady měníte termostaty zbytečně.