Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Má smysl shánět(kupovat) použitý kompresor na měchyE61 2004?
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
já si naopak myslím že použitý je v pohodě .. je to věc která se moc nekazí, proto bych se nebál staršího. Chyba bývá v úniku vzduchu vedením (těmi plastovými pojistkami u měchů, které rády praskají a pak to uchází).




Huska píše:já si naopak myslím že použitý je v pohodě .. je to věc která se moc nekazí, proto bych se nebál staršího. Chyba bývá v úniku vzduchu vedením (těmi plastovými pojistkami u měchů, které rády praskají a pak to uchází).
jestli dobře rozumím, tak se nedá vyměnit jen samotný kompresor?? Myslel jsem že jo... Nebo? Navíc by mě zajímalo, jakej kompresor shánět zjistil jsem že jich je víc "AMK , wabaco atd

Me to taky hazelo chybu furt jsem pod tim lezl a nemohl na nic prijit pak jsem dotahl asi 3 sroubky pres ktere je vedenej ten vzduch sli skoro o celou otocku a ejhle je po problemu taky mi nekdo poradil ze je dobre natahnout privod vzduchu do kufru proste ro provrtat a nechat to v kufru prej tim zivotnost kompresoru samotneho 5x prodlouzis a dat tam filt jako je treba na ctyrkolku az bude cas udelam i pro svuj klid toto. Navic jsem jeste znovu vystlal takovym molitanem tu puvodni vanicku co ma ochranit ten kompresor pred bordelem
Huska píše:já si naopak myslím že použitý je v pohodě .. je to věc která se moc nekazí
to jsi psal po 5tym pivku, ne? ten kompresor prave odchazi casto, saje bordel z podbehu porezni hadici, reseni je jak pise kolega nade mnou-sani z kufru a novou hadici+vycistit to kde je kompresor (kila hliny a bordelu)
“Ability is what you're capable of doing.”
zvednout za PZ bod, dole tusim par sroubku na spodnim deklu kompresoru (je cca mezi kolem a rohem narazniku) a sundat podbeh, pak je videt kompresor i cela hadice...
jestli jde opravit uz vymletej kompresor netusim (rozebrat a podivat, za to nic nedas, pokud to jde)... z vrakace leda zkusit s nim nafoukat pneu, kolik da tlaku (ko vypada ze fouka, ale nenatlaci nic extra tlak-kolik ma mit presne zdravej nevim)
jestli jde opravit uz vymletej kompresor netusim (rozebrat a podivat, za to nic nedas, pokud to jde)... z vrakace leda zkusit s nim nafoukat pneu, kolik da tlaku (ko vypada ze fouka, ale nenatlaci nic extra tlak-kolik ma mit presne zdravej nevim)
“Ability is what you're capable of doing.”
Já nechápu co řešíte??? Starý kompresor z vrakáče ve trošku slušném stavu /pouze vizuelně/ stojí cca 7000,- a nový se zárukou z Německa 10 000,-...... Tak tomu trochu nerozumím proč mu radíte, že má koupit starej a navíc, že to je věc, která neodchází....možná na LCI, ale do roku 06 je to velmi problémový díl.....záleží samozřejmě kus od kusu, ale dát 7000,- a doufat to mi přijde moc velký přepich.... Pokud máš jistotu, že kompresor sice jde, ale netlačí jak má tak ku nový a máš klid !!!
rooc píše:Me to taky hazelo chybu furt jsem pod tim lezl a nemohl na nic prijit pak jsem dotahl asi 3 sroubky pres ktere je vedenej ten vzduch sli skoro o celou otocku a ejhle je po problemu taky mi nekdo poradil ze je dobre natahnout privod vzduchu do kufru proste ro provrtat a nechat to v kufru prej tim zivotnost kompresoru samotneho 5x prodlouzis a dat tam filt jako je treba na ctyrkolku az bude cas udelam i pro svuj klid toto. Navic jsem jeste znovu vystlal takovym molitanem tu puvodni vanicku co ma ochranit ten kompresor pred bordelem
taky jsem ho už jednou koumal, ale kvůli uhnilejm drátkům na patici..kvůli tomu mi neběžěl vůbec, ted už aspon běží, ale občas hodí chybu...
Jaký přesně šroubky jsi dotahoval??popiš mi to prosím podrobněji

Hanz píše:zvednout za PZ bod, dole tusim par sroubku na spodnim deklu kompresoru (je cca mezi kolem a rohem narazniku) a sundat podbeh, pak je videt kompresor i cela hadice...
jestli jde opravit uz vymletej kompresor netusim (rozebrat a podivat, za to nic nedas, pokud to jde)... z vrakace leda zkusit s nim nafoukat pneu, kolik da tlaku (ko vypada ze fouka, ale nenatlaci nic extra tlak-kolik ma mit presne zdravej nevim)
co jsem se dočetl na DE stránkách, tak správný tlak má být 17 bar ...
Nechce se mi kupovat novej...na autě mám 260tis najeto..chci ho nějak jen pošolichat a dojezdit co to půjde... "pokud to tedy nějak půjde"

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Hanz píše:Huska píše:já si naopak myslím že použitý je v pohodě .. je to věc která se moc nekazí
to jsi psal po 5tym pivku, ne? ten kompresor prave odchazi casto, saje bordel z podbehu porezni hadici, reseni je jak pise kolega nade mnou-sani z kufru a novou hadici+vycistit to kde je kompresor (kila hliny a bordelu)
neznám nikoho komu by se pokazil samotný kompresor .. vždy byl problém jinde. .. i třeba v tom sání nebo u měchů. samozřejmě pokud někomu svítí kontrola a dál jezdí s přicpaným sáním tak ho dřív nebo později spálí, ale osobně bych klidně koupil použitý (samozřejmě ne za cenu jak je tu psáno výše .. pokud stojí nový 10 tak 7 za starý je moc, ale myslím že ceny budou nižší) ... to byla prvotní otázka a za odpovdí si stojím




zdravim pani,
ak by ste niekto chceli, viem zrepasovat ten kompresor v cene cca 250-280 Euro. ( v zavislosti od toho co vsetko tam bude posrane, ale to sa zisti az ked sa rozobere). Extrem je ked uz aj zhori motorcek, vtedy to vychadza drahsie, ale stale lacnejsie ako novy (min o tretinu a viac)
Zaruka je 6 mesiacov, ale pod podmienkou, ze sa kompletne vymenia hadicky nasavania vzduch + filter. Origo filter v BMW stoji aj s kusom hadicky cca 35euro. Zvysny kusok hadicky stoji 85euro!!! , co je blbost kupovat. Treba kupit palivovu s rovnakym vnutornym priemerom a ta vydrzi dlhsie a je takmer zafacku.(1.5Euro meter!!)
Pisem z osobnej skusenosti, tiez beham na repasovanom.
Rocniky okolo 2004 ak maju problemy s podvozkom (kompresorom), tak na 99% je jedna z tych dvoch spomenutych hadiciek KO (derava uplne nasracky) alebo ten filter je tiez KO (neplni svoju ulohu, prepusta prach a spinu)
Ked spravite tieto kroky a preventivne raz za 1-2 roky to skontrolujete, tak ten kompresor sa uz viac neposerie. (je tak na 15min roboty, da sa to pozriet aj bez zdihaku na zemi, kryt drzi na 4x plastova matica 10 a 3x srob
Tak ak niekto by mal zaujem, staci poslat sz a mozeme sa dohodnut.
ak by ste niekto chceli, viem zrepasovat ten kompresor v cene cca 250-280 Euro. ( v zavislosti od toho co vsetko tam bude posrane, ale to sa zisti az ked sa rozobere). Extrem je ked uz aj zhori motorcek, vtedy to vychadza drahsie, ale stale lacnejsie ako novy (min o tretinu a viac)
Zaruka je 6 mesiacov, ale pod podmienkou, ze sa kompletne vymenia hadicky nasavania vzduch + filter. Origo filter v BMW stoji aj s kusom hadicky cca 35euro. Zvysny kusok hadicky stoji 85euro!!! , co je blbost kupovat. Treba kupit palivovu s rovnakym vnutornym priemerom a ta vydrzi dlhsie a je takmer zafacku.(1.5Euro meter!!)
Pisem z osobnej skusenosti, tiez beham na repasovanom.
Rocniky okolo 2004 ak maju problemy s podvozkom (kompresorom), tak na 99% je jedna z tych dvoch spomenutych hadiciek KO (derava uplne nasracky) alebo ten filter je tiez KO (neplni svoju ulohu, prepusta prach a spinu)
Ked spravite tieto kroky a preventivne raz za 1-2 roky to skontrolujete, tak ten kompresor sa uz viac neposerie. (je tak na 15min roboty, da sa to pozriet aj bez zdihaku na zemi, kryt drzi na 4x plastova matica 10 a 3x srob

Tak ak niekto by mal zaujem, staci poslat sz a mozeme sa dohodnut.
eEDOo píše:zdravim pani,
ak by ste niekto chceli, viem zrepasovat ten kompresor v cene cca 250-280 Euro. ( v zavislosti od toho co vsetko tam bude posrane, ale to sa zisti az ked sa rozobere). Extrem je ked uz aj zhori motorcek, vtedy to vychadza drahsie, ale stale lacnejsie ako novy (min o tretinu a viac)
Zaruka je 6 mesiacov, ale pod podmienkou, ze sa kompletne vymenia hadicky nasavania vzduch + filter. Origo filter v BMW stoji aj s kusom hadicky cca 35euro. Zvysny kusok hadicky stoji 85euro!!! , co je blbost kupovat. Treba kupit palivovu s rovnakym vnutornym priemerom a ta vydrzi dlhsie a je takmer zafacku.(1.5Euro meter!!)
Pisem z osobnej skusenosti, tiez beham na repasovanom.
Rocniky okolo 2004 ak maju problemy s podvozkom (kompresorom), tak na 99% je jedna z tych dvoch spomenutych hadiciek KO (derava uplne nasracky) alebo ten filter je tiez KO (neplni svoju ulohu, prepusta prach a spinu)
Ked spravite tieto kroky a preventivne raz za 1-2 roky to skontrolujete, tak ten kompresor sa uz viac neposerie. (je tak na 15min roboty, da sa to pozriet aj bez zdihaku na zemi, kryt drzi na 4x plastova matica 10 a 3x srob
Tak ak niekto by mal zaujem, staci poslat sz a mozeme sa dohodnut.
to je fajn, ale 250 - 280 eur je celkem dost ! V polsku se za to dají sehnat dva kompresory použité
