Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 - Startuje jak se mu zachce...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
Cau chlapi!
mam problem s e39 520i r.v. 1996. Tak by me zajimalo jestli nekdo z vas neresil stejnou vec... Jedna se o tohle: V pondel jsem s autem cele dopoledne normalne jezdil, pak do nej sednu, otocim klicem a nic. Rikam si, ok to je baterka, zavolam tedy kamose s A6 V8 co tam ma baterku 100Ah, privezl startovaci kabely (zadny sunty cca 2 cm v prumeru), auto napojime a ono nic. V Audi budik napeti ukazoval ze by napeti melo jit do druheho auta, kabely jiskrily ale Bmw nic nedelalo. Akorat se v nem rozsvecovaly a zhasinaly kontrolky. Protoze jsem neslysel starter, rikam si je to jasny, je v pr... starter. Auto jsem tedy nastartoval rozjetim z kopce - chytlo, bezelo, vsechno ok. Domluvil jsem si servis ted na patek s tim ze mam v riti starter. Az potud je vse jasne, ale dnes do auta sednu ze si to jen tak vyzkousim co bude delat, nastartuju a auto chytlo a bezi uplne normalne, takze ho zhasnu, chci nastartovat znova a kdyz to udelam tak auto sice naskoci ale zacne se trast, pridam plyn a auto chcipne. Tohle udela jeste jednou a kdyz zkousim startovat poctvrte uz nestartuje vubec, neslysim tocit starter, sviti kontrolky a jedine co slysim jsou zvuky jako kdybych necim skrabal na plech jakoby od motoru...
Baterka by mela byt ok (i kdyby byla vybita auto by jsme nastartovali pres kabely), paliva je v nadrzi cca 15 litru - ukazatel by mel fungovat dobre, kontroloval jsem i pojistky...
Proste to nechapu, nevite nekdo co by s tim mohlo byt?
Diky za rady!
mam problem s e39 520i r.v. 1996. Tak by me zajimalo jestli nekdo z vas neresil stejnou vec... Jedna se o tohle: V pondel jsem s autem cele dopoledne normalne jezdil, pak do nej sednu, otocim klicem a nic. Rikam si, ok to je baterka, zavolam tedy kamose s A6 V8 co tam ma baterku 100Ah, privezl startovaci kabely (zadny sunty cca 2 cm v prumeru), auto napojime a ono nic. V Audi budik napeti ukazoval ze by napeti melo jit do druheho auta, kabely jiskrily ale Bmw nic nedelalo. Akorat se v nem rozsvecovaly a zhasinaly kontrolky. Protoze jsem neslysel starter, rikam si je to jasny, je v pr... starter. Auto jsem tedy nastartoval rozjetim z kopce - chytlo, bezelo, vsechno ok. Domluvil jsem si servis ted na patek s tim ze mam v riti starter. Az potud je vse jasne, ale dnes do auta sednu ze si to jen tak vyzkousim co bude delat, nastartuju a auto chytlo a bezi uplne normalne, takze ho zhasnu, chci nastartovat znova a kdyz to udelam tak auto sice naskoci ale zacne se trast, pridam plyn a auto chcipne. Tohle udela jeste jednou a kdyz zkousim startovat poctvrte uz nestartuje vubec, neslysim tocit starter, sviti kontrolky a jedine co slysim jsou zvuky jako kdybych necim skrabal na plech jakoby od motoru...
Baterka by mela byt ok (i kdyby byla vybita auto by jsme nastartovali pres kabely), paliva je v nadrzi cca 15 litru - ukazatel by mel fungovat dobre, kontroloval jsem i pojistky...
Proste to nechapu, nevite nekdo co by s tim mohlo byt?
Diky za rady!
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
mě by napadlo čidlo na klice.
a k tomu jak ti to chcíplo počti tady:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 44#1073544
a k tomu jak ti to chcíplo počti tady:
http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... 44#1073544
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
Diky za tip, zitra s tim jedu do servisu, myslel jsem jestli neco nekoho nenapadne na co bych se podival prednostne... Ja prave takovy zavady nemam vubec rad kdyz se nevi co je spatne a zaroven by to mohlo byt xx veci. Nejlepsi je, kdyz je predem jasny co je spatne a to se opravi nebo vymeni a je hotovo.
jinak v tom odkazu na diskusi pisete, ze se rozsvitila kontrolka motoru coz me ne, ale zase je pravda ze mozna tema startama naprazdno jsem auto "zblbnul" a musim to projet... Teda doufam ze to nakopnu a nebude chcipat, nerad bych to auto projel do servisu na odtahovace...

jinak v tom odkazu na diskusi pisete, ze se rozsvitila kontrolka motoru coz me ne, ale zase je pravda ze mozna tema startama naprazdno jsem auto "zblbnul" a musim to projet... Teda doufam ze to nakopnu a nebude chcipat, nerad bych to auto projel do servisu na odtahovace...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Já to nevim přesně, ale asi na pravý straně (spolujezdce), mezi motorem a nosníkem, nevim to opravdu přesně protože máš jinej motor než já ale každopádně když vlezeš pod auto a odkrytuješ to tak ho určitě najdeš, možná je vidět i ze shora.
Jestli je s tímhle někdo zkušenější tak ať mne opraví.
Jestli je s tímhle někdo zkušenější tak ať mne opraví.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
ok ok, jak jsem psal pojedu s tim zitra za svym servisakem, takze ten by mel vedet kde presne kostra je, me jde hlavne o nejaky napady co vsechno by to mohlo delat a na co se predne zamerit. Blby je, ze on v dilne nema diagnostiku, takze to tam ani nemuzeme napichnout kdyby jsme furt nevedeli co a jak...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
Prave ze ta baterka je zanovni, takze na ni bych moc nesazel (ackoliv bych byl rad a bylo by to jedna z levnejsich a rychlejsich vyresni tohoto problemu...) Zitra to asi budu resit v poradi : baterka, ukostreni, starter eventuelne vyndani starteru a kdyby furt nic tak cidla, vaha vzduchu a podobny srandicky... Doufam ze to bude nejaka z tech prvnich veci, ackoliv jsem slysel ze vyndat z e39 starter je pekna j.e.b.a.c.k.a.
Divny je, ze tohle prislo zcela znenadani, pred tim to auto fungovalo naprosto normalne (zadny spatny dlouhy starty, cukani motoru apod.), takze se nejedna o nejakou zanedbanou udrzbu.

Divny je, ze tohle prislo zcela znenadani, pred tim to auto fungovalo naprosto normalne (zadny spatny dlouhy starty, cukani motoru apod.), takze se nejedna o nejakou zanedbanou udrzbu.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
Takze pokracovani...
Rano jsem do auta sedl, prozirave jsem stal v kopci tak jsem ho z nej pustil, auto chytlo ale hned chciplo, a protoze jsem stal v prudkem kopci tak jsem to udelal jeste jednou a zase auto chciplo. Takze jsem doplachtil do krizovatky, a pri sve nebetycne blbosti jsem pustil ctyri varovny, auto zamknul a sel shanet odtah. Domluvil jsem se s kamaradem ze pro to prijede a odveze primo k nemu do servisu, takze jsem se vratil do auta a vidim ze blikacky neblikaji, rikam ok takze jsem si jeste k tomu vsemu vybil baterku. Chci auto otevrit klicem - nic, zamek u kufru nefunkci a zatuhlej, taham za kliky, chci otevrit kapotu pres ledvinky (pripojit kabely a odemknout) a vsechno k hovnu. Vyzkousim vsechny ctyri klice a kdyz uz okolo toho behame dva ctvrt hodiny a auto se porad tvari jako nedobytna pevnost, prasknou mi nervy a vysledek vidite na obrazku...
Takze auto je na odtahovce do servisu a jsem zvedavej co s nim nakonec bude...
Rano jsem do auta sedl, prozirave jsem stal v kopci tak jsem ho z nej pustil, auto chytlo ale hned chciplo, a protoze jsem stal v prudkem kopci tak jsem to udelal jeste jednou a zase auto chciplo. Takze jsem doplachtil do krizovatky, a pri sve nebetycne blbosti jsem pustil ctyri varovny, auto zamknul a sel shanet odtah. Domluvil jsem se s kamaradem ze pro to prijede a odveze primo k nemu do servisu, takze jsem se vratil do auta a vidim ze blikacky neblikaji, rikam ok takze jsem si jeste k tomu vsemu vybil baterku. Chci auto otevrit klicem - nic, zamek u kufru nefunkci a zatuhlej, taham za kliky, chci otevrit kapotu pres ledvinky (pripojit kabely a odemknout) a vsechno k hovnu. Vyzkousim vsechny ctyri klice a kdyz uz okolo toho behame dva ctvrt hodiny a auto se porad tvari jako nedobytna pevnost, prasknou mi nervy a vysledek vidite na obrazku...

Takze auto je na odtahovce do servisu a jsem zvedavej co s nim nakonec bude...
- Přílohy
-
- 060120121133.jpg (59.05 KiB) Zobrazeno 123 x
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
Vubec nechapu, bylo mi receno ze u starsich Bmw lze mechanicky otevrit dvere kdyz zatahnu za kliku odemknu klicem, ale tady to neodemklo zadnym zpusobem. Jestli to nebylo tim, jak jsem auto zamknul na central a mezitim se vybila baterka a pak se to nejak "kouslo". Presne tohle se mi stalo na moji T613 s alarmem Magicar, jenze tam bylo stesti ze byla otevrena zadni kapota (u T613 se zamyka separatnim klicem) - k motoru, takze jsem to pripojil na baterii a odemknul. Ale tady ani tuk.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
ano normalne by to jit melo. je to mechanicke otevreni tech dveri. akorat se za ten klicek musi malicko vic vzit a otocit o 90`. vyjede ti jen cudlik a jsi tam. problem je, kdyz zamek neni.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 273
- Registrován: ned 26.10.2003 00:00
- Bydliště: Žďár n.S. a v 528iT
- Kontaktovat uživatele:
tím bylo myšleno, že některý předchozí majitel zámek z bezpečnostních důvodů, třeba vymontoval, upravil, zaslepil. Třeba ho nšjaká fetka poladila šroubovákem a už se to vnitřně neupravovalo a zámek je taky nefunkční.
Když mi ukradnou klíč, tak si nechám ho vymazat z imobilizéru a už se s ním nenastartuje, ale tím klíčem se dá pořád auto odemčít a vykrást. Tak se zaslepí nebo znefunkční zámek, pro pocit většího bezpečí a jistoty
Ale klíčem by to mělo jít bez baterky otevřít, záleží na stavu toho zámku u řidiče, jestli to vůbec někdo někdy použil to mechanické otvírání, může to být kdovíjak zatuhlé. Já to zkoušel bez baterky u touringu a šlo to úplně normálně odemčít klíčem. Žádný tahání za kliku nebo větší síla. Ale zas otočit víc než když to otevírá mikrospínač serva to stačí jen pootočit sotva 30° a hned je auto otevřeno, takhle se musí otočit klíč tak o půlku otočky co si pamatuju.
P.S: ta baterka se mi stejně nelíbí i když je nová, to nevydržela blikat ani hodinu ?
Když mi ukradnou klíč, tak si nechám ho vymazat z imobilizéru a už se s ním nenastartuje, ale tím klíčem se dá pořád auto odemčít a vykrást. Tak se zaslepí nebo znefunkční zámek, pro pocit většího bezpečí a jistoty

Ale klíčem by to mělo jít bez baterky otevřít, záleží na stavu toho zámku u řidiče, jestli to vůbec někdo někdy použil to mechanické otvírání, může to být kdovíjak zatuhlé. Já to zkoušel bez baterky u touringu a šlo to úplně normálně odemčít klíčem. Žádný tahání za kliku nebo větší síla. Ale zas otočit víc než když to otevírá mikrospínač serva to stačí jen pootočit sotva 30° a hned je auto otevřeno, takhle se musí otočit klíč tak o půlku otočky co si pamatuju.
P.S: ta baterka se mi stejně nelíbí i když je nová, to nevydržela blikat ani hodinu ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 38
- Registrován: čtv 11.03.2010 01:00
Ja jsem jeste zapomnel dodat dost podstatnou vec, ze v tomhle aute neni dalkovy ovladani centralu, takze to auto se MUSI odemykat klicem u ridice nebo spolujezdce. Takze tyhle dva zamky normalne funguji.
Co se tyka baterky, asi sem ji vypraskal za ten tyden co jsem auto zkousel vsemozne startovat a zhasinat. Jezdil jsem s druhym autem, takze tohle stalo nez jsem si na nej udelal cas...
Co se tyka baterky, asi sem ji vypraskal za ten tyden co jsem auto zkousel vsemozne startovat a zhasinat. Jezdil jsem s druhym autem, takze tohle stalo nez jsem si na nej udelal cas...