Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
problem řazení e39 manual
jjj,mě jde 4 taky blbě-přisuzuju to odcházející dvouhmotě..Zvláštní je že za studena jde normálně-jak se to ale ohřeje tak jde špatně,ne přes zuby ale tuze těžce
Možná výr.vada převodovek
Předtím jsem měl 36 a tam jsem zas na studené skříni hledal 3 a 5
což je ale velmi častej zádrhel..Vyměním olej ve skříni a uvidím jestli se to nezlepší-myslím tam bude ale nějakej zádrhel..jinak všechny kvalty krom 4 jdou normálně-možná ještě jednička někdy hůř..jestli to rozluštíš tak dej vědět 




Ahoj, já řeším podobný problém u 525TDS, když je auto studené, tak jde hodně těžko přetlačit řadící páku do strany na pětku, zařadit pak jde normálně v pohodě, jen se zase po vyřazení řadící páka nevrátí zpět do výchozí středové pozice???
Tak kdyby jste někdo měl nějakou zkušenost a věděl co s tím, budu moc vděčný.
Radek
Tak kdyby jste někdo měl nějakou zkušenost a věděl co s tím, budu moc vděčný.
Radek
Chzba bude pravdepodobne ve pridrenem cepu aretace. Na prave strane prevodovku (po smeru jizdy) jsou v horni casti 3 zelený zatky zajistene segerovkou. Pod nimi je pruzina, ktera drzi paku ve stredove poloze. Jedna je na 1 a 2 stupen, druha na 5 stupen a treti na zpatecku. Protoze to je v nejvzssim miste prevodovky, jsou spatne mazane a casem se zacnou pridirat. Vetsinou to zacne delat ze po zarazeni zpatecky, paka yustane v pravo a 3 se musi hledat. Ja osobne už jsem to resil 2x 528i , 5300d , ale ma to tak i tds a dalsi... Doporucuji obednat krytku pruziny novou, protoze slouzi jako tesnenia vetsinou se ji nepodari bez púoskozeni vyloupnout. Po te jen vycistit, at aretacni valecek chidi volne a slozit. (zatka - objednaci cislo 23311224825)