no pak shodis prevodovku, to je u E34 M50 docela pohoda, chce to tak 2-3 dlouhy prodlouzeni na velkou golu a E vorechy, jmenovite E10 na ty maly zmrdy, E12 na starter a E14 na srouby, co fakt drzej prevodovku. pokud si to nikdy nedelal, tak si vem pomocnika (muze bejt uplne blbej, to je jedno) a vyhrad si na klidny sundani prevodovky tak den. jo a je potreba povolit most prevodovky, pak trochu vyheverovat vzadu prevodovku, povolit prostredni silace, dat nakej spalicek mezi motor a zadni napravnici, spustit motor na ten spalicek. protoze jinak, jinak by to neslo soudruhu.
takhle vypada samostavitelna spojka:
http://www.luk.de/content.luk.de/en/pro ... C2_new.jsp
pokud si ji koupil, tak trochu pohledej na netu, najdes postup.
jinak hardyna zustava na kardanu, staci sundat katy, na vejfuk si kup novy srouby a tesneni a matice na svody. taky bejva solidni omrd povolit matice na svodech, idealni je horkej klic. (autogen) pokud pujdes cestou sundani vejfuku komplet, tak zase patrne urves zadni drzaky u koncovyho tlumice. sroub staci uriznout flexou a vymlatit zbytek, nahradit sroubem a matici.
je to trochu zmateny, ale nakonec to nak poskladas. v pripade nutnosti se ptej dal.