Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E39 M5 výměna spojky...(dotaz)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#1 Příspěvek od DestinyE34 »

Chystám se na výměnu spojkového ložiska a možná i spojky samotné u trošku jiného modelu BMW a to E34 525i :D
na youtube jsem narazil na tohle poučné video s M5. Zajímalo by mě,jak přesně se jmenuje a používá ten stahovák co nejspíš centruje lamelu...uvidíte ho ve videu 4:10 Díky

(nemám členství a tak jsem příspěvek vložil sem,myslím,že svým způsobem sem patří)

http://www.youtube.com/watch?v=qIf5nbjFFJI
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#2 Příspěvek od pragdejf »

jakou spojku mas? samostavitelnou nebo normal? vcera sem to delal (do pulnoci) a samostavitelna se dost branila. nakonec sem nahodil spojku z dvoulitra a jezdim.
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#3 Příspěvek od DestinyE34 »

To nevím,je to rok 91" ...jak to poznám,podle štítku převodovky asi ne,že...
Klidně se rozepiš,nebo i do SZ...na BMW jsem spojku nedělal a neživím se tím....takže každá rada/návod se hodí. Sundám výfuk u svodů..půlku kardanu a pak je nějaký zádrhel?
Soptiiik
Registrovaný
Příspěvky: 285
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Klubové ID: 2331

#4 Příspěvek od Soptiiik »

Měl bys tam mít klasický přítlačák takže žádný stahovák nepotřebuješ...
pragdejf
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: ned 19.04.2009 00:00
Bydliště: praha

#5 Příspěvek od pragdejf »

no pak shodis prevodovku, to je u E34 M50 docela pohoda, chce to tak 2-3 dlouhy prodlouzeni na velkou golu a E vorechy, jmenovite E10 na ty maly zmrdy, E12 na starter a E14 na srouby, co fakt drzej prevodovku. pokud si to nikdy nedelal, tak si vem pomocnika (muze bejt uplne blbej, to je jedno) a vyhrad si na klidny sundani prevodovky tak den. jo a je potreba povolit most prevodovky, pak trochu vyheverovat vzadu prevodovku, povolit prostredni silace, dat nakej spalicek mezi motor a zadni napravnici, spustit motor na ten spalicek. protoze jinak, jinak by to neslo soudruhu.

takhle vypada samostavitelna spojka:
http://www.luk.de/content.luk.de/en/pro ... C2_new.jsp

pokud si ji koupil, tak trochu pohledej na netu, najdes postup.


jinak hardyna zustava na kardanu, staci sundat katy, na vejfuk si kup novy srouby a tesneni a matice na svody. taky bejva solidni omrd povolit matice na svodech, idealni je horkej klic. (autogen) pokud pujdes cestou sundani vejfuku komplet, tak zase patrne urves zadni drzaky u koncovyho tlumice. sroub staci uriznout flexou a vymlatit zbytek, nahradit sroubem a matici.

je to trochu zmateny, ale nakonec to nak poskladas. v pripade nutnosti se ptej dal.
DestinyE34
Registrovaný
Příspěvky: 278
Registrován: úte 06.10.2009 00:00

#6 Příspěvek od DestinyE34 »

Dobrý dobrý...díky

(muze bejt uplne blbej, to je jedno) :lol: :lol: :lol:
Odpovědět