Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Automat E60 nouzový režim
Tak mám pár nových poznatků...Dnes jsem vyjel a auto se chovalo uplně v normálu,ujel jsem cca 80 km.Na okruhu v Práglu jsem dojížděl kolonu.Zastavil jsem,pocítil jsem jemné zavibrování a vyskočila na mě chyba stability
Čekal jsem kdy to hned vyhodí chybu na převodovku jako včera ale nic.Bylo to určitě tím že jsem jel cca10 km/h,Včera jsem nechal volič v D,ale dnes jsem ho přehodil do manuálu a ono to jde jak víno,pouze svítila chyba stability.Po vypnutí klíčku a zpětném nahození vše O.K.Bude v tom zakopaný pes,jsem zvědav jestli někdo na něco příjde.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 102
- Registrován: úte 19.02.2008 01:00
- Bydliště: Holice / Pardubice / Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tuším že při tom dobržďování do křižovatek se to tu řešilo a v mnoha případech to bylo zpožděné nebo špatně fungující odemykání hydroměniče při řazení nižších rychlostí (zejména jednička a dvojka) - že by bylo možné že by to neodemknul a třeba protočil jedno zadní kolo a kvůli tomu se rozsvítila stabilizace?
Na svojí 330d jsem automat dělal. Projel jsem dost servisů a pročetl snad veškeré info na webu - od e60ek by se snad ty převodovky sypat neměly, pokud se o ně staráš. V drtivé většině případů odejde měnič (repase okolo 8-9tis v Kojetíně), pokud to ale necháš dlouho, může Ti měnič oddělat převodovku (stalo se to mně a znám další 2 lidi s e60kama, oboje 3.0d).
Na svojí 330d jsem automat dělal. Projel jsem dost servisů a pročetl snad veškeré info na webu - od e60ek by se snad ty převodovky sypat neměly, pokud se o ně staráš. V drtivé většině případů odejde měnič (repase okolo 8-9tis v Kojetíně), pokud to ale necháš dlouho, může Ti měnič oddělat převodovku (stalo se to mně a znám další 2 lidi s e60kama, oboje 3.0d).
Čau Hoši....Tak dnes jsem byl na diagnostice protože už jsem to nevydržel a potřeboval jsem vědět závěr a můžu si oddychnout.Převodovka je v cajku a asi neuvěříte co to způsobuje,je to sporadická chyba dobíjení(občas začne přebíjet a hází chyby do ABS atd.)Ale altík to nedělá je řízen přes jednotku motoru a relé žhavení a dělá to právě to relé.Před rokem jsem ho měnil ale měl jsem smůlu že jsem ještě narazil na starý typ relé,dnes už jsou pouze nové typy.Příští týden jedu na výměnu relé,reset+adaptace převodovky a kompletní nový soft.Cena předběžně 5000 kč za vše.Byl jsem dnes hodně překvapenej jak se o mě staral servis.
Mattony5 píše:Čau Hoši....Tak dnes jsem byl na diagnostice protože už jsem to nevydržel a potřeboval jsem vědět závěr a můžu si oddychnout.Převodovka je v cajku a asi neuvěříte co to způsobuje,je to sporadická chyba dobíjení(občas začne přebíjet a hází chyby do ABS atd.)Ale altík to nedělá je řízen přes jednotku motoru a relé žhavení a dělá to právě to relé.Před rokem jsem ho měnil ale měl jsem smůlu že jsem ještě narazil na starý typ relé,dnes už jsou pouze nové typy.Příští týden jedu na výměnu relé,reset+adaptace převodovky a kompletní nový soft.Cena předběžně 5000 kč za vše.Byl jsem dnes hodně překvapenej jak se o mě staral servis.
Klasicke problemy E60 - zavady na energetickej zbernici BSD.
RIesil som to tiez uz davnejsie a mne to robilo dokonca to, ze zhasinal motor pocas chodu (na volnobehu). Jednoducho motor sa vypol a bolo ho treba nastartovat odznovu. Tak isto to raz za cas hadzalo chybu GENERATOR FAULT (porucha alternatora) ale nic s nim nebolo. Problem bol vadny IBS (intelligent battery sensor) ktory robil celu tuto habaduru......
No a samozrejme odpalilo to aj RJ zhavenia (nie je tam rele ale riadiaca jednotka). Tak isto casta zavada u E60.
Takze tu RJ zhavenia musis vymenit, stoji okolo 170eur tusim, ale ked budes na diagnostike, tak sa presvedc ze to nehlasi iny problem na BSD ako napriklad ten IBS popisovany vyssie. Ak je v riti, urcite ho vymen, lebo to bude robit stale problemy......
To by mě taky zajímalo, ale v TISu se o kódování nic nepíše, takže zřejmě vyměnit kus za kus
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Vlasta píše:To by mě taky zajímalo, ale v TISu se o kódování nic nepíše, takže zřejmě vyměnit kus za kus
OK, co by se na tom v podstatě mělo kódovat.
Jinak tuším správně, že je umístěná na levé straně na bloku motoru ?
Přes všechny ty trubky od vody a hadičky od nafty a podtlaků, není ani vidět.
Jestli tam opravdu je, tak vyměnit jí asi nění jen tak. To je vypustist vodu, sudnat všechny ty trubky, to znamená nejprve sání a tak.
Opravdu je tam ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
U jak kterýho motoru:
Buď: http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/ ... E_0009.htm
Nebo: http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/EO_N47_0011.htm
Kodovat se po výměně nemusí
Buď: http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/ ... E_0009.htm
Nebo: http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/EO_N47_0011.htm
Kodovat se po výměně nemusí

Miguel píše:U jak kterýho motoru:
Buď: http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/ ... E_0009.htm
Nebo: http://wds.spaghetticoder.org/en/zinfo/EO_N47_0011.htm
Kodovat se po výměně nemusí
Díky.
Mám E61 525d M57N, takže pokud to správně chápu, tak je to ta první varianta. Každopádně to zvenku přes ty všechny hadice není ani vidět.
Nějaký fígl na výměnu, aby se nemuseli odpojovat vodní hadice, vypouštět voda a odpojovat všechny podtlaky ?
Děkuji
Jednotka je nad startérem, bez oddeklování a sundání sání nejde vyměnit. Při té příležitosti doporučuju vyměnit i těsnění na sání - 6 kulatejch a 6 obdélníkovejch.
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Tak slovo nejde nemám rád. Vyměněno bez demontáže čehokoliv jiného.
Zalomené ruce, zhruba hodina času a povedlo se bez nutnosti heveru
Je pravda, že ten blok na té straně je od odleje celej, ale těsnění sání jsem měnil před cca 3tis. km. Asi to teče ještě někde, už tam je ale pak jen varianta těsnění víka, nemýlím-li se. No zatím to nechám, louže to nedělá.
Zalomené ruce, zhruba hodina času a povedlo se bez nutnosti heveru

Je pravda, že ten blok na té straně je od odleje celej, ale těsnění sání jsem měnil před cca 3tis. km. Asi to teče ještě někde, už tam je ale pak jen varianta těsnění víka, nemýlím-li se. No zatím to nechám, louže to nedělá.