Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Rameno nebo uložení tlumiče?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
Při přejetí nerovnosti se ozve takové tupé klepnutí od PP kola.
Dneska jsem zkoušel všelijak s autem manipulovat a zjistil jsem, že to dělá v situaci, kdy točím za jízdy volantem o půl otáčky sem a tam a auto se víc rozhoupe do stran. Když se pravá strana nadlehčí, klepne to.
Podle mě to dělá uložení PP tlumiče, protože v řízení žádná vůle není.
Je to možné? Je to zvuk jako když klepnete plastovou flaškou do stolu.
Dneska jsem zkoušel všelijak s autem manipulovat a zjistil jsem, že to dělá v situaci, kdy točím za jízdy volantem o půl otáčky sem a tam a auto se víc rozhoupe do stran. Když se pravá strana nadlehčí, klepne to.
Podle mě to dělá uložení PP tlumiče, protože v řízení žádná vůle není.
Je to možné? Je to zvuk jako když klepnete plastovou flaškou do stolu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 78
- Registrován: sob 08.10.2011 00:00
- Bydliště: Benešov
- Kontaktovat uživatele:
Rešímě stejný problém
prostě na nerovnostech - třeba na zvlněný zámkový dlažbě je slyšt tlučení, a jelikož mám zkroucený kotouče, tak třeba i při mírnějším přibždění je to taky slyšet jak to zatluče, a přesně jak popisuješ, takový dutý, měkký nárazy, jak kdyby někdo mlátil s plastovou flaškou o stůl
Každopádně je to jedna ze tří věcí
...Stabilizátor, uložení tlumiče, rameno
...vyber si... mě to čeká tak jako tak všechno, takže...
kdyžtak sem určitě dej vědět kdyby si něco zjistil
))


Každopádně je to jedna ze tří věcí




kdyžtak sem určitě dej vědět kdyby si něco zjistil

Taky mi to dělalo tupý rány na nerovnostech, byly to ramena. Neni to drahá záležitost, dával jsem za komplet nápravu i s tyčkama stabíků do 5000. Teď se možná ozve pár lidí, že jsou koupil sračky z Polska, ale koupil jsem ověřený díly od kámoše co prodává autodíly, a nikdo mu tyhle díly ještě nepřišel omlátit o hlavu a já jsem zatim taky spoky. Nemam na tom moc najeto cca 6000km ale drží to dobře a jezdim na 18" kolech...
RuDoSh píše:ono je stejně nejlepší když už to člověk mění udělat to všechno..... vyměnil jsem ramena a zase tam něco klepemě i štve, že jsem nezkusil tu sadu od ATP.... stojí pár korun a dantd na tom už najel 30k km a prý mu to furt drží...
Tak já bych nejradši všechno vyměnil aby to bylo top,ale u V8 je to trochu dražší sranda(komplet ramena,tlumiče a uložení).

Tohle bude buď horní uložení,nebo tlumič.Protože je znát snížená účinost leveho tlumiče a teď jen záleží jak moc velký vliv na to má horní uložení.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
http://www.ebay.de/itm/SATZ-QUERLENKER- ... 460245be5a
Na tom jezdí dantd. Toto je pro V8 (dražší o 85 EUR).
Na tom jezdí dantd. Toto je pro V8 (dražší o 85 EUR).
RuDoSh píše:http://www.ebay.de/itm/SATZ-QUERLENKER-KOMPLETT-VORNE-BMW-5ER-E39-535I-540I-M5-/300685835866?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3ABMW|Platform%3AE39&hash=item460245be5a
Na tom jezdí dantd. Toto je pro V8 (dražší o 85 EUR).
Ja tohle mam taky, ale na E39 525TDS a dela mi to taky, idkyz je to cca. rok stary, takze bych hadal horni ulozeni...Tlumice mam Bilstein cca. 2 roky. Jsem presvedcenej, ze to je horni ulozeni!
Tak taky napíšu svojí zkušenost
komplet nový ramena,tyčky stabíku ,táhla řízení i s čepama... vše MOOG!!! a pořád mi tam něco klepe... měl jsem vůle v řízení,vyndal jsem ho,vyčistil,namazal a přitáhl tou štelovací matkou... vůle se tak o 100% zmenšila a teď je opravdu minimální... a pořád tam něco klepe a při zatáčení tam jakoby lupe.... tipuju to na to horní uložení.... ale jestli neee?




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 232
- Registrován: úte 07.09.2010 00:00
- Bydliště: BMW Land