Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Zbavení Eko daně (BMW E34 520i)
už jsem dostal i následující radu, ale je to asi na ostří nože: tento vůz plní normu EURO 1 -> 5000 při přepisu. Niméně v zákoně je chyba a to ta, že pokud je auto v polopřevodu máte 30dní na přehlášení na nového majitele (proděavěný malý TP) ale po uplynutí této doby není stanovena žádná sankce a nebo postih za to, že jste tak nevykonal. Takže s Eko daní se nemusíte trápit. Jinak pro upřesnění Euro 2 je za 3tis a Euro 3 již bez poplatku. ve velkém TP a příslušných webovkách se podle směrnice spalování dá dohledat o jakou euro normu se jedná.
ještě musím podotknout že ve velkem TP řádek V9 kolonka Emise není napsaného nic,kolonka je nevyplněná takže měnapadlo,jestli to jde zapsat tu euro normu,pokud by to bylo Euro1 neřešim a du zaplatit
ale pokud to bude nejhorší varianta a to 10000kč tak nevim nevim no..Takže dalši otazka na vás,pujde a kde si zapsat Euro normu? 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 461
- Registrován: pát 12.11.2010 01:00
- Bydliště: Kladno
Dettektorr píše:Jajo záleží na úhlu pohledu, ten zákon byl vytvořen, aby taková auta odstranil ze silnice, to že tvoje auto je možná v super stavu nic nemění na faktu, že podobně starý auta jsou ve většině případů plečky, který prostě patří do šrotu.jajo píše:při ceně auta zaplatit 50% navíc je vydírání státem
no hodlam nesouhlasit, sam taky presne nevim k cemu je tento zakon dobry. Ale to o cem ty mluvis zajistuje preci STK. Vzdyt je preci jedno jestli ma nekdo starsi auto v udrzovanem stavu. Na stk bud projde nebo ne, pak ho mozna vychytaji policajti. Proto ted se deji zmeny ze ti mohou vozidlo odtahnout na stk, kdyz se jim nezda. Jen muj nazor, ale myslim ze odsuzovat starsi vozidla nikam nepovede..
nemyslim to nejak utocne, jen jsem se za sebe vyjadril..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no jasný, ale když se na to podiváš trochu selským rozumem.. tak na výrobu novýho auta se spotřebuje tolik energie a vypálí tolik CO2.. že to novější auto není schopný na emisích nikdy dohnat..kubassszx píše:Nejde o stav, STK je formalita ... Jde o emise, které jsou u starých aut vysoké. Většina starších aut má vykuchané katalyzátory a nikdo si s emisema hlavu neláme.
Sice může někdo mít udržovaný kousek v "TOP" stavu, ale emise tím stavem neovlivní ....
nevim tohle mi právě příjde trochu postavený na hlavu.. jasně.. věc bezpečnosti u nových aut je jiná věc.. ale nutit lidi takovýmto způsobem kupovat novější auta..
ale to je už trochu mimo téma..
jinak samozřejmě úplně jiná stránka je čistota ovzduší.. některý věci jako katalizátor, nebo filtr pevných částic se nechají dodatečně zabudovat..
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1219
- Registrován: pon 15.10.2007 00:00
- Bydliště: Tábor (Mnichov)
- Klubové ID: 1838
- Kontaktovat uživatele:
no v čechách ne.. ale v německu máš potom jinou daň na auto.. a pokud je ti auta líto, nechceš ho prodat.. a má ještě relativně cenu.. tak je to občas k vidění..kubassszx píše:a znáš někoho kdo si ho tam zabudovává ?:) já spíš naopak
viděl jsem např. pár e39 s filtrem pevných částic.. apod..
nevim jestli je to nějak ošetřený v český zákonech.. pokud by měl člověk nějaké výhody, tak proč ne.. např. v německu při koupi auta které splňuje např. nejnovější normy a předpisy co se emisí týče, člověk neplatí po určitou dobu žádnou daň.. (u nás se daň z auta ještě platit nemusí)