Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Pri zarazeni na automatu R,D auto skube

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw750
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 3555

#1 Příspěvek od bmw750 »

Zdravim.Prosim o radu.Nikde to tady nemuzu najit.Mam e39,535i-r.2000 v automatu a ted se mi stava,ze pri zarazeni zpatecky a couvani jen tak bez plynu mi cele auto nejak pocukava a skube-kdyz bych pridal plyn,tak to jede normalne,ale pri samovolnem rozjezdu nebo couvani mi to skube.Nevite,co by to mohlo byt?Moc dekuji za pripadne rady.
kubassszx
Registrovaný
Příspěvky: 286
Registrován: stř 01.06.2011 00:00

#2 Příspěvek od kubassszx »

obávám se, že je to prokluz hydrodynamického měniče, ale možná bych nejdříve zkusil vyměnit olej a zároveň zkontrolovat hladinu v převodovce.
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#3 Příspěvek od Maxiczech »

Setrvák, diferák, kardan, uložení kardanu..
Myslim si teda..
Rozhodně to hoď na hever a uvidíš. Podle mě je to vůle v kardanu.. Otázka je, v jaké části.. 8)
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Player1 »

Vůle v kardanu? Blbost. Ta se přece vytěsní hned při začátku pohybu.

Jak jsi na tom s volnoběhem? Nehádá se to nějak? U mě to dělalo to, že jsem měl ucpanej výfuk bordelem z katů a tím jsem měl nepravidelnej volnoběh.
Foli
Registrovaný
Příspěvky: 113
Registrován: sob 13.12.2008 01:00

#5 Příspěvek od Foli »

Tak tento problém jsem měl díky vadnému silentbloku na uchycení motoru. Byl prasklý, vytekl z něj olej a při R bez plynu se to divně chvělo a občas tak divně zarachtalo. po přidání plynu klid. Tak zkus juknout i na toto
Uživatelský avatar
Brátn Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3369
Registrován: ned 23.03.2008 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1860
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Brátn Moderátor »

difec ne, dělalo by to i v jiných rychlostech,
vůle v kardanu by byla jen při puštění brzdy ne pořád
uložení kardanu by šlo poznat i v jiných rychlostech a necukalo by ale hučelo a mlátilo
setrvák automat nemá, jen kolo na startér
já tipuju buď měnič uložení motoru popřípadě volnoběh motoru
E36 325i Convertible | E39 528i LPG pracant | E61 545i LPG dailycar | E86 Z4 3.0si #0Z4C0UPE | K1100LT Cafe Brat Racer #builtnotbought

Obrázek Obrázek
bmw750
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: úte 05.02.2008 01:00
Bydliště: Ostrava
Klubové ID: 3555

#7 Příspěvek od bmw750 »

Moc diky za odpovedi.Trosku jste me zaskocili s tema moznostma.V kazdem pripade jsem se uz objednal na vymenu oleje v automatu a pak zkusim ty dalsi moznosti.Jeste jednou diky moc.
Jinak-na otackach jsem nic nezpozoroval-ikdyz je mam v posledni dobe na hodnote,jako bych mel zaplou klimu,tak nevim.(ale ne vzdycky)
Jendix
Registrovaný
Příspěvky: 1219
Registrován: pon 15.10.2007 00:00
Bydliště: Tábor (Mnichov)
Klubové ID: 1838
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Jendix »

mě ještě před tím, než se vyměnila hardy spojka auto dělalo něco podobnýho, jak na ní byla malinko vůle.. v určitým režimu, např. kdy se přes kardan převalovalo minimum síly se stalo, že kardan jakoby rozskákal - vůle skákala z jedný strany na druhou.. projevovalo se to pak cukánim.. (doufám že jsem to popsal tak že se to dá pochopit)..

po výměně jsem to dál nezpozoroval, i když vím že mám ještě malinko načatej setrvačník, ten to může prej způsobovat taky.. to ale neni případ automatu..
Odpovědět