Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Po přetěsnění čerpadla nereaguje na plyn TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#41 Příspěvek od radokrno »

podle mne to jde pěkně když pominu ten pazvuk...zítra pokračování
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#42 Příspěvek od HIDEN »

Tak jak pokračuješ?
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#43 Příspěvek od radokrno »

zkoušel jsi hýbat tím čerpadlem blíž k bloku?
počkej ty jsi to celý vytažený neměl,tak polad tu dávku..?
jak už ti tu někdo psal-sundat víko ventilů zaaretovat setrvák,zkouknout nastavení vačky...a možná i nastavení uzubenýho kola čerpadla vůči klice.
A pak tu dávku....
nevim co jsi zkoušel z toho už zkoušel?
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#44 Příspěvek od HIDEN »

no celé čerpadlo venku nebylo a to co jsi psal že mám udělat tak na to si asi netroufnu . Ty by jsi to uměl?
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#45 Příspěvek od radokrno »

zaaretovat setrvák kolíkem a sundat víko ventilů dokážeš a s šuplerou určitě taky umíš.
a ten pohyb hlavy čerpadla ven z auta taky zvládneš,kor když jsi si to sám přetěsnoval.,což bych zas nedal já....
a když jsem to sladil já tak ty taky.momentálně to eště nemám komplet v kupě chybí mi dekl motara,a kontrola všeho na co se šahalo,takže já zatim ne,a a bych ti řekl pravdu dost se bojim šahat jinýmu na auto,ale jestli ti to před tím přetěsněním nedělalo a jen ti chcalo čerpadlo tak je to tou hlavou,dávkou.
dělalo ti to před tím???
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#46 Příspěvek od HIDEN »

Ahoj hele takže jestli to chápu dobře tak pokud jsem měl sundané jen to co je vyznačené červeně na obrázku (tam jsem mimochodem dával i to nové těsnění) tak nemusím štelovat nic jinýho než jen tu hlavu poklepama co? Předvstřik prostě nic co?
Přílohy
mja3m19w_325.png
mja3m19w_325.png (44.09 KiB) Zobrazeno 234 x
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#47 Příspěvek od radokrno »

jo.
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#48 Příspěvek od ViktorDDD »

presne tak, ale tie 4šruby treba povoliť len minimálne keď máš naštartovaný motor lebo je tam pretlak tak aby nestriekala nafta a potom s tým hýbať kým to nebude OK, čiže dobrý zvuk, stabilný voľnobeh, aby to moc nedymilo a po vytočení aby otáčky padali rovnomerne až k voľnobehu
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#49 Příspěvek od HIDEN »

To jo jenže teď zase váhám jestli mám ubírat nebo přidávat když mi ty otáčky nepadají rovnoměrně(to je asi moc nafty). Ale pak za jízdy to zase nejede a slyším jak vstřikovače nedávají naftu pořád slyším přerušování.(Ty vstřiky jdou v kabině opravdu slyšet). Jo a když chci przdit motorek nebo spíš pustím plyn když mám celkem málo ot. tak auto škube.A nehejbe se třeba i na horu a dolu s tím čerpadlem? Nebo jen dopředu a dozadu?
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#50 Příspěvek od ViktorDDD »

keď je veľká dávka tak to môže kvôli tomu cukať, a aj voľnobeh kolísať (nerobí ti to?)
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#51 Příspěvek od HIDEN »

Jo cuká to hlavně za studena na volnoběh ale když autu trochu dám tak to nejede jako dřív je to jak nějaká 1,4:( právě že bych čekal že když je tam víc nafty že to pejede líp.A že by to necukalo.Jen že by to chlastalo, zdá se mi spíš že to žere i míň.
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#52 Příspěvek od beny-maser »

pokud to nejede a dávka je ok tak to bude předvstřikem jak ti to ViktorDDD psal už x-krát, že se řetěz časem vytahá a pak je potřeba to znovu nastavit.
Samosebou ostatní věcy musí být ok.
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#53 Příspěvek od ViktorDDD »

keď zdvihneš kus dávku paliva tak bude ekonomer o niečo menej ukazovať 8) to asi preto tá nižšia spotreba čo si písal

môže byť chyba aj vo vstrekoch, treba ich dať skontrolovať, poprípade zrepasovať
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#54 Příspěvek od radokrno »

tak mám za sebou nějakých 200km a otáčkyjak po studeným tak teplým startu kolem 700 a výš níž urtě ne,starty ok zaa studena ti vyskočí do 1000 otáček a postupně to padne na těch 700 plus,za tepla to skočí hned na 700+a drží ,nehoupe to neškube ani za studena ani za teplaani v nízkých ani vysokých otáčkách,turbo slyšim pískat okolo 2000+ ,ale mám dojem ,že je to línější,,,řekl bych že to má i vyšší spotřebu....třeba do kopce to těžko leze přes 3500 otáček na 3.
mám jen dojem nebo mám špatný předvstřik?

je to projem špatně nastaveného předvstřiku?ted ho mám dalo by se říct co nejvíc k hlavě motoru?

je to jen dojem???jinak jako jede to dobře...já nevim jestli na to má vliv i to ,že předešlá hlava byla už o dost víc snížená než je nynější?díky za radu
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#55 Příspěvek od radokrno »

tak co myslíte mám zkusit zvýšit dávku nebo snížit předvstřik??
přirovnal bych to k tomu že jedu kopec kterej bych měl vyjet i na 4 ale nemůžu poněvadž ho musim vyjet na 3 poněvadž otáčky nejsou dostačující pro přeřazení a tím udržení rychlosti ve čtvrtým rychlostním stupni?
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#56 Příspěvek od radokrno »

radokrno píše:http://www.youtube.com/watch?v=EMbgxfjm-RE

tady ladí dávku? měl vysoký otáčky...


nevim ,ale co všechno povolit aby se ta hlava pohla.jsou tam na víčku tři torxy a jeden nevim co,,pak hlava to samý 3 torxy a jeden nevim co..takže se povolí toto a ladí a pak doathne či jak,nebo normálně tak jak je to dotažený se do tý hlavičky klepe z lehka..díky
eště k tomu videjku --po naladěný -nemá ty otáčky nějak nízko já je mám tak v půlce od pětistovky do tisícovky,,spíš přesně v půlce po ohřátí.
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#57 Příspěvek od ViktorDDD »

ja mám tiež kus vyššie otáčky ako na tom videu, približne 700 a všetko je v poriadku
radokrno
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: čtv 27.11.2008 01:00
Bydliště: Humpolec

#58 Příspěvek od radokrno »

no tak dobrý ... tak bud se mi zdá ,nebo je potřeba hnout s tim předvstřikem a asi blíž k bloku,,zvýšit předvstřik...?
po rovince je vše jak má,,krásně tahne ,sice ne nijak extra rychle ,ale jo...ale do kopce je to horší...roztahznu ho na 2,kopu tam 3 a strašně pomalu to leze ke 3200 otáčkám a tam to drží ,necuká,jen to tam drží...a na větší sešlápnutí nereaguje .... podle mýho by to na trojáka mělo tahnout porád eště dost...

může to býttřeba spojka???ale to by bylo přeci cítit,nebo teda projevit tak že by motor točil třeba 4000 otáček a nejel a spíš by spomaloval,nebo se mýlím.?..ale mne to točí do kpce max 3500 a víc ne...
ViktorDDD
Registrovaný
Příspěvky: 271
Registrován: pon 29.09.2008 00:00

#59 Příspěvek od ViktorDDD »

toto čo popisuješ tak vyzerá na núdzový režim práve som ti to písal do druhej témy kde si sa pýtal na ten snímač tlaku turba, takže najprv to vyskúšaj zapojiť tú hadičku dovtedy s čerpadlom nehýbaj keď to chytá dobre aj za tepla aj otáčky sú OK
HIDEN
Registrovaný
Příspěvky: 282
Registrován: ned 24.01.2010 01:00

#60 Příspěvek od HIDEN »

No tak dneska jsem ladil čerpadlo celí den a jakž takž to funguje otáčky padají rovnoměrně plynule dolů a volnoběh je taky ok. Uvidíme za studena . Ale co je problém že auto ubec nejede. Je to fakt mrtvola pomalu to nedostanu přes 130km/h. Nemůže na to mít vliv že mám vykuchanej výfuk že ne?
Odpovědět